Oficiálně: Cristiano Ronaldo přestupuje do Juventusu

Oficiálně: Cristiano Ronaldo přestupuje do Juventusu

| Aktuality | De la Red

Cristiano Ronaldo opouští Real Madrid! Los Blancos a Juventus se na základě přání samotného hráče dohodli na podmínkách přestupu. Královský velkoklub za třiatřicetiletého útočníka zinkasuje 95 milionů eur, Portugalec v Turíně podepíše smlouvu na 4 sezony s ročním platem 30 milionů eur. 

Oficiální webová stránka kromě oznámení rovněž zveřejnila i dopis, ve kterém Cristiano vysvětluje, proč se rozhodl ze Španělska odejít.

"Roky v Realu Madrid byly zřejmě těmi nejšťastnějšími v mém životě. Mám pocity ohromné vděčnosti klubu, fanouškům i městu. Mohu všem jen poděkovat za lásku a podporu, které se mi dostalo.

Domnívám se však, že přišel čas nové etapy mého života. Proto jsem klub požádal o přestup. Cítím to tak a žádám všechny, zejména naše příznivce, aby mě pochopili.

Bylo to naprosto úžasných a jedinečných devět let. Hlavně vzrušujících, ale občas samozřejmě s obtížnými chvilkami, protože Real Madrid má ty nejvyšší nároky. Nikdy však nezapomenu, jak jsem si v Realu Madrid fotbal užíval. 

Měl jsem zde skvělé spoluhráče na hřišti i v šatně, cítil jsem vášeň fantastických fanoušků. Během své etapy v tomto obrovském a mimořádném klubu jsme tu spolu dokázali vyhrát Ligu mistrů třikrát v řadě a čtyřikrát za pět let, navíc jsem se těšil také ze čtyř Zlatých míčů a tří Zlatých kopaček.

Real Madrid si získal mé srdce i rodiny, proto chci nyní více než kdy jindy všem poděkovat. Děkuji klubu, prezidentovi, vedení, spoluhráčům, všem trenérům, lékařům, masérům a pracovníkům, díky kterým vše funguje, jak má.

Ještě jednou děkuji fanouškům a také španělskému fotbalu. Během těchto vzrušujících devíti let jsem hrál proti mnoha skvělým hráčům, respekt a uznání všem.

Hodně jsem přemýšlel a dospěl k tomu, že přišel čas na nový cyklus. Odcházím, ale tento dres, znak a Santiago Bernabéu budu cítit vždy jako vlastní, ať už jsem kdekoliv.

Děkuji všem a samozřejmě, jak jsem řekl při prvním setkání na našem stadionu před 9 lety: Hala Madrid!"

Zdroj: Realmadrid.com

Komentáře

furry
furry

Tak sbohem no. Díky za vše a ať se daří.

Stanko10
Stanko10

Dam tomu rok a prestupi aj Messi z Barcy .. kedze v Lige Dochodcov to Ronaldovi bude strielat lepsie ako v La Lige .. a Messimu sa to nebude pacit ze ma viac golov , titul kazdy rok , taliansky pohar kazdy rok .. to mu k zlatej lopte pomoze

CrisRM
CrisRM

V té defenzivní lize? biggrin biggrin

Stanko10
Stanko10

Ano .. ak Icardi dokazal dat 20+ .. tak to velmi defenzivne nebudee

Stanko10
Stanko10

No dokonca CR to bude mat jednoduchsie ako v La Lige

FF
FF

Diky za vse, at se dari, a ted to Garethe vsem ukaz thumbsup real2

Domis7
Domis7

No...tak teď očekávám nějaké velké jméno. Jedna éra končí, další začíná. Díky za všechno Cristiano, ať se daří!

Kokesh
Kokesh

Uz zadne dalsi predstaveni GB na Bernabeu. Ted se musime rvat i za nej...

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Král je mrtev, ať žije král! king

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

cry odchod Zidana byla rána, ale tohle je černý den pro Madridismo cry Děkuji za vše co jsi pro klub udělal a hodně štěstí v další angažmá a životě. seven adoring halam

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Určitě na něho nikdy nezapomenu, kvůli němu jsem fotbal začal sledovat. Teď se to aspoň "vyčistí" od těch fanoušků Ronalda, a budou Realu fandit, jen fanoušci Realu smile Teď si tak uvědomuji, že média nepíšou takové blbosti, a ten Neymar nebude až tak nereálný lol

FF
FF

Neymar roja roja roja roja

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Chápu, že ho hodně fanoušků zde nechce, ale pochop, že Peréz si jede svoje, a Neymar je jeho sen už asi 10 let lol

FF
FF

Hazard wink pray

anade1
anade1

jak píšeš...Bohužel je Flo Neymar posedlý. Už ho měl jednou jako mladýho kluka v Realu a tehdá nepřestoupil, vidím to na jeho ego co mu nedá spát a chce ho přivést.

Dantes
Dantes

Přesně tak, příjemně by mě překvapil kdyby změnil názor, ale dávám tomu málo.

CrisRM
CrisRM

Já Peréze vidím jako takového muže, co by udělal vše pro to aby byl Real nejlepším klubem na světě...

football.is.passion
football.is.passion

Je to tu no biggrin . Obrovska vďaka za 9 krásnych sezón, ale ja osobne som rád, že odchádza. Vek proste nezastavíš. Posledné 2 sezóny už bol znateľný herný pokles a takýto trend by iba narástal. Ronaldo som nikdy nejak extra v láske nemal najmä kvôli správaniu na ihrisku, ale nemožno ho nenávidieť. Je to jednoducho najlepší hráč v histórii tohto klubu. Za 9 sezón s Ronaldom sme vyhrali 4x LM. O niečo smutnejšia štatistika je že iba 2x La Ligu ( zatiaľ čo Barcelona 6 ). Tak či onak teším sa nato čo tu Lope vytvorí. Verím že nás čakajú ešte dlhe roky jasnej dominancie v Európe a veľký optimista som najmä v tom že pod Lopem budeme zbierať aj ligové tituly. Keď je tento transf konečne oficiálny tak sa môžme tešíť na ďalšiu kopu špekulácie ohľadom nákupov. spain real4

Marťá_sek
Marťá_sek

Velke diky za vse co v Realu dokazal, stal se nesmrtelnym a jeho statistiky budou dlouhe roky neprekonatelne. Do noveho pusobiste vse nejlepsi, hodne golu, uspechu, co nejmene zraneni a pokracuj ziskej si dalsi soutez, tituly atd. king

CrisRM
CrisRM

Galácticos 3.0 - 2018 očekávám...

Šigy
Šigy (upraveno: )

Tak nám končí jedna velká úspěšná éra RM, odchodem jedné z největších legend Realu Madrid a světového fotbalu. Bohužel sem nečekal, že to nastane tak brzo a myslel sem si, že 10 let u nás zůstane, škoda, rok to mohl ještě zkusit, ale chápu ho... Tak ať se daří Crisi a děkuji za všechny ty úžasné okamžiky... seven king Jeho rekordy nám ho budou ještě dlouho připomínat hat

CrisRM
CrisRM

Přišel za 90 milounu, do kasy přivedl stovky milionu a odešel za 105 milionu.. To si do životopisu moc hráčů nemůže napsat...

Šigy
Šigy

Ještě k tomu po 9 letech hat

Šigy
Šigy

CrisRM 6.7.2018 11:40 Vy jste tomu fakt verili, ze je to pravda, ta fáma o Juve a Crisovi...? Podle vasich reakci z minuleho članku ano... Ronaldo ví, že odchodem z Realu přijde o možnost získávat zlaty mič... He knows…

CrisRM 6.7.2018 12:07 A neni to snad pravda? Zamysli se nad tim.. :)

Jinak pro Tebe asi poučení, že nikdy neříkej nikdy smile

CrisRM
CrisRM

Já věděl, že to někdo vytáhne.. cry cry cry frown frown frown wall wall

Šigy
Šigy

Sorráč, neodolal sem biggrin Tehdy sem si říkal, že nebudu na to reagovat, že si počkám, na to jak to dopadne biggrin

CrisRM
CrisRM

Suma sumárum má teď Real na přestup 500 milionu? A nebo splatí dluh...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

A nebo nás někdo řádně ojebe.... Tak Flo teď čekám ty velká jména in, protože suma sumárum jsem momentálně - 80 gólů s o dva roky starším týmem.

CrisRM
CrisRM

Hmmm… cry cry

Dantes
Dantes

500 mega? Něco mi ušlo? hmm

CrisRM
CrisRM

Psalo se o tom, že máme na přestupy díky šetření 350-400 mil... Pokud teď Ronaldo přestoupil za 105 mil liber (cca 120 mil €) tak máme kolem 500 mil €? I když... Nevím jak to je s přestupy Rodryga a Viniciuse za které jsme zaplatili 90 mil.. € Tak dejme tomu 430-460 mil € má Real na toto přestupové období? Jen odhady...

luís.figo
luís.figo

Od Juve dostane Real 112mil €. Tusim v 2 splatkach - ale tu sa mozem mylit.

CrisRM
CrisRM

Dvou splátkách? Myslíš jakože 1/2 ted a 2019 léto druhou pulku kvůli FFP?

luís.figo
luís.figo

Ano je to nakoniec tak. Juve to zaplati v 2 splatkach.

CrisRM
CrisRM

aaaha.. diky za info

España81
España81

Ja som niekde cital ze v 4 splatkach po celu dobu jeho novej zmluvy takze kazdy rok stvrtinu.

luís.figo
luís.figo

Aktualizovane info z dnesho vecera hovori o 2 splatkach v 2 zuctovacich obdobiach.

España81
España81

Tak super lebo prislo mi dost na hlavu tie 4 splatky

luís.figo
luís.figo

Popravde mne sa aj tie 2 splatky nepacia. Floro nam starne.....ja by som trval na 1 splatke aj to do piatku 12:00 presne thinking

Dantes
Dantes

Přesně tak, chcete hvězdu tak si zaplaťte. Anebo budou posílat polovinu z poloviny reklamních zisků, jestli i v Juve platí, že 50/50 klub/hráč.

Dantes
Dantes

105 Eur, ne liber. Jinak těch 500-90 i tak se mi zdá moc, ale nechci hádat. Tak podrobně sem to nekoumal.

CrisRM
CrisRM

Sky Sports "BREAKING: Juventus and Real Madrid agree a deal worth in the region of £105m for Cristiano Ronaldo and deal could be announced today, according to Sky Sources"

Real Siempre
Real Siempre

500 milionu? A kde by je vzal? Za CR je to 105, v kase 170. Za koho je ten zbytek?

CrisRM
CrisRM

V kapse 170? Kde jsi Vzal těch 170 spíš... Real byl každé přestupové období v mínusu 70-100 mil €. Ale od přestupu Jamese nepřišel nikdo velký a od té doby jsme byli po přestupech +- na nule nebo v plusu... Tak si to spočítej...

Real Siempre
Real Siempre

Pocitat nemusim, staci si najit vyrocni zpravy Realu a tam se pise, ze Real ma "okamzitou hotovost 170mE". To, ze se od doby Jamese neudal zadny galactico transfer, neznamena, ze nasetris 500mE, nebo kolik jsi to psal...

CrisRM
CrisRM

Tobě se to nezdá málo?

Real Siempre
Real Siempre

Malo se mi to nezda, protoze penize se nedavaji jen na transfery hracu. Real topi silene penize ve Valdebebas napriklad, postavil novy office house, kam sestehuje vsechnu administrativu, porad vylepsuje areal (hriste, zazemi), jedou prace na muzeu, na vyhrivani dalsich hrist atd. To jsou vsechno silene castky. Real si muze dovolit transfery na urovni 500mE, je to jen o "hre cisel", polovinu na to uz ma, druhou sezne. Nezapominejme, ze Real se pysni nejlepsim ratingem mezi fotbalovymi kluby (Florentino dobre vedel, proc pred par lety ten refinanc udelal biggrin ), takze v pripade potreby si muze sahnout na "levne penize".

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

170? hmm to je sakra nějak málo ještě nedávno to bylo 300 né???

Real Siempre
Real Siempre

A kdy to bylo 300 a odkud se vzaly? Pamatuju si jen nejaky clanek, ze ma Real na prestupy 300mE, to ale znamena to, co mas + to, co dostanes.

Fanda 33
Fanda 33

Nemožné je možné, neskutočne sa stalo skutočným! Ďakujeme kráľ futbalu, kapitola sa uzavrela. Veľa šťastia CR7 seven

Korunní princ
Korunní princ

Mám neskutečnou radost, že po devíti sezónách v základu i přes absenci proti papírově slabším soupeřům, udržel vyšší průměr než gól na zápas a kdybychom to počítali na kanadské body ... adoring adoring adoring hmm

Šigy
Šigy

Taky sem rád, že si udržel ten průměr thumbsup hat

siuuu
siuuu

cry , ale real4 to snad nakopne

Ryan
Ryan

Tady těžko hledat správný slova. 9 let a 450 gólů. Díky za ně.

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

OT: Už milión lidí přestalo sledovat Real na facebooku, a číslo stále roste lol

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

facepalm jsou to idioti. Mužu říct, že jsem si regulérně cry , zašel pro pivo, otevřel flašku a než začne fotbal tak budu na šrot. biggrin Ale real4 je nejvíc a vždy zůstane.

Dantes
Dantes

Spíše klesá ne?

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Myslel jsem ze stoupá počet lidí, kteří dávají unfollow smile

Dantes
Dantes

Jo chápu wink

Korunní princ
Korunní princ

Od Décimy mě Cristiano učil lásce k R. M. C. F. a teď, s jeho odchodem, jsem získal pocit, že klub je mou skutečnou srdeční záležitostí.

Děkuji, Cristiano.

bonano30
bonano30

Cristiano,díky za vše

zemiak
zemiak (upraveno: )

WoW. Predsa to prislo. Gratulujem Juve, a celej Serii A. Hlavne dakujem legende, ktora nas vratila tam kam patrime. Na absolutny vrchol potravinoveho retazca. A veru z velkej casti za to moze prave toto bestialne zviera. Este pred par rokmi by takymto statistikam nikto neveril, ze su vobec v dnesnom futbale mozne. Bez nich to bude zlozitejsie ako si ja vecny optimista vobec dokazem pripustit. Je to ale aj pre nas dobre, doba po CR musela skor ci neskor prist a co je lepsie ako hodit neplavca do vody? HALA Madrid a CR nech sa dari adoring

Masi
Masi

thumbsup

patr391
patr391

cry Ďakujem Ti kráľ futbalu za tvoju kapitolu v v Reale, v mojom milovanom klube. Ďakujem Cristiano. seven Nech sa ti darí nadalej a budem ti držať palce aj keď nebudeš hráčom Realu Madrid. A teraz verím že Flo privedie ďalšie Galactíco. ¡Hala Madrid! real3

Nasir
Nasir (upraveno: )

hat Za skvělé roky a ať tě Vidal na tréninku moc nepokope (předpokládám, že Vidal se teď "zázračně" stane fandou CR7 wink ).

  • Další král po ZZ odchází. Tak asi odejde ještě jeden, který byl silně spojen s oběma a má už "odpracováno", takže výrok "na tři krále" dostane nový význam. smile A potom snad přijde nový král (ale který?).
  • Velká výhra pro Balea, kterého tím pádem nebudeme chtít ztratit. I když ho tady nejvíc lidí posílalo pryč. To jsou zvraty.
  • Potřebujeme střelce, takže zítra očekávám odchod Benzína a pozítří velký comeback Moraty biggrin (pro některé - neberte tak úplně vážně)
xxxNJRxxx
xxxNJRxxx (upraveno: )

Jestli myslíš Artura Vidala, tak ten pokud vím, a jestli se nepletu hraje za Bayern, takže ho nepokope lol

Nasir
Nasir

A jo, já to popletl. Sypu si popel na hlavu. wall

Masi
Masi

Odchod Karima ani vážně brát nejde smile . Jinak že by se Vidal vrátil do Juve? thinking

Mace Windu
Mace Windu

Oh, pre mňa je osobne rok 2018 najhorším v mojom živote. Od toho najdôležitejšieho, úmrtia prababky a starkého, rovnako odchod domáceho miláčika po 15 rokoch až po odchody Zidana a Ronalda z milového futbalového klubu cry

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Bude mít Cristiano nějakou rozlučku, nebo ne? Jestli někdo ví víc, než já smile

España81
España81

Tak clovek si pospi pred nocnou a zatial sa stane toto? Myslel som ze tu zakonci karieru! Kazdopadne dakujem ze som mohol byt svedkom jeho uzasnych pocinou a vitaztiev ktore nam pomohol dobyt, prajem mu nech je kdekolvek nech pokracuje stale vpred po svojej uspesnej ceste a nech neda Messimu dvovod aby si co len na sekundu myslel ze je bez konkurencie. Prajem mu dalsie vitaztvo v lige majstrov ale odkazujem : Bacha kamo nech nenarazite na nas ... lol wink Kazdopadne my musime ist dalej a zaplnit velke prazdne miesto tak dufam ze niekto schopny vyuzije sancu a chopi sa kralovskeho zezla s odvahou, silou a nezlomnou volou tak ako to dakazal len Ronaldo a pojde dalej prikladom. Dakujem a Hala Madrid real2

Milánek
Milánek

V Realu Madrid nikdo neukončí kariéru, pokud se nerozhodl skončit na vrcholu jako Zidane. Šanci má možná Ramos z pozice stopera, jinak nikdo. Taky bych si to přál, ale je to utopie a když se nad tím zamyslím, tak je to prostě logický fakt...

España81
España81

Skoda mal nato aby tu skoncil na vrchole.

Milánek
Milánek

Jenže na vrcholu již není nyní a postupně půjde jen dolů... V listopadu jej mnoho fanoušků vyhazovalo v klubu a zachránil to jen výborným jarem a nyní ti, kteří jej vyhazovali, vyhazují Florentina, že mu každoročně nechtěl nasypat miliony...

España81
España81

Ja si myslim ze jedna nevydarena jesen este nieje dovod na sudy kedze sa ptm zase spamatal. Ale kazdopadne pravdu nam odhali len cas a nova sezona.

dod1al
dod1al

Je to ofiko - Real Madrid CF a CR7 už nie sú dvojjediným synonymom...

  • ja v odchode CR7 vidím však pozitíva pre budúcnosť Real-u a on,ako legenda Real-u má plné právo na zmenu,ktorú si sám zvolil
  • všetko prirodzené,vývojaschopné a trvalo udržateľné vzniká evolučným procesom a CR7 svojim dôstojným a v správny čas načasovaným odchodom vytvoril pre takýto proces v Real-e priestor adoring
  • odchod ZZ,angažovanie Lopetegui-ho týmto dávajú logiku a zmysel
  • F.Pérez má možnosť angažovať do tímu hráča/hráčov,ktorí CR7 ako gólovú mašinu ťažko nahradia,ale diverzifikáciu porcie gólov má možnosť obstarať viacero hráčov,čo je v modernom poňatí futbalu trend, ktorý má budúcnosť
  • v budúcej sezóne a tých následných určite,uvidíme nový Real a ja dúfam,že to bude tím,ktorý bude určovať smerovanie futbalovej moderny a samozrejme,bude nielen ašpirovať,ale aj reálne získavať ďalšie tituly a trofeje,ktoré sú súčasťou DNA a histórie klubu
  • P.S. vďaka CR7 za všetky góly a omamné chvíle pri sledovaní tvojho futbalového umenia v bielom drese so znakom RMCF a veľa šťastia + pevné zdravie v ďalšom živote a kariére hat
TheBest
TheBest

Nejsem žádný expert, ale pokuď koupíme např. Neymara/Kaneho/Icardiho/Lewandowskiho tak budeme podle mě dál hrát spíš na 1 hráče.

dod1al
dod1al

...to je tvoj predpoklad, či správny,alebo mylný,ukáže čas a hlavne Lopetegui a jeho vízia...

  • ja vychádzam z reality,ktorá sa stala a ak máš záujem, pozri si prípravný duel Španielsko vs. Argentína /6:1/, režíroval to Lopetegui,mal tam veľa aktérov,ktorých bude mať aj v Real-e + ďalších kvalitnejších,ako boli tí ostatní a uvidíš,že aj s ofenzívnou dvojicou I.Aspas + Isco sa dá hrať skvelý,moderný futbal...
  • P.S. som si vedomý,že podľa jedného duelu nemožno predvídať budúcnosť,ale bol to duel s aktérmi,ktorí budú aj v Real-e, t.j.žiadna fikcia,ani zostava v štýle FIFA herná konzola...
MS
MS

cry stale tomu nemozem alebo skor nechcem uverit crisma doviedol k laske k tomuto klubu real2 kazdopadne dakujem za vsetko za tych 9 rokov a mech sa dari seven zacina nova kapitola real4

nika7
nika7

Muchisima gracias y suerte en tu nueva etapa de tu vida...y un vez mas gracias leyenda... cry cry

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

4.8. o bude hodně zajímavý zápas hmm Jinak všude se píše, že přestup zaplatím Fiat a Ferarri, což nějak nechápu. PSG má problém s FFP protože, Katar je nesmí sponzorovat a Fiat Juve může???

CrisRM
CrisRM

PSG, AC Milan, Juve budou postihnuti FFP... To je můj odhad. AC Milan už postihnuto je, FIFA oficiálně oznámila prošetřování PSG. Juve bude nejspíš taky... PSG může pomoci jen Real koupí jednoho z dvojce Mbappe-Neymar...

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

PSG a Juve určitě nebudou mít nějaký problém s FFP. PSG už prodalo hráče za cca 60 miliónů, a vyrovnali to, a Juve si tenhle přestup dobře promysleli, a přepočítali, určitě by do toho nešli kdyby jim hrozil nějaký trest

siuuu
siuuu

doufám, že toho 4. Cr nenastoupí

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Tak Mbappe si nezahraje se svým idolem...

luís.figo
luís.figo

Co dodat....mna osobne si sklamal Cristianko. Este neprisiel Tvoj cas, ale ty si uprednostnil svoje ego pred tymi, ktori Ti v Tvojom sportovom zivote dali najviac, a bez ktorych by si nebol tym cim si dnes. Vsetky tie uspechy, trofeje po ktorych tuzis si ziskal vdaka Realu Madrid....Napriek tomu Ti prajem, aby sa Ti v Taliansku darilo v sportovom aj v sukromnom zivote. Ale zaroven dodam, ze Ti prajem, aby si sa v pripadnej konfrontacii s Realom Madrid nedokazal nikdy presadit. Vsetko dobre Cristianko, HALA MADRID! cry real2

luís.figo
luís.figo

Ja som o tom presvedceny. A je mozne ze su za tym aj peniaze pre danovakov, ktore ma zaplatit.

Patricio
Patricio

Ako neviem, majetok ktorý atakuje pol miliardy, myslíš že by mu chýbalo tých "pár" miliónov? Na druhej strane, áno mohli to byť peniaze, ale z pohľadu toho že sa cítil byť nedocenený, utrpelo jeho ego, lebo ponuka zvýšenia mala prísť už pred 6mesiacmi.. Mám pocit že Real sa jasne vyjadril, peniaze problém nie sú.

anade1
anade1 (upraveno: )

Tam šlo podle mě o více faktorů. Cristiano asi nebude zlej člověk a ve Španělsku si s ním vytírali prdel jak chtěli. Lozili mu na loď s doprovodem policajtů jen aby se s ním vyfotili (to mě dostalo, když to říkal), nikdy neměl problémy s daněma a najednou půlka Španělska má trable. To je podle mě spíš nějaká nejasná formulace ze strany Šp federace. Každopádně najednou musí k soudům a doprošovat se je v podstatě aby se to už uzavřelo, zatímco u soudu si to zvyšujou jak chtějí, protože to je Cristiano a on to zaplatí ať si řeknou co chtějí. Do toho se přidá i to, že (jak sám řekl Ramos) je to docela egocentrik a potřebuje aby ho všichni obdivovali a dělali pro něj první poslední. Určitě tam bylo pár rozepří Perez vs Cris, jednoduše souboj dvou velkých ego. Že mu Peréz mohl ale rozhodně nemusel pomoct s tím dluhem je jasný asi všem. Tam podle mě měl udělat nějaké gesto vstříc Ronaldovi. Pak na něho lidi pískali a fanoušci Juve mu tleskali když je sundal v Lize Mistrů, ...Pokud Neymar a Messi berou 40 mega a on 20...Je to podle mě víc o nějakých gestech než o penězích. Kdyby se neplatilo milionama eur ale lízátkama, tak by Cristiana sralo, že má Neymar a Messi 40 lízátek i když nevyhráli nic extra a on má ´´jen´´ 20 když vyhrává zlatý míče a 3x po sobě Ligu Mistrů...Ale na druhou stranu, kdyby nebyl nikdy tak zahleděnej sám do sebe, nikdy by nedošáhl na takový čísla. Podle mě v historii fotbalu neexistoval nikdy takový sobec (to zní hrozně, jiný slovo mě ale nenapadá), ze kterého by měl paradoxně nějaký tým takový přínos. Jednoduše... Cristiano je namyšlenej, ale má na co, a chtěl asi větší projevy úcty od klubu (aby z něj všichni padali na prdel), docela si to zasloužil a prezident k němu neměl speciální postoje a vlastní fans na něj občas pískali. Můj názor na věc.

luís.figo
luís.figo

Je to tak ako pises. Majetok ktoremu par milionov naozaj nechyba. Ide len a len o ego - on CR7 az 3. najlepsie zarabajuci futbalista sveta ? Nemyslitelne....pre par milionov a vylepsene ego vymenil Real, fanusikov a trofeje. Mna sklamal velmi thumbsdown

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Já nevím uvažuji nad tím, ono se to nabízí a novináři to vytáhli. Na druhou stranu třetí LM po sobě může být ztráta motivace a hledal něco nového + sám mohl cítit že to už není ono. Na druhou stranu jestli mu Flo něco slíbil a pak se neměl k tomu to dodržet + problém s daněmi taky mohlo být rozhodující.

siuuu
siuuu

možná by bylo dobré se zamyslet, proč po vyhrané LM odešel ZZ a teď i Cr...

anade1
anade1

taky správně. Flo se asi rozhodnl že bude změna, už z toho modelu netřískal takový love možná...Každopádně jak říkají všichni co prezidenta znají, když něco chce...udělá to. Naordinoval si pár změn a teď je realizuje tak jak si představoval. jak sám řekl něco na styl že prodávat BBC rozhodně nehodlá, ani nikoho jiného z týmu, ALE KDYBY NĚKDO PŘIŠEL A ZAPLATIL 300 MEGA, tak jim samozřejmě BBC vykoupí rotflol Zidane s tím nechtěl mít nic společného a asi nechtěl odpovídat lidem proč mu odchází Cristiano a Benzema...Nechtěl podle mě žvanit kecy o tom, že to bylo jeho rozhodnutí jen aby bránil prezidenta. Nikdo by mu to nežral a neměl to zapotřebí.

Superreal
Superreal

A jsme zase zpet u te moji teorie. cheers

LosMerengues
LosMerengues

Som štastný, že som mohol zažiť tvoju éru, legenda. Vďaka za všetko! hat

kakarrot18
kakarrot18

Když jsme v roce 2009 přiváděli Crise, Kaká a Karima, nenapadlo mě, že tu z nich nejdéle vydrží Karim.

Dveesa
Dveesa

Myslim si, ze CR7 bude doceneny az neskor, teraz je to este velmi zive, 9 velkolepych sezon to tazko niekto zopakuje...vdaka a nech sa dari do buducna seven Pre Real sa zacina nova Era a vobec sa jej nebojim, ale sa na nu velmi tesim..Tym tretim vitaztvom za sebou v LM som nejako " zospokojnel" a nevadila by mi jedna , dve sezony bez vyraznejsieho uspechu, kym si to Julen nastavi, tak ako bude potrebovat a my to budeme zas valcovat real4

España81
España81

No neviem jedna dve sezony bez uspechu a papa Julen. Tak to vidi Flo podla mna.

Dveesa
Dveesa

To hej, preto som napisal bez VYRAZNEJSIEHO, Florentino je vasnivy zberatel, to kazdy vie biggrin

luís.figo
luís.figo

Nechapem....co je vyraznejsi uspech ?Akoze mas pocit ze v Reale staci vyhrat Copa del Rey a to staci? Ak sezonu - dve Julen neziska LaLigu alebo CHL garantujem Ti, ze nebude mat co nastavovat.

Dveesa
Dveesa

Vyrazny uspech je u mna v ponimani Realu: LM, La Liga, Copa a jedno z MS klubov, Spanielska Supercopa alebo Superpohar..Priemerny je bud LM alebo La Liga a k tomu nieco dalsie a neuspech je vsetko ostatne :-)

luís.figo
luís.figo

Tak vyrazny uspech v Tvojom ponimani zazil Real jediny krat vo svojej historii a ty si bol pri tom wink A ak je v tvojom hodnoteni zisk La Ligy alebo ChL priemerny uspech, tak to by si mal vymenit Pereza lol

Dveesa
Dveesa

Tak neviem ci to je len v mojom ponimani, nasi hraci sa pred sezonou stale vyjadruju, ze chcu vyhrat aj LL, aj CHL a vlastne vsetko co sa bude dat..a teda logicky, ak sa im to nepodari vsetko naraz, ako deklaruju na zaciatku, tak to nie je vyrazny, ale len priemerny uspech..

CrisRM
CrisRM

Četl jsem někde, že 105 mil. Liber.. To bylo těch 120 mil €...

olinho
olinho

nikdy som si nemyslel, ze tento den pride, pretoze som veril, ze prave Cris bude ten, ktory bude u nas do konca kariery, bohuzial sa rozhodol inak a treba to respektovat...odchadza od nas velikan a zijuca legedna klubu, ktory sa vyrazne zapisal do historie tohto klubu, jeho vykony a statistiky boli neuveritelne a bolo mi ctou, ze som mohol 9 rokov sledovat jeho karieru v Madride...dakujem mu za vsetko a prajem mu len to dobre, lebo si to zasluzi....mam iba jedine prianie, aby sme sa s Juve nestretli vo vzajomnom zapase, lebo to by bolo brutalne sialene...este raz dakujeme za vsetko a vela stastia v Juve, Adios Maestro, Adios Cris adoring hat

Šigy
Šigy

Vyborné video thumbsup seven

Mace Windu
Mace Windu

Eden vonku z MS, takže šup šup do Realu biggrin

Milánek
Milánek

Ještě bude hrát o třetí místo...

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Ale taky mě to napadlo... To co tebe biggrin biggrin Nejsi v tom sám, bratře v bílém halam real1

Real Siempre
Real Siempre

Zizou a Cristiano se vyslovili pro odchod a Florentino to akceptoval. V dane chvili verim, ze tohle muze Realu pomoci. Bude to tezke bez CR, bude to i divne, chvilku ho tam asi jeste budu hledat a mozna se i stupidne zeptam, jestli hraje nebo ne biggrin

Pro madridismo slozity den, ale doufam v novy zacatek. Real tu byl pred CR a bude i po nem. Tesim se na to. Kral je mrtev, at zije kral! Diky CR a Hala Madrid!!!

Real Siempre
Real Siempre

To s dovolenim necham na bossovi.

Real_M
Real_M

Tak to prislo .... Len jedno Velke dakujeme Legende .... hat king

Ryan
Ryan

4.8. uvidíme asi nejsledovanější přátelák v historii.

Real_M
Real_M

dufam ze bude este na dovolenke a nenastupy este.... nechcem ho vidiet hrat proti nam .... aj ked uz to vidim ze sa pri prvdj prilezitosti stretneme v lige majstrov.... unsure

los blancos
los blancos

Tento zapas si v dobrej voli necham ujst neviem si ho totiz predstavit v inom drese hrat proti nam

Dantes
Dantes

Díky za vše Crisi. Jsi jedna z největších legend klubu, neli největší, ale osobně přestupu, ještě k tomu do Juve, vůbec nerozumím. Tak jako tak ať se daří.

Dantes
Dantes

Kámoš, fanda MU, mi psal, že četl nějaké články o tom že by z tohoto přestupu měl mít € i MU? Četl o tom někdo něco? hmm

luís.figo
luís.figo

Ano je to pravda. Z toho prestupu maju % proviziu vsetky kluby kde CR kedysi hraval. Nie su to nijak sialene sumy, ale potesia .

CrisRM
CrisRM

Já si zase psal se švagrem, co nemá rád některe hrače Realu/ex hráče jako Pepe.. Psali jsme si, že Benzema asi odejde.. A on na to " :D zbrojovka brno hleda útočníka" blbec.. biggrin biggrin

football.is.passion
football.is.passion

5% z celej sumy by si mali rozdeliť United a Sporting. Takže to vychádza na cca 2,5mega pre každého biggrin

Michy
Michy

Děkuju za všechno, co jsi pro nás udělal. Pořád tomu nemůžu uvěřit, že už je pryč a pravděpodobně bude hrát proti nám. Vůbec bych se nedivil, kdybychom v CL hned po skupině fásli Juve. Jenom by mě teď zajímalo, kde jsou ti "fanoušci", kteří ho na podzim vyhazovali, pokud se nepletu, byla to tak polovina stránky.

CrisRM
CrisRM

U mě měl vždy podporu, ale máš pravdu.. Bylo jich tu hodně...

zemiak
zemiak

O mrtvom len v dobrom a prave tu sa ukazuje, ze ludia tu maju uroven. Ja osobne som za odchod rad, ale tu to teraz nepatri. Ved prave odisla ci chceme alebo nechceme jedna z najvacsich legiend klubu. CR za vsetko co vykonal, aj napriek svojim chybam, od fanusikov zasluhuje iba respekt, vdaku a lasku.

Beast7
Beast7

Jedná veľká éra dá končí a začína nová, som nesmierne šťastný ze som mohol zažiť túto éru o ktorej budú v budúcnosti fanúšikovia Realu hovoriť, o najlepšom hráčovi sveta a tohto klubu frown ešte si to ani neuvedomujem ze CR7 prestúpil inam ako Real Madrid, vidiet ho hrať v inom drese bude čudné a tazke, len dúfam že sa nestretneme v LM to by bol pruuser rolleyes každopádne nech sa ti darí Cristiano, si najlepší na svete a navždy ním budeš, je mi cťou že som mohol zažiť tu éru a naživo sledovať tvoje zápasy a famózne góly cry cry VAMOS MADRID real2

anade1
anade1

Realu fandím od malička, vždycky budu, ale jsou věci, který nikdy nepochopím a nebudu s klubem sdílet. Všechny naše legendy snad až na Zidana (když počítám poslední dekády) odešly zadníma vrátkama. Takhle se to nedělá a je jedno jestli za to může klub nebo hráč. Tady Real ztrácí na své velikosti. Samozřejmě, že všichni řeknou, že vlastně chtěli odejít sami od sebe. Co jim zbývá? Nikdo z těch co Real milovali a milujou neřeknou něco špatného na klub.

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Já to vidím jinak... V tomto vidím velikost Zidana, jaká to je legenda, že ukončil karieru v Realu… Iker chtěl hrát ještě další 4-5 let... I když si nedokázal připustit, že na to už "nemá". Nedokázal by hrát na TOP urovni do 37+ let jak Buffon… Pamatuješ na jeho poslední sezonu? Za mě Legendy Realu - 1) Di Stéfano 2) Zidane 3) Ronaldo měl jsem Ronalda na 2. místě, ale díky trenérským výsledkům se Zidane dostal na 2. místo...

anade1
anade1

Neměl na to...Okej. Raúl třeba taky ne. Beru. Ale nemůžeme si říkat že se nic neděje když nám naše legendy odchází prostřednictvím zpráv na twitteru. I ten Arbeola odešel protože věděl, že už to nedává, ale nějak se s ním fans rozloučili. Další problém je právě to, že na to ´´nemají´´. Proč tady Casillas nemohl zůstat dalších 4-5 let a dělat trojku nebo dvojku? Protože by ´´držel´´ místo nějaké mladé naději. Všude jinde dostávají legendy tu možnost v týmu být dokud budou chtít a nebo dokud s něma počítá trenér. Pak, protože nejsou uplně slepí si sami řeknou, okej, tohle už nedávám, du pryč. U nás se to dělá jinak. Proč by to taky bylo vždy tak z ničeho nic. Z ničeho nic se nerozhodneš odejít. Z ničeho nic ti spíš oznámí jak to bude a zařiď se jak chceš.

CrisRM
CrisRM

"Proč tady Casillas nemohl zůstat dalších 4-5 let a dělat trojku nebo dvojku?" Protože o to nestojí... Stál by jsi o to ty? Jako kapitánovi+legendě by ti řekli, že budeš dvojka/trojka... Raději by jsi odešel.... Jsi si jistý, že to tak je všude..? Neodešel Lampard do MLS? Ronaldinho taky.. (ten do jižni Ameriky.. myslim), Iniesta do Číny... Někdy v tom jsou i peníze...

anade1
anade1 (upraveno: )

Jasně že odešli...Neříkám, že končí kariéru. Mluvil jsem o tom jak se loučili s klubem. Arbeloa taky ještě rok ´´hrál´´, přitom s Realem už se rozloučil. Právě proto asi odešel Casillas...Protože mu nedovolili o post jedničky bojovat a rovnou řešili jen dvojku, nebo trojku. Nevím o co Iker stál a o co nestál a už je to jedno...Ale podle mě nestál o to, aby se s fanouškama loučil na tiskové konferenci, která přišla ze dne na den...To stejný Zidane jako trenér.

Jsou tam samozřejmě prachy to je jasná věc. Je tam toho klidně i víc než si myslíme. Každej má svý ego atd atd...Ale je trapný jak ty borci od nás odchází a je mi jedno proč odchází. Jestli to je proto, že je jinde lepší počasí, nebo protože chce novou výzvu. To je okej. Důvody mají všichni super, ale způsob je u nás na nule

CrisRM
CrisRM

Proč by se Zidane loučil když se vrátí...

anade1
anade1

Okej...tak zrovna v tomto kontextu, můj příklad se Zidanem se vztahoval spíše na to proč proboha odešel tak náhle z pozice trenéra??? A ne, proč se proboha nerozloučil dříve... Ono to je ale obojí propojené. Arbeloa se taky vrátil a loučil se. Kokos tolik sem o Arbeloovi nemluvil snad nikdy lol Hej serem na to...ty seš jak vidím v klidu a já sem nasranej co se to zase u nás děje za překvápka. Seš v tomhle ohledu rozumnější než já..jak kdybych dávno nevěděl že u nás věci nejsou občas moc normální biggrin

CrisRM
CrisRM

Jinak.. Já si za ty roky už zvykl.. biggrin biggrin A už jdu spat.. Vstavam ve 4 ráno cry cry

anade1
anade1

Kokos tak tos byl zapálenej do té debaty jestli si obětoval spánek biggrin hat

CrisRM
CrisRM

Budu spat v autobuse do Prahy xd 5 hodin...

Nasir
Nasir

Tentokrát ti moc nerozumím. Zdá se mi, že moc házíš vše do jednoho pytle. CR7 chtěl odejít sám, klub s ním chtěl pokračovat a rozhodně ho nechtěl šoupnout na lavičku, to je blbost. Klub mu nakonec vyhověl. Podle tebe odchází CR7 zadním vchodem nebo co? Pokud si to myslíš, jak jsi na to přišel?

anade1
anade1

Určitě chtěl klub s Ronaldem pokračovat. Ani ho nechtěl šoupnout na lavičku, to je jasný. Tady to právě od Casillase a třeba Raúla je úplně jinej scénář...Zadním vchodem rozhodně odchází. Viděl jsi jak se loučil Iniesta? Nebo kdysi na Bernabéu Zidane...Ronaldo odchází zadníma dveřma ze zlata, protože za něj zaplatili hezky, ale zadní dveře to budou pořád. Myslím si, že když chce hráč odejít z důvodu toho že je starej, nebo že už ho to nebaví, nebo cokoliv jiného...Řekne to dříve...spekuluje se o tom už třeba rok a sám to přiznává, že si s tím pohrává s tou myšlenkou. přijde mi to naprosto normální - mně osobně teda. Zatímco pokud má hráč v hlavě odchod z klubu kvůli nějakým problémům (neřešme jestli jsou to problémy s prezidentem, nebo třeba s řidičem autobusu), snaží se předejít nějakým negativním vyjádřením v průběhu sezony. Zaprvé by to nikomu nepomohlo a zadruhé jako člověk bych pochopil že se to snaží neventilovat i třeba protože doufá, že se to nějak urovná a na vše zapomene. CR chtěl samozřejmě odejít sám. Já se ptám proč chtěl odejít sám od sebe...Uvědomil si to jen tak po vyhraném finále Ligy Mistrů? Asi ne...Nebo tam byl nějaký problém, přes který se dětinsky nemohl přenést a čekal jen na poslední oficiální zápas sezony za klub aby dal najevo že už to nedává...Když někdo odchází protože chce, většinou se to ví hodně dopředu. Hráč o tom uvažuje už delší dobu..Buffon je pěknej příklad.

Superreal
Superreal

Nechci se s Tebou hadat, ale myslim si, ze s ridicem autobusu problem nemel. lol biggrin

anade1
anade1

tak to se teda HADAT BUDU biggrin

Superreal
Superreal

Jinak si troufam tvrdit, ze nemuzes srovnavat rozlucku Zidaneho ci Iniesty (oba vedeli, ze je konec, nebot koncili karieru) s "rozluckou" Ronalda (vedel, ze chce odejit, takze rozlucka by se hodila, ale nevedel, jestli opravdu odejde, takze zadne louceni byt nemohlo). Jedna se UPLNE odlisne situace. A navic si myslim, ze to moc hrotis. razz wink

anade1
anade1 (upraveno: )

Mas pravdu. Jsou to odlisne situace..Ale spis to pouzivam jako priklad. Neexistuje rozhodne stejna situace. Okej Ronaldo to nevedel..to se shodneme. Nebyl si jistej, coz znamena, ze nad setrvanim premyslel. Nakonec nechtel zustat...Jak rikam, kdyby slo o nejake ambice nebo nove vyzvy nemel by probem to zverejnit uz pred rokkem. Prece by se nechtel s klubem sveho srdce, jak sam rika, rozloucit po internetu ale poradnym zapasem, treba finale Ligy Mistru (kdyby samozrejme mel nejake normalni duvody k odchodu...coz nemel, bylo mu v Realu dobre). Proste mi jde o to, ze nemusel odchazet zpravou z twitteru, myslim si ze se to dalo udelat tak aby zustal a nejsem si jisty jestli pro to udelali vse co mohli. Jestli si to zaslouzil nebo ne uz je subjektivni...Ja rikam ze jo, ze mu mel klub vyjit vstric ve vsem a jsou tady lidi co rikaji ze klub je vic nez Ronaldo. Coz je taky pravda, ale bez Cristiana by Real nebyl Realem jak zname, coz je treba brat v potaz.

A samozrejme ze to hrotim. Nemuzu nad tim jen tak machnout rukou jako ty treba. Sere me to a uznavam to. Mozna bych si mel rict, jo dobryyy aspon z neho mame jeste slusny prachy protoze za rok uz by z nej nic nekaplo...takhle sem to tady cetl. Ale tenhle postoj ja nesdilim a nikdy nebudu. Ronaldo vydelal klubu nejvic v historii Madridu a prijde mi dost pod uroven mluvit o nem jako o solidnim prodeji. Nic s tim sice uz neudelame, zivot de dal a nakonec Real zase bude vyhravat tituly, o to mi nejde... Jde mi tu lidskou stranku veci. Nakonec proste u nas vzdy zvitezi zajmy klubu nad nejakym respektem k hraci. Je to proste politika klubu, ktera asi funguje, ale obcas nejaka vyjimka by byt mohla a mela. A tady uz je polemika jestli je to ok nebo ne..Kazdy to ma jinak..:) Fandit budu samozrejme dal atd atd, ale netleskam po kazdem klubovem rozhodnuti

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka (upraveno: )

Naprosto chápu jak to cítíš a mám to úplně stejně. Flo musel dát Juve svolení k vyjednávání, takže když bylo předběžně hotovo mohl říct, hele Crisi jsi naše legenda a slušelo by se, aby si se s fanoušky rozloučil důstojně, takže oznámíme tvůj odchod a datum rozlučky. Pokud nechceš tak to v dopise na rozloučenou zmiň.

Masi
Masi

No a když by se nedohodli bud Real s Juve nebo Ronaldo s Juve? Tak co by se dělo pak? biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ten obchod se domlouval minimálně 14 dní, s rozlučku mohli počítat dopředu a mohla to být podmínka přestupu (pokud by Ronaldo souhlasil), pak nebylo nic jednoduššího než při oznámení přestupu sdělit datum rozloučení. Ideálně před oficiálním představení Ronalda v Juve. Pokud by se nedohodli tak by se nic nedělo, protože by nikdo nic netušil.

Nasir
Nasir

Hele, chápu, proč jsi měl potřebu to napsat, ale připadá mi, že vycházíš ze špatného předpokladu. Ty jsi to napsal sám. Podívej se znovu, co jsi napsal na konci. Že "většinou se to ví dopředu". Myslíš si, že CR7 patří k té většině? Neznáme ho tak dobře ani ty, ani já, ale troufám si tvrdit, že nepatří. A už vůbec ne ve srovnání s Iniestou, který je jiná povaha. To, že CR7 se rozhodl v relativně krátké době vůbec neznamená, že k tomu byl v krátké době nějak dotlačen klubem. Ostatně to nesedí ani snahou ho udržet, ani časově. On se vyjádřil tajemně hned po LM, což ukazuje, že mu to v hlavě už nějakou dobu vrtalo, pak to na oslavách jako by odvolal, pak byl na MS a pak se to upeklo. Že to sám nevykecal už během LM vůbec neznamená, že mu to hlavou nevrtalo. CR7 je zrovna ten typ, který by to odsunul a soustředil se na svůj cíl, což byla v té době LM. Teprve po té výhře to z něj spadlo, už to nemusel tajit a v nějakém pocitu, jaký tehdy měl, to prostě řekl. Tehdy se psalo, že se chtěl jenom zviditelnit, když se nezviditelnil v zápase. Ale vypadá to, že to bylo něco, co nosil už nějaký čas v hlavě (což byly ty prachy). Jinak pokud myslíš, že odešel kvůli osobnímu sporu s Pérezem, tak to si nemyslím.

Ještě ohledně Casillase - víš jistě, že jeho chtěli hned posadit na lávku, a proto odešel? Neodešel proto, že nechtěl přijít o jasný status jedničky? Není to důležité, ale když jsi to načnul...

anade1
anade1

Odesel kvuli penezum to se shodneme oba dva. Ale nechapu jak teda nemuzes verit tomu ze neodesel kvuli sporum s Florentinem. Vzdyt plat ve smlouve je synonymum pro Pereze..Vidim to tak, ze se dohodli pred 2 rokama ze mu zvysi plat kdyz dosahne na nejake cile..On na ne dosahl a myslel si ze mu Flo prihodi treba 10 nebo 15, zatimco Flo sice splnil slib, ale nabidnul mu treba ctvrtinu nebo tretinu. A to ho urazilo. Je to male decko ano ano ano. Ale kokos zaslouzil si co chtel podle me. Pak se urazil na Prezidenta, jak dobre umi (nemam to rad, ale muze si byt jakej chce za to co dokazal) a kdyz Perez prisel minuly tyden s lepsi nabidkou (jak o tom psal ten borec na twitteru, ten co vytipoval Toniho ze k nam pujde jako prvni) protoze si uvedomil ze je Cristiano asi fakt dotcenej a nechtel o nej prijit, protoze Cristiano jsou zisky jak hovado, tak uz mu to odmitl s tim, ZE CHCE ODEJIT. Nechtel odejit podle me jen tak...

Nasir
Nasir (upraveno: )

Prosím tě, nikdo neodchází jen tak. To je nicneříkající. On má své důvody a klub má své důvody, proč mu ty peníze nedal. Na tom není nic apriori špatně. Pokud ti to nějak vnitřně vadí, tak ber jako fakt, že CR7 by za pár let musel stejně odejít. To je realita. Ale k začátku - já jsem napsal, že neodchází kvůli osobním sporům s Pérezem! Nikoliv kvůli sporu o prachy, to není totéž. A měl jsem dojem, že narážíš právě na toto. Teď mám z tebe dojem, že bys chtěl, abychom mu prostě zaplatili, co chce, protože si ho vážíme, a když to neuděláme, tak si ho nevážíme. Teď to bude znít hnusně, co napíšu, a neber to osobně, ale tohle mi zní tak trochu "vyděračsky". No, zní to hnusně, ale jde mi o to, že respekt by měl být taky oboustranný a zadruhé kdyby se tvá představa v praxi splnila, tak nedojde k důstojné rozlučce s legendou, což je věc, kvůli které se tu bavíme. Dojde k opaku, že CR7 tu zůstane. Nic proti těm prachům - pokud by to Pérez akceptoval, v pohodě, zaslouží si to. Ale to není povinnost klubu jen proto, že je legendou. Platová politika Péreze není nic nového. Pokud se CR7 rozhodl, že v dnešní době už ji nechce akceptovat, bylo od klubu naopak férové, že mu dovolil odejít a neházel mu klacky pod nohy a nesnažil se odírat Juve. Ta částka podle mého není úplné maximum, kam by to Pérez (+ Mendez) mohli tlačit. Klub hráčům běžně vyjde vstříct a nesnaží se to hnát stylem Dembelé vs Dortmund (mimochodem, nevím, co bys řekl právě na chování Dembelého - samozřejmě, v reálu je Dembelé myš oproti CR7, ale i kdyby byl řekněme 3x po sobě nejlepší hráč Bundesligy, co bys řekl na jeho chování a chování klubu?).

A jestli ti jde hlavně o ten údajný slib - víš jistě, co přesně Pérez slíbil? Obávám se, že to je pouze mezi nima. Protože říct "ano, přidáme ti, zasloužíš si to" a říct "ano, přidáme ti nejméně na 30 míčů" jsou dvě rozdílné věci. Nevěřím tomu, že Pérez prostě nedodržel slib a na CR7 se vykašlal. Upřímně, je pravděpodobnější, že CR7 vyžadoval víc, než Pérez slíbil, nebo to prostě pochopil po svém.

zemiak
zemiak

Je rozdiel zvysit plat o klasickych 20-40% co bolo pravdepodobne slubene (to da zdravy rozum) a o 80% ako si CR predstavoval po poslednych zvyseniach konkurencie. Nikto nemohol cakat, ze sa tie naj platy za jeden rok uplne zblaznia. Dat CR dalsiu zmluvu na 5 rokov s celkovymi nakladmi cez 320Mega, ked je vo futbalovo pokrocilejsom veku uz Perezovi nevychadzalo. Ja osobne sa mu necudujem, na minulost sa pri mysleni do buducnosti pozerat nemoze, hlavne ked to moze ohrozit krehku platovu rovnovahu celeho klubu. Vela nasich hracov je na svojom poste prakticky naj na svete, tak preco by mali dostavat iba zlomok toho co dostava najlepsi? Problemom treba predchadzat.

España81
España81

Flo mu tolko nemohol dat lebo vie ze tolko bude musiet dat Neymarovi ak pride a dvaja hraci s takym platom to nemoze byt.

anade1
anade1

V pohodě...jo, já bych našim legendám dával co by chtěli pokud by na to bylo...Mám na to jinej názor. I si myslím, že se klub měl Ronalda víc zastat v té daňově problematice, ale opět...zase můj názor. Mám to tak nastavené. Jde mi o dvě věci a už toho nechme...:D Máš velkou pravdu v hodně věcech, jen já to prostě vidím jinak, ale neznamená to že bys pravdu neměl...Možná to šlo aby Cristiano zůstal, dalo by se to zaplatit, ale asi chtěli ty prachy dát na něco/někomu jinému...Ok nesouhlasím, ale asi mají svý důvody. A to druhý je nějaký důstojný konec...Jestli odešel kvuli problemum nebo ne...to už je subjektivní a k ničemu nedospějeme...V Realu se prostě kariéry nekončí a odchází se zprávou na twitteru a emotivníma videama od klubu...nic s tím nenadělám, ale vadí mi to. Ten zbytek je asi už jedno a jsou to jen moje subjektivní pocity proti tvým názorům, ale oba víme houbeles..:)

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thumbsup jednoduše řečeno, začínají peníze vítězit nad úctou a slušností.

zemiak
zemiak (upraveno: )

Flo tam je na to, aby cinil rozhodnutia. Nie je to jednoducha praca a pri managovani vacsieho poctu ludi je nevyhnutne, ze sa vsetkym vo vsetkom neda vzdy vyhoviet. Je nepopieratelne, ze niektore odchody a hlavne legiend, sa dali zvladnut aj lepsie. Treba si vsak uvedomit, ze odchody a prichody su kazdorocny chlebicek klubu a kazdy kto k nam raz pride, musi ratat s tym, ze raz aj odide. Je to bolestive, dojimave, smutne, ale rozhodnutie raz musi prist - vsetko co je zlozene raz pominie. Toto nie je ten pripad, ale z managerskeho hladiska jednoducho nie je dobre rozhodnutie nechavat si najvacsie platy sediet na lavicke. Jasne u takeho Ikera sa moze urobit vynimka. Je tu vsak dalsi faktor a to ego hraca, a ak by mal na tej lavicke robit bordel a rozvracat kabinu, tak sa to lavickou riesit jednoducho neda. Nezavidim Perezovi jeho ulohu a aj ked pre mna nikdy nebude idealny, vazim si, ze robi co treba aj ked to niekedy je neznesitelne tazke, cini rozhodnutia pre slavu nasho milovaneho klubu.

MS
MS

S tymto absolutne suhlasim napr. Taky Iniesta odisiel teraz z Barcelony za peniazmi do Ciny ale mal rozlucku a nikto nanho z fans nepovie ani slovo u nas uz na Cristiana nadavaju ze ide za peniazmi a on vlastne ani tu tlacovku ako mal iker nemal frown

Beast7
Beast7

Presne tak to sa nepáči ani mne, žeby taká legenda ako Ronaldo sa s klubom nerozlucil tak ako sa patrí, pre klub toho urobil toľko čo nikto, vždy bol rozhodujúcim hráčom ktorý ťahal tím, zaslúžil si rozlúčku a úctu ako nikto, je to smutné ze klub ho len tak nechá odísť(aj keď viem ze chcel ísť), mohol tu ukončiť kariéru je to škoda že ide do iného klubu, každopádne dúfam že to Real len posili, som zvedavý aka hviezda príde miesto Ronalda, uvidíme

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Co byl podmět toho, že Ronaldo odešel...? Že mu nepřidali? Že se platově nedorovnal na Messiho a Neymara? To chceme dopadnout jak Barca a dávat na platy 80% a víc rozpočtu? Nikdo není víc jak klub.. Ani prezident, trenér a ani hráči... Ronaldo byl, je a bude v našich srdcích... Ano... Zasloužil by si rozlučku, ale nevíme pozadí transferu... Takže se nemůžeme na nikoho zlobit, dokud to někdo nepoodhalí (sám Ronaldo, prezident, agent)...

anade1
anade1

Uplně všichni co u nás chtějí končit kariéru ze dne na den nakonec úplně obrací a končí zprávou z twitteru... To mi osobně bohatě stačí jako pozadí transferu. Samozřejmě, že Ronaldo odešel, protože chtěl...Otázka je proč. Nová výzva? Jo to je možný...ale v tom případě ti to neřekne Ronaldo po finále ligy mistrů jen tak...Obrátit z ´´chci tady ukončit kariéru´´ na ´´bylo to v Madridu moc pěkné´´...Všichni nakonec chtějí odejít. Nevím asi je někdo zatlačí do kouta a nedá jim na výběr...netuším. Spíš než odchod z vastní vůle to vidím na odchod z vlastní vůle kvůli okolním faktorům. I ten Mesut, byť nebyl rozhodně nějaká naše legenda od nás odešel jak kdyby to byl hráč co za nás odehrál 15 zápasů z lavičky. Borec co tady chtěl hrát vždycky. Koupil se Bale...byl drahej, přece nebude sedět, šup někoho ven...a Florentino je jasný asi nám oběma, že to možná poodhalí, ale neřekne na sebe žádnou křivárnu. Ani Ronaldo to neřekne kvuli nějaké úctě ke klubu. Florentino je liška podšitá. Roncero to vystihl krásnou metaforou, že odchod Cristiana se nemůže jen tak přejít mávnutím ruky. MImochodem taky mluvil o problémech s Florentinem a zrovna Roncero toho ví docela hodně o zákulisí Madridu. Přirovnal problémy crise a florentina k něčemu jako když se ti doma hádají rodiče a jediný důvod proč jsou ještě spolu jsou děti - my fans..:)) Nakonec dřív nebo později to jeden z rodičů neunese a odejde z domu pryč, ale nejhůř to ponesou právě ty děti...

CrisRM
CrisRM

To přirovnani k rodičum biggrin biggrin

Dani92
Dani92 (upraveno: )

Tak toto je taká svätá pravda. Takú som ešte nepočula dokonca ma rozplakala. Preto nemám rada Peréza lebo vždy má on podiel na odchode hráčov, vždy je to on a zhodí to na hráčov, že pýtajú viac peňazí (Mesut, Angel), poprípade prikáže hráčovi aby dal preslov, že to je jeho voľba a ďakuje klubu, že mu to umožnil. Vždy z toho vidí ako úžasný človek Florentino, ale ja mu na to neskočím a vždy budem viniť len jeho. Ak by chcel udržal by to hocikoho. Vieme aké sú jeho schopnosti predsa.

luís.figo
luís.figo

Podla mojich informacii sa rozlucka pripravuje. A co sa tyka toho "ze ho klub necha len tak odist" tak klub ho urcite nechcel nechat odist ale Ronaldo poziadal klub o moznost odist, pretoze Ronaldo sa rozhodol dalej v Reale nepokracovat. Real z ucty k nemu jeho poziadavku akceptoval, pricom vobec nemusel, nakolko CR ma este platnu zmluvu.

CrisRM
CrisRM

Souhlasím s tebou... A 120 milionu € (105 mil liber), za 33 letého hráče je dost...

luís.figo
luís.figo

Je to celkom 112mil € wink

CrisRM
CrisRM

No.. Pokud budeme brát informace Sky Sports jako pravdivé.. 105 mil liber... Tak při dnešním kurzu to je 118,8 mil € ale to je jedno.. nebudeme tady řešit pro nás nepodstatné věci...

CrisRM
CrisRM

Nechce se mi to číst, když je to Polsky.. I když docela dobře umím Polsky.. xD Nechme to plavat...

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Ten přestup výjde na 112mE, ale Real nedostane tuhle částku. 5mE si mezi sebou rozdělí Sporting a Manchester United, a 12mE shrábne Mendes jako agent Ronalda. Takže Real za Ronalda dostane 95mE.

Dantes
Dantes

Tvl Mendes 12 mega butt

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Řekl bych že tady bude ten zakopaný pes rolleyes

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tak to jsem zvědavý jestli opravdu rozlučka bude, protože aby taková legenda odcházela po zprávě a videu na FB je hodně málo.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Že to Real jen posílí?? Podívej se jak odchod Ronalda posílil MU. Bude velký problém tu díru zalepit.

Dani92
Dani92

Tomu ver to má nenapadlo. Najskôr Ronaldo a potom Furgason. To sa nám práve stalo. Dúfam, že neskončíme jak tie trosky.

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Jen připomenu, aby jste nezapomenuli.. "Přestupů nebude mnoho, ale budou výjimečné" tak jsem zvědavý Forentino… Zatím jsi překvapil...

Beast7
Beast7

Čiže Hazard, Neymar a Mbappe + Odriozola lol

Nasir
Nasir

Třeba Pérez Odriozolou skončil. To by bylo překvapení, kterým by tady všem vytřel zrak. rotflol

CrisRM
CrisRM

thumbsup rotflol Taky mě to napadlo...

Beast7
Beast7

No tyvole, je*lo by ma keby to tak bolo ako pises ale pravdepodobnosť toho je minimálna, to by rovno mohol dať odstup aj Perez keby nepriviedol nejakého útočníka/hviezdu po odchode Ronalda, proste je to nereálne niekto určite príde lol

CrisRM
CrisRM

A ještě odejde... Asi Benzema.. Už nemá své zastánce Zidana a Ronalda...

Beast7
Beast7

Tiež si to myslím pravdepodobne do Neapole ku Carlovi

CrisRM
CrisRM

Vinicius, Rodrygo, Odriozona… :D Ale u Viniciuse je otaznik a Rodrygo až 2019 :D

España81
España81

Neviem ja byt Flo tak by som asi navzdy vyradil cislo 7 z Realu a uz nikto by ho nenosil. Takto sa to robi. Ale to by asi musel ukoncit karieru u nas. Kazdopadne toto gesto by som mu doprial. Nieco ako v NHL

CrisRM
CrisRM

Raul + Ronaldo... 2 legendy se 7 thumbsup thumbsup

España81
España81

Jasne na Raula som nezabudol thumbsupsmile ale Ronaldo to predsa len posunul niekam inam hat

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

To číslo by pak chybělo, jelikož v lize je omezený počet čísel, nesmí být příliš vysoké čísla, proto si ho nemůžou dovolit vyřadit smile

España81
España81

To ma len tak napadlo. Iste mas pravdu ale tak to jedno cislo by asi nechybalo. Zase tolko hracov nemame v time.

Korunní princ
Korunní princ

Používat se smí čísla do 25 včetně, myslím.

España81
España81

No neviem Luca ma 30 napr

Korunní princ
Korunní princ

Myslím, že on, jako hráč nastupující za Castillu, můžeme mít i vyšší číslo.

furry
furry

Je to tak, soupiska A týmu čísla do 25, hráči z castilly vyšší.

PacoGento11
PacoGento11

No som zvedavý či bude hrať 5.8. proti Realu v Amerike wink Je to legenda a navždy ostane adoring adoring Nech si ide (už to spolu ťaháme 16 rokov, tak snaď pár rokov ho ešte budem moc sledovať, aj keď už len za Juventus Turín. Pre mňa to bol splnený sen, keď išiel do Realu). Toto leto LeBron James - L.A. Lakers a Ronaldo - Juventus som dopadol facepalm

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Možná to je trochu nevhodné... Ale právě jsem si vzpomenul na jeden díl seriálu Comeback... "Hrany.. Komu zvoní hrany?!" A vybavil jsem si Benzemu jak je u friťáku, při absenci svých ochránců CR7 a ZZ… Promiň Karime.. Však já tě mám rád, ale víš co... frown

El Galactico
El Galactico

Vdaka za skvelych devat rokov, v ktorych si ma sprevadzal mojim kazdodennym zivotom, Cristiano. Realu som fandil odmalicka,ale bolo to prave leto 2009,ktore ma primalo k tomu, aby som ho sledoval intenzivne. Uzasny futbalista, jeho vola a odhodlanie byt najlepsim na svete je nieco, z coho si kazdy moze vziat priklad. Vsetko dobre v Juventuse, velmi mu tam prajem uspech a nepochybujem, ze ho tam aj dosiahne.

CrisRM
CrisRM

Jděte už spát.. Hrůza s vámi... rotflol biggrin biggrin

Stanko10
Stanko10

Po niekolkych hodinach mi tento prestup uz ani nevadi aspon ma Julen uplne rozviazane ruky vystava si team podla svojich predstav a Realu to pomoze .. samozrejme ze Perez mu do toho zasiahne ale tak mam z toho dobry pocit .. Pozeram sa na buducnost .. minulost je za nami som vdacny CR co pre RM spravil .. Proste prichadza nova krv a nova vyzia do RM .. zaciatky budu tazke zlozite ale my sme RM a nevzdavame sa len tak lahko. Hala Madrid

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Já se jen musím smát jak jste všichni optimističtí, nic proti, ale zatím nemáme podepsaného žádného top hráče a ať přijde kdokoliv, tak nahradit Ronalda bude víc než obtížné. Přijít to dřív nebo později muselo, ale Real se z toho bude vzpamatovat hodně dlouho.

Real Siempre
Real Siempre

Rana to bude, jak by taky ne! Vzpamatovavat se Real chvili bude, ale muselo to prijit. Jen jsem ted zvedav na Florentina, jestli zas svetu ukaze, kdo je Florentino, nebo jestli se naplno projevi, ze je jiz vice "starym panem", kteremu trochu dochazi drive.

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Jednou to přijít muselo... Co se týče obchodu tak jsme z toho asi vytěžili maximum...

Šigy
Šigy

Přesně tak thumbsup I když bych byl rád, kdyby ten rok tu ještě zůstal, ale nedá se nic dělat, je to jeho rozhodnutí.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Já si ani tou obchodní stránkou nejsem jistý, nevíme kolik přesně Ronaldo přinášel financí, ale že by jsme na něm třeba za následující tři sezony co tu mohl ještě hrát nevidělali 95mil. se mi moc nezdá.

CrisRM
CrisRM

Přistane ti do kasy 40 mil díky jeho dresům, ale z toho mu dáš 30 jako plat...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

No a k tomu vezmeš 50% z jeho sponzorských smluv a to nepočítám kolik Real spadl na atraktivitě.

Real Siempre
Real Siempre

A prave proto s nejvetsi pravdepodobnosti dorazi Neymar, abys ziskal na svou stranu 200 mil. Brazilcu biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Neymar a jeho tatík by se museli začít sakra starat aby to vyšlo, ale já se obávám že ani Neymar ani Mbappe nepřijdou a to hromadné prodlužování smluv největších hvězd, mělo asi také svůj smysl.

Dantes
Dantes (upraveno: )

Tu částku za dresy máš jako odkud? To je jako za rok?? To se mi zdá moc.

zemiak
zemiak

Ako sa vravi u nas milion hodin milion eur, a teda v pohodke predas 40Mega dresov a si za vodou lol

CrisRM
CrisRM

Jen odhad.. Může to být 25, ale taky 50... Nebo jen 15... To nevíme

España81
España81

Ani spanielska repre nemala Ronalda a Julen to dal. Co mu viac verit?

España81
España81

Musime verit tomu ze Julen si chlapcov ziska a naladi ich na timovu a vitaznu mentalitu. Vacsinu ich pozna a podla mna bude dobre. A inak Flo len tak tento tim nenecha urcite pridu posily. Podla mna pocka kus dlhsie (tyzden) aby sa nevravelo ze len cakal kym Cris odide a este v ten vecer volal napr Neymarovi. Ale urcite posilime

Zobinho
Zobinho

Spíš čekají na konec MS jestli to jsou ti hráči o kterých se mluví aby zase potom netvrdili že jsme je rozhodili

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Sry ale tohle nemůžeš srovnávat, mimo hráče RM tam dost jiný kádr a hraje pár zápasů ročně. To se s ligou a LM nedá srovnávat.

España81
España81

Ako nieze by som to nejak porovnaval len som chcel povedat ze aj timy bez nejakych super hviezd dokazu permanentne bojovat s najlepsimi timami o prvenstvo a Real je top tim takze s dobrou strategiou a sudrznym muzstvom a trenerom dokazeme vitazit. A este ktomu mame aj top hracou z inych zemi ako len zo spanielska takze si myslim ze to dame aj bez Ronalda. Samozrejme bude to ale chciet posilit nejake posty kvoli kvalitnej rotacii.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Nechci se dohadovat, protože si počkám kdo ještě dorazí, ale stejné řeči jsem tady četl před touhle sezónou po odchodu Moraty a Jamese a jak to dopadlo nemusím připomínat.

España81
España81

Vsak ani ja wink len idem do kazdej novej sezony s novou nadejou a mame noveho trenera a urcite este niekto pride takze som zatial v klude. Urcite to dame thumbsupsmile

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Já jsem právě po loňském fiasku a celkové situaci na přestupovém trhu poměrně nervózní.

luís.figo
luís.figo

Toto je diametralne odlisna situacia. Real Madrid prisiel o svoj najjagavejsi diamant. Perez toto tak nenecha. Pride min 1 megahviezda aj keby mal vyplatit miliardu. Uz som cital ze Real kupi 2 galacticos.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To jsem četl taky, jenže většina zajímavých hráčů před pár dny podepsali nové smlouvy a dostat je bude nemožné nebo neskutečně drahé.

Stanko10
Stanko10

Ja viem ze je to beh na dlhu trat ale vysledok bude kladny .. Ronalda nechajme Ronaldom .. taky isty uz nebude tak skoro .. a nepotrebujeme len 1 hraca ale aspon 3 .. Ronaldove goly si bude musiet rozdelit kolektiv .. potrebujeme hrat ako celok a nespoliehat sa na 1 hraca

Dani92
Dani92

Och po včerajšom uplakanom večeri som konečne schopná niečo ku Cristianovi napísať. Len kvôli tebe som ako decko prestúpila s tebou k Realu Madrid. Len vďaka tebe som našla klub môjho života. Len vďaka tebe som zažila najúspešnejšiu éru Realu Madrid. Vďaka tebe som si mohla nespočetne krát zakričať s radosťou a hrdosťou Siiiiiiiiii. Som nesmierne šťastná, že som mala tú česť vidieť ťa naživo hrať za náš klub, že si sa posnažil a dal gól a že som ťa mohla velebiť na našom nádhernom štadióne. Slová, ktorými by som sa ti poďakovala za všetko čo si spravil pre tento klub, pre fanúšikov, spoluhráčov neexistujú. Bolo to krásnych 9 rokov, ktoré strašne rýchlo ubehli. Jedným očkom ťa budem sledovať v Juventuse samozrejme. Veľa šťastia, úspechov a ešte aj nejakú zlatú loptu ti prajem v novom pôsobisku. ĎAKUJEM

los blancos
los blancos

Minimalne v nasledujucej sezone asi nebudeme mat cislo 7 ci?

Šigy
Šigy

Pokud vím, tak dle pravidel ho někdo bude muset mít.

zemiak
zemiak (upraveno: )

Ak budeme mat na supiske menej ako 25 hracov cisto prveho timu urcite ho nikto brat nemusi. Aj tento rok bola 16 a 25 volna. Nepride mi vsak pravdepodobne, ze prave 7 volnou ostane.

Šigy
Šigy

Díky za info thumbsup To bych taky neočekával smile

los blancos
los blancos

Bolo by fajn ho nechat volne aspon sezonu. Myslim ze ked skoncil raul tiez bolo rok volne

Adam
Adam

Nebolo mal ho okamžite CR

Beast7
Beast7

Mbappe lol

Zobinho
Zobinho

Takže byla to pravda cry doufal jsem že se to nepotvrdí... No nic díky za všechno seven jeho statistiky pravděpodobně nikdo v brzké době nepřekoná adoring

furry
furry

Jinak v Itálii mají nový zákon ohledně daní a CR bude muset ročně odvádět pouze asi 700 tis € a zbytek příjmů si nechá. Takže nejspíš proto Itálie... a pak že nejde o peníze....

Korunní princ
Korunní princ

Ve Španělsku to bylo kolik, nevíš?

Patricio
Patricio

No niekde som čítal že to je 50%, trochu prehnané.

Korunní princ
Korunní princ

Reagoval jsem na něčí komentář, že se již neprodávají dres Benzemy - příspěvek byl smazán,

dod1al
dod1al (upraveno: )

Na jednej strane chápem prevažne mladých fanúšikov Real-u v tom,ako veľmi emočne prežívajú odchod CR7, niekedy až tak,ako keby chceli obrátiť chod dejín späť...

  • ja som bol pomerne veľkým fanúšikom CR7, tiež som obdivoval jeho neuveriteľné štatistiky, profesionalizmus a bezhraničnú túžbu po víťazstvách, ale najmä v poslednej sezóne som si uvedomoval aj negatíva spojené s jeho herným prejavom. Dosť vypuklé to bolo najmä v súbojoch so silnými súpermi a pri tlaku tímov ako v LM - Juventus, Bayern, Liverpool, v LaLiga - Barcelona, Atlético Madrid, Sevilla som musel nielen ja, ale aj tí fanúšikovia,ktorí vidia nepokryté priestory v defenzíve ktoré by malo pokrývať ľavé krídlo, tŕpnuť, kedy pri oneskorenom návrate Marcela do svojho priestoru + tieňovom pohybe CR7 súper Real potrestá z ľavej strany, čo sa veľakrát aj stalo...
  • zrejme sa to mnohým páčiť nebude, ale to sú fakty a pri zotrvávaní CR7 v zostave a jeho evidentnom šetrení sa pri pohybe v defenzíve by Real napredovať nemohol
  • budúcnosť ukáže,ako sa vyrovná Lopetegui s absenciou CR7 v zostave, ja verím,že to zvládne on aj hráči
  • Pérez má rozviazané ruky a určite minimálne jeného až dvoch hráčov top kalibru ešte v tomto transfere privedie
  • naopak, nechcem byť škodoradostný,ale som veľmi zvedavý, ako sa Allegri a Juventus, ktorých sila spočívala v skvelom vybalansovaní zostavy vyrovnajú s príchodom CR7/?/
  • P.S.1 CR7 v spojení s RMCF je minulosť - úspešná,krásna vzrušujúca a neopakovateľná. Z minulosti sa však žiť nedá a ja sa preto teším na éru fanúšika RMCF v novej a určite opäť skvelej ére HALA MADRÍÍÍÍD - emotívna strana mince
  • P.S.2 nepomerne nižšie daňové zaťaženie + veľké možnosti "optimalizovať" daňové povinnosti pre superboháčov v Taliansku - pragmatická strana mince transferu CR7 smer Juventus...
Beast7
Beast7

Tak uz všetci vieme prečo sa Ronaldo nefotil s dresmi na nasledujúcu sezónu a naše špekulácie že kvôli prestupu sa naplnili

Superreal
Superreal (upraveno: )

Myslite si, ze ted zacneme vypoustet do sveta, ze by Zlaty mic mel vyhrat Modric? Letity tvurce hry, nedocenitelny pro RMCF i pro reprezentaci, vyhral Ligu Mistru a vyrazne se na tom podilel, zaziva uspech s narodnim tymem na Svetovem poharu. Co rikate? biggrin (A prosim bez sentimentalnich kecu, ze byste to jeste jednou naposledy prali Ronaldovi, nasemu krali, slzicky a sracicky - kral je mrtev. Spolu s Di Stefanem se jedna o nejvetsiho vladce hriste v RMCF. To uz mu nikdo nevezme! Take se ovsem jedna o minulost. A ja se ted ptam na budoucnost. Alespon nekolik mesicu napred.)

Real Siempre
Real Siempre

Tak kdyby to Chorvati dotahli do konce....

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Luka to určitě nevyhraje, tak jako to nevyhrál Iniesta, to nevyhraje ani on, i kdyby Chorvatsko vyhrálo MS

zemiak
zemiak (upraveno: )

Uz som to spominal, ak by vyhral MS navyse by podal dalsie dva uzasne vykony razom by sa stal horucim favoritom. Ak to dokazal Cannavaro (samozrejme este pred erou gigantov) preco by to nemohol dat Luka? Ma vsetky predpoklady. Bez vitazstva to vsak isto pripadne CR.

dod1al
dod1al (upraveno: )

...treba si uvedomiť,že kto sú respondenti ankety GB...téneri + kapitáni repre tímov a žurnalisti z futbalových médií

  • aj keď sú to všetko jednotlivci aktívne/pasívne sa pohybujúci vo svete futbalu,tak aj podľa výsledkov tejto ankety za posledné roky, tak to bola anketa o sympatiách/antipatiách voči dvojici CR7 - Messi v prvom rade, resp. o preferovaní vlastných obľúbencov
  • anketa nemá žiadne kritériá, inak by v roku 2010 nemohol vyhrať GB Messi pred Iniestom,ktorý získal s Barcou všetky tituly ako Messi, Iniesta bol oporou "Furia Roja",rozhodol víťazným gólom MS, Messi pohorel po výprasku od Nemecka a predsa vyhral...
  • Modrič mal skvelú sezónu, ak by Chorváti postúpili do finále MS a dnes by to zariadil Modrič tak bude určite vo finálovom výbere GB a ???,
  • P.S. ale myslím si, že aj tak zrejme vyhrá opäť CR7,teda pokiaľ nezaúraduje sklamanie jeho "voličov" z odchodu z RMFC, lebo Messi,Neymar neuspeli v LM, ani na MS, De Bruyne mal podobne ako Modrič skvelú sezónu,ale neuspel v LM ani na MS
football.is.passion
football.is.passion

Načo je dobre riešiť GB v polke Júna? biggrin Čaká nás ešte Jeseň a ak zopakujé Ronaldo formu z tej minulej tak GB zrejme nezíska. biggrin

dod1al
dod1al

...ja neriešim GB a len som reagoval na diskusiu...

  • btw mám pocit, že GB sa udeľuje za sezónu 2017-2018 a výkonnosť CR7 v jesennej časti sezóny by nemala mať vplyv na jeho hlasy,ale keďže sa hlasuje niekedy na jeseň,tak transfer Real - Juve a aj to,ako sa uchytí v drese Juve bude ovplyvňovať respondentov - to je "sicher" unsure
dod1al
dod1al

...GB ma nejako neberie...neviem,môže to byť tak...

De la Red
De la Red

Zaměstnanci Fiatu prý naštvaní s stávkují. biggrin

los blancos
los blancos

To mali urobit pred podpisom teraz nam je to prd platne. unsure

LosMerengues
LosMerengues

Oficiálne ale nebolo nikdy zverejnené, že Fiat zasponzoroval prestup, nie?

Beast7
Beast7

Stavkuju?sklade to mas lol

dod1al
dod1al

...CR7 je podpísaný, a ak budú zamestnanci FIAT štrajkovať vytrvalo,tak bude CR7 okamžite populárny,lebo im vlastne vybojuje zvýšenie miezd,ktoré by im firma inak nezvýšila, a nič pre to nebude musieť urobiť = nakoniec to skončí happy-end-om a život ide ďalej...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

OT: tak trochu mi chybí vyjádření Marcela k odchodu, asi jo to chudáka vzalo....

Beast7
Beast7

Len aby marcelo neodišiel tiež ako to vtedy vravel, že ak odíde CR odíde aj on, neverím tomu žeby odišiel ale to by bolo už moc :/

España81
España81

Ja uz som cital ze Ronaldo si ho ziada do juve ale ci je to pravda to neviem. Donedavna bola kachna aj to ze Ronaldo odchadza a ako to dopadlo

Beast7
Beast7

No doparoma, ale myslím si že nepojde to by bolo veľmi smutné leto pre Real, a Juve nema toľko peňazí aby si mohol dovoliť ešte aj Marcela

España81
España81

Ako som pisal mozno preto dali len polku za Ronalda aby ostalo aj na Marcela thinking

Beast7
Beast7

Uvidíme ako to ešte dopadne ešte je veľa času stať sa môže hocičo, uvidíme kto ešte do klubu príde a kto odide

Real Siempre
Real Siempre

Juve by nemelo mit pocit, ze kdyz se jim povedlo privest CR, tak si zacnou zadat z Realu, koho se jim zachce. Situace kolem CR je od zacatku "specialni" a rozhodne neodpovida nejakemu vyprodeji v Realu. Na to by meli v Italii pamatovat. Chapu, ze chteji CR splnit kazde jeho prani, ale bude to zrejme chtit par dni, aby se vratili do reality.

Real_M
Real_M

no uz sa o tom spekuluje ....

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Někteří brazilci nesou těžce neúspěch na MS, Neymar, Marcelo a další vůbec "nežijí" na sociálních sítích, od té doby

Nasir
Nasir (upraveno: )

Mohl bych poprosit redaktory o jednu anketu? Tak si říkám, jak se po odchodu CR7 změnil názor fans na případný odchod Balea a Benzemy, kteří to měli velmi nahnuté. Jestli si teď myslí, že bychom si je měli ještě nechat, nebo na tom CR7 nic nemění a nadále chtějí odchod jednoho z nich, nebo dokonce obou ("když odchody, tak pořádně, všecko vyházet" biggrin ). Ale jestli to nepovažujete za zajímavou anketu, tak nic, v pohodě.

Dodávám, že jsem už psal, že si teď Balea podle mě necháme, ale tady nejde o to, co si myslím, nebo co se stane, ale ptám se na názor fans po odchodu CR7.

Patricio
Patricio

Po odchode Crisa ma to ešte viac utvrdilo v tom, že ísť do sezóny s večne zraneným Balem môže byť pre nás obzvlášť rizikové a spoliehať sa na to že to prekonal je "nezodpovedné" a nie je priestor na to experimentovať. ALE, v prípade že posilníme útok a príde "TOP" hrotový útočník+krídlo, Baleho by som nechal. Benzemu ako dvojku takisto.

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

OT: AS píše, že Real nabídne za Neymara 330mE smile

luís.figo
luís.figo

Sem s nim....aj ked radsej by som za 330 Kyliana.

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Taky bych bral spíš Kyliana, ale budu šťastný za Neymara, ještě teď si pamatuji jak každý zápas točil s naší obranou lol A podle mě bude mít Real peníze i na devítku, nemusí to být Kane, ale takový Mariano, a budu spokojen smile

luís.figo
luís.figo

Mam pocit ze Mbappe zatieni Messiho aj Ronalda. A ja by som si velmi prial aby sa to stalo v bielom drese pray

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Mbappe má 19 let, a PSG je pro něho ideální pro rozvoj, vidím to tak, že půjde do Realu tak za dva, za tři roky, ale teď mu v PSG nic nechybí

Dantes
Dantes

"Zemskágravitacejesviňa" k nám letos za 330 a Mbappe za 3 roky za 550.

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Doufám že ano, pokud ne Mbappe tak tu chci Neymara. A vím MS se mu kvůli zranění moc nepovedlo, ale celou kariéru je to top kvalita po Messim a Cristianovi, tak nevím proč ne

football.is.passion
football.is.passion

Top kvalita? po Messim a Crisovi? facepalm To myslíš toho hráča, ktorý bol hlavným dôvodom nášeho postupu cez PSG? Hráča ktorý vyplakáva keď mu niekto neprenechá penaltu ? Tu zapredanú hnusnú brazilskú krysu z ktorého sa smeje celý svet? Odišiel jeden simulant tak prividieme hráča, ktorý je viac na zemi ako na nohách? Za ten kus hnoja dať 330 miliónov ? Hazarda by sme mali 3x lacnejšie a bol by pre tým oveľa užitočnejší. unsure

España81
España81

Tiez ho tu nechcem. To uz radsej Toma Hanksa ten ma za herecke vykony aspon oscara lol

luís.figo
luís.figo

Ci sa ti to paci alebo nie po Messim, Ronaldovi je Neymar 3.najvacsia osobnost sucasneho svetoveho futbalu s obrovskym hracskym a marketingovym potencialom, ku ktoremu ma napr. taky Hazard bohuzial velmi daleko. Neymar je podla mna buduci drzitel zlatej lopty. Takze je pochopitelne ze pre ludi/odbornikov z Realu je volbou c.1 ako nahrada za Ronalda.

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx (upraveno: )

Tak asi začnu těmi penaltami, řekni mi, kdo bude v Juve kopat penalty? Bude to Cristiano, nebo někdo kdo už tam je delší dobu? Cristiano tu penaltu taky nikomu nedá... V zápase s PSG šel každý útok přes něho, ale sám to uhrát nemůže, ale pamatuji si to, jak hrál v Barceloně a skoro v každém El Clasicu nám dal gól. Simulace, okay, někdy to přehání, ale to samé bych mohl říct o zákrocích na něho. Hodně fanoušků si neuvědomuje, že tu mluvíme o hráči, který byl hvězdou v Barceloně, byl součástí nejlepšího útoku v historii fotbalu, ale někteří budou stále říkat, že Hazard je lepší...

football.is.passion
football.is.passion

V tom zápase (Psg-Real) áno išiel každý útok cez Neymara a to bol práve kameňom úrazu či už to bola daná taktika alebo jednoducho sebeckosť hráča, ktorý každú jednu šancu, pološancu zazdil a pokazil. Presne to iste bolo kameňom úrazu Brazílie. Myslíš že v Reale by to bol iné? to vôbec. Neymar potrebuje byť hviezda, vynikať. Je to skurvený egocentrik, ktorý ani zďaleka nedosahuje kvalít aké mal Ronaldo keď prichádzal. V trojlístku MSN bol Neymar podľa mňa najslabším hráčom. Jednoducho podľa mňa Neymar absolutne nieje hráčom, ktorý by sa hodil do Lopeho koncepcie. Verím, že prestaneme hrať konečne futbala praktický o 1 hráčovi. Preto vravím že Eden by bol užitočnejší pre náš tým ( to nutne neznamená že je lepší ako Neymar ). Teraz dám bokom nejaké kvalíty alebo prínos pre klub(ktorý by Neymar aj tak nepriniesol podľa môjho názoru) Nuž ak by aj Neymarov príchod mal znamenať treble a on by nastrielal 50 gólov za sezónu. Tak by ten hráč bol pre mňa stále kus odpadu, "ne"sympatie sa nezaprú. Bol by to obrovský pľuvanec do ksychtu väčšine fanúšikov ak by tá Brazilská lacná štetka pobehovala na trávniku Santiaga Bernabeu. Sledovať zápas čo zápas jeho teatrálne pády a rôzne šaškovanie na ihrisku by som nezniesol, ak ho tu Flo naozaj privedie tak budem zhnusený a sklamaný.

Superreal
Superreal (upraveno: )

Hou, hou, hou... Chlape, chlape, neprehanej to. To pouzite vyrazivo je FAKT HNUS!!! Mnozi jsme zde citili a citime obrovske antipatie vuci Balemu (jednu dobu to byla polovina portalu), kritizovali jsme, byli jsme nemilosrdni, dostal mnohe nelichotive prezdivky (Lazareth Fail), ale "kus odpadu" nebo "brazilska lacina stetka" na adresu excelentniho fotbalisty s talentem od Pana Boha, jenz diky svemu talentu dokazal v zivote vic, nez o cem vetsina lidi vubec kdy snila, je hodne silne kafe asi na kazdeho. Je rozdil mezi kritikou ci antipatiemi a pritimitivnim projevem hulvatstvi. Pojdme jej kritizovat, budme ironicti, dejme mu prezdivku (dokonce uz zde padla "Zemskagravitacejesvina"), vykuchejme ho se vsi paradou, je-li treba, ale zachovejme si uroven pridrzenim se v mezich konstruktivni kritiky. wink

football.is.passion
football.is.passion

Po prečítaní môjho komentára spätne uznávam, že som nevybral práve najvhodnejší slovník do diskusie, ktorá by mala mať nejakú úroveň. Hovoril zo mňa najmä akýsi nával zlosti pri tých špekuláciach a myšlienke že by tu Neymar mohol naozaj prestúpiť cry .

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Mluví z tebe nesympatie k Neymarovi, chápu tě, každý máme hráče kterého nemáme rádi smile Neymar nemůže za to, že Tite, a Emery máji taktiku "všechno na Neymara", tak jako má Argentina s Messim. Děláš jako by Neymar už své kvality neprokázal, v MSN byl některé zápasy nejlepší, a snažil se víc než Messi.. Tímhle bych to už asi ukončil, nemá cenu se dohadovat, nechám se překvapit koho Flo přivede

CrisRM
CrisRM

Na fb stránkách o RM se dočtete takové sr**ky od "fans" Realu.. A to ti lidé netrollí... Jak nadávají na Peréze a tak... vomit2 amarilla

España81
España81

Presne je to hnus ale pockaj ako zase otocia ked zacneme vitazit a este si budu pochvalovat ako to dobre dopadlo. Sraci jedny.

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx (upraveno: )

Je to tak, nejhorší je to, že když Perez vstoupil do Realu, tak ty děti co na něho teď nadávají, tehdy ani nevěděli, že existuje něco jako Real, někteří do konce ani ještě nebyli na světě confused

El Galactico
El Galactico

football.is.passion, palec hore za prispevky o Neymarovi

CrisRM
CrisRM

"Dnešní Real to je prostě více než jen sportovní klub, je to firma, kde se točí miliony, která dává práci tisícům lidí, má svá vlastní média, nemovitosti a marketingové strategie..." možná proto se najdou lidé, kteří odsuzují jednání Realu... Dává stranou sentimentální chování.. Do jisté míry... Úspěch si žádá oběti... Fanoušci by si přáli, aby Real vyhrál všechny trofeje, legendy tu hrály do 40 a vše bylo jak z pohádky... To ale není možné... hat

El Galactico
El Galactico

To, ze je Neymar naj po Messim a Ronaldovi neznamena, ze je na ich leveli.

Beast7
Beast7

Ak by sa správal normálne ako profesionál a toľko nefilmoval tak si myslím že je na ich leveli aspoň čiastočne, kvalitu nato ma ale musí si to dat v hlave v poriadku, to čo predvádzal na MS bolo trápne a hanba s tým filmovanim

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Jeden z redaktorů Marca napsal tento článek, velice pravdivý a upřímný:

Real Madrid

Los Blancos přišli o jistotu cca 50 branek za sezónu. Utekla jim rovněž příležitost, rozloučit se s velkou slávou se svojí legendou. V posledních letech se na Bernabéu stává často, že miláčci tribun odcházejí zadními dveřmi. Raúl. Iker Casillas. A teď Cristiano Ronaldo… Z klubu odešel nejdůležitější hráč, který zároveň nebyl produktem klubové líhně, od dob Alfreda Di Stéfana. Hráč, který zaznamenal 451 branek během úžasných devíti sezón, čtyřikrát vyhrál Ligu mistrů, dvakrát La Ligu. Byl klenotem, který Real Madrid nemusí ve své korunce nějakou dobu mít… Real Madrid podepíše jednoho, dva, tři, možná i čtyři hvězdy světového fotbalu. Ale žádná posila, kterou Pérez fanouškům nabídne, pravděpodobně nevstřelí 50 branek za sezónu devět let po sobě. Merengues musejí přemýšlet nad tím, proč tato pohádka neměla šťastný konec. Ronaldův odchod byl urychlený, zbrklý a předčasný. Fanoušci byli více než měsíc v napětí, většina z nich ale přesto věřila, že se vše urovná. Nestalo se, a zaplněné Bernabéu, které Ronalda před devíti lety vítalo, teď ani nemělo možnost mu říci sbohem. Ekonomický faktor? 100 milionů za třiatřicetiletého hráče je královská suma. Cristiano Ronaldo ale byl legendou Realu Madrid. A legendy jsou k nezaplacení…

Cristiano Ronaldo

Portugalský útočník odchází, protože je naštvaný. Svíral jej pocit, že si klub neváží jeho služeb, když mu odmítl navýšit jeho už tak královský plat. Do toho se necítil ve Španělsku dobře, protože měl problémy s daněmi. Tak proč neměl z Realu Madrid odcházet? Je to samozřejmě jeho právo, ale neměl by si myslet, že pozici, na které se nachází, si vydobyl sám. Hrál v nejlepším klubu na planetě, kde měl kolem sebe velkolepé hráče: Kroose, Marcela, Casemira, Ramose, Modriće… Ti všichni se přizpůsobili a hráli systém, z nějž Ronaldo těžil. Bez těchto hráčů by úrovně, na jaké se nachází, nedosáhl. Fotbal je týmový sport, nikoliv individuální. CR7 je špičkový hráč, kterého ale na samý vrchol vynesl výjimečný tým, který Real Madrid v posledních letech poskládal. V Juventusu se mu zřejmě nepodaří vstřelit 50 branek za sezónu. Neodehraje žádné El Clásico. Neodehraje zápas, který potencionálně může sledovat až miliarda diváků na celé planetě. Ano, najde si nějaká pozitiva pro turínskou změnu. Pozitiva ale zdaleka nepřevažují nad negativy. Je to změna k horšímu. Stejně, jako se Real Madrid musí zamýšlet nad tím, proč o svoji největší hvězdu přišel, musí se Cristiano Ronaldo ptát, proč u bran Santiaga Bernabéua nejsou demonstrace davů lidí, požadujících vysvětlení či hlavu Florentina Péreze? Proč jej klub nechal odejít „jen“ za 100 milionů? Madridisté, ti praví Madridisté, totiž primárně milují svůj klub – Real Madrid. Touží více po týmových úspěších a trofejích, nikoliv po individualitách. Ty jsou až na druhém stupni. Madrid miloval Ronalda, ale zrovna tak miluje Ramose, Modriće, Marcela… Ronaldo byl pouze první mezi rovnými. Madridisty, ty pravé, jeho odchod mrzel, ale vyrovnali se s ním. Mnozí z těch, kteří o fenoménu jménem Real Madrid slyšeli až v létě 2009, již v tuto chvíli objednávají dresy Bianconeri s číslem 7.

Juventus Turín

Bianconeri, a s nimi i celá Itálie, jsou přesvědčeni, že se v úterý udál přestup století Serie A. A bezpochyby mají pravdu. Nyní ale Juventus musí začít přemýšlet nad tím, kde vezme obrovskou částku peněz, kterou v historii doposud za žádného hráče nedal, a také, jak se jeho rozpočet vyrovná s královským platem. Pravdou je, že Ronaldo je značka, která přitahuje. Ale Juventus jej koupil s tím, že má týmu dopomoci k úspěchu v Lize mistrů. A s tím souvisí i další otázky. Ronaldovi je 33 a elixír mládí doposud nikdo nevynalezl. Je to hráč, který v loňské sezóně vynechal 7 zápasů La Ligy a 6 zápasů Copa del Rey. Aby Juventus ekonomicky zvládl tak nákladný přestup, bude muset některé hráče, a spekuluje se až o čtyřech jménech, prodat. Stará dáma získala Ronalda, ale to, co Allegri v posledních letech budoval, dostane vážný zásah. CR7 bude odpočívat v některých zápasech, možná ještě více než v poslední sezóně. Juventus bude muset změnit styl, aby jej přizpůsobil Ronaldovi. Cuadrado, Matuidi, Chiellini nebo Dybala budou muset hrát na Ronalda stejně, jako tak činili Modrić, Casemiro, Ramos nebo Benzema a Bale. Real Madrid se Ronaldovi začal přizpůsobovat okamžitě. Branky dával, ale tituly v prvních letech přicházely pomalu. Až v roce 2014, tedy pět let po příchodu, slavil první triumf v Lize mistrů. Do té doby pouze jednou liga a jednou pohár. Éra úspěchů Los Blancos ve spojení s Ronaldem přišla až po pěti letech, ve druhé polovině jeho působení v Madridu. Bude to chtít čas. To je ale luxus, který Juventus, s ohledem na Ronaldova Kristova léta, nemá…

Zdroj překladu - bilybalet.cz

Superreal
Superreal

Uhel pohledu kazdeho se lisi, ale me z toho suma sumarum, navzdory vsem tem sentimentalnim kecum o zadnich dverich, absenci rozlucky a legende napric prvnim odstavcem, vyplyva, ze Real Madrid ucinil hodne dobry obchod. Pripocteme-li k tomu omlazeni muzstva, jez prijde, zachraneni platove politiky a dalsi veci spojene s nutnou prestavbou kadru, tak dokonce skvely obchod. To je muj nazor, jelikoz ja patrim k te skupine pravych Madridistu, popisovanych na konci druheho odstavce o CR. A pokud nekdo nesouhlasi, ma na to pravo.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Pravý Madridismo můžeš být, ale nazývat to sentimentálními kecy confused Na jedné straně tady někoho nabádáš k slušnému chování a pak pohrdáš legendou tohoto klubu a nepřijde ti důležité se s ní náležitě rozloučit thinking Hmm máš to zvláštně postavené....

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Nabádal k tomu, aby se tu lidé nevyjadřovali jako na nějaké sprosté vesnici smile Rozlučka se dělá ve většině případech jen tehdy, když daný hráč ukončí kariéru, nebo přestoupí do týmu mimo Evropy, a ne když Ronaldo přestoupí do dalšího top klubu. Jsem jistý, že kdyby Ronaldo zůstal, a ukončil by zde kariéru, nebo místo Juve si vybral USA, tak určitě by rozlučku měl smile

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Očividně jsi nepochopil co jsem ti chtěl říct. Ono totiž slušné vychování neznamená že nemluvíš sprostě. wink Že se rozlučka dělá když ukončíš kariéru, možná, ale Ronaldo je tak výjimečná postava Realu, že si ji zasloužil i tak.

football.is.passion
football.is.passion

Pritom to nieje vôbec pravidlo. Napr. Rooney mal tiež krásnu rozlučku na Old Trafforde a to prestupoval do konkurenčného Evertonu.

dod1al
dod1al (upraveno: )

Sentiment/nesentiment?? každý prejavuje svoje emócie inak, za rozličných okolností,v odlišných situáciách a hlavne spôsobom, aký mu nadelila matka príroda prostredníctvom jeho mentálnej výbavy...dá sa to len korigovať,nie úplne zmeniť a preto je každý jedinec neopakovateľný originál wink

  • z môjho pohľadu sa už nemá zmysel k odchodu CR7 vyjadrovať a polemizovať, za všetko mu treba poďakovať, ale je to už minulosť
  • postoj F.Péreza a vedenia Realu v tomto prípade bol korektný, ústretový a plne v súlade s aksiomou "klub je najviac" bez výnimky
  • tí praví fanúšikovia klubu REAL MADRID CF by mali byť zmierení so situáciou,tí, ktorí fandili Real-u primárne z dôvodu sympatíí k CR7 sa s tým zrejme nikdy nedokážu zmieriť a tak majú možnosť byť fanúšikmi Juventusu
  • možnosti každého špičkového klubu sú limitované financiami a ich rozumným spravovaním. CR7 odbremenil Real od obrovského bremena v podobe jeho platu,ktorý by po navýšení zrejme limitoval možnosti kontinuity klubu v kreovaní kádra. Čudoval by som sa Pérez-ovi,keby ten istý gigantický balík pravidelne posielal na účet Neymar-a...
  • Real si môže dovoliť kúpiť 2-3och top hráčov /s Neymarom neuvažujem/,lebo zdroje na transfer má k dispozícii z dôvodu skvelej transferovej politiky za posledné roky a platy týchto hráčov by zrejme nedosahovali ani čiastku,ktorú požadoval CR7
  • môže zohrať veľkú rolu aj marketingový potenciál, a potom sa pohľad na krok Realu môže zmeniť, ale v každom prípade aktuálne má všetky tromfy v rukách Real a Pérez. Ja verím,že ich využije k tomu,čo je jeho hlavná úloha - zabezpečiť,aby personálne obsadenie kádra Real-u + realizačného tímu malo potenciál udržať sa na vrchole pyramídy v nemilosrdnej konfrontácii top klubového futbalu wink
Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Aha takže "praví" fanoušci jsou ti, kteří drží hubu a krok a ať vedení udělá jakýkoliv krok, tak teď už tomu rozumím.

dod1al
dod1al

...o čom točíš Zbynku prosím ťa confused aké držanie huby a kroku??? čítanie s porozumením....píšem o tom,že "praví" fanúšikovia fandia primárne klubu a slobodné rozhodnutie CR7 berú ako realitu a ústretovosť klubu rešpektujú s nadhľadom. Krok vedenia bola ústretovosť voči prianiu legendy klubu, lebo ak by bol klub "nenažraný" tak ako CR7 a Mendés,tak mu v pohode mohli neakceptovateľnou sumou transfer znemožniť a vyžadovať plnenie kontraktu v Real-e do roku 2021...

  • P.S. že si sa ty nestotožnil s odchodom CR7 je tvoj problém,na ktorý máš plný nárok smoking
Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ano vyšlo mu vstříc, protože takto to vyšlo Perezovi nejlépe na kalkulačce. Myslím že udělal naprosté minimum pro to, aby tady Ronaldo zůstal, protože tady vidí svůj sen jménem Neymar a Ronaldo už se mu nehodí. Z takovým postupem klubu já se ztotožnit nemůžu, o způsobu odchodu nemluvě. Vše prostě nejde přepočítávat na peníze a za tento krok nemůžu klubu tleskat. Pokud by to bylo tak že i kdyby mu dali zlaté prase a on by chtěl odejít, pak s tím nemám problém.

dod1al
dod1al

...myslím si ja,že na tej kalkulačke to vyšlo oveľa priaznivejšie na strane CR7,ako na strane klubu a Pérez-a wink

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ono to bude spíše tím že v jeho případě neměla ta kalkulačka být ani v ruce wink Za 116 let existence klubu by jsi mezi těmi stovkami hráčů, takových jako je on, napočítal na jedné ruce a mě celkem zaráží s jakou lehkostí to všichni berou a ještě si mnou ruce jak jsme na tom nevidělali. Zrovna ty jsi byl jeden z těch, který mě tu "káral", když jsem říkal že by se měl klub zbavit Balea. Ať už to neuvidíte nebo nechcete tak toto vedení těžce nezvládlo a rozlučka bylo aspoň to minimum. Tak to je jen trapnost a další skvrna na bílém dresu.

Nasir
Nasir

No, nic ve zlém, Zbyňku, ale to, že Peréz udělal naprosté minimum, sis vycucal z prstu. Vše nejde přepočítávat na peníze - jistě, ale neměl bys to vysvětlit taky Ronaldovi? (Potažmo i dalším, Neymarem a Messim počínaje) Nevyčítáš náhodou klubu stejný přístup, který zaujal Ronaldo? Protože kdyby mu šlo o sport, zůstal by v nejlepším týmu, který navíc dobře zná. A jestli u něj nakonec převážila ta výzva být nejlepší ve třetí zemi, tak budiž, nevylučuju to a nic proti tomu, pak nastala ta možnost, o které píšeš na konci.

Mimochodem, vy, kteří jste se s tím ještě nesmířili, zajímalo by mě, jestli jste si opravdu mysleli nebo doufali, že u nás Ronaldo ukončí kariéru. A pokud ne, co byste řekli, kdyby odešel za stejných podmínek do USA? Upřímně, štvalo by vás to stejně?

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Nic jsem si z prstu necucal, vzhledem k tomu že tentokrát byly ty informace celkem pravdivé tak mu nabídli jen minimálně zvýšení. Ronaldovi nešlo o peníze jako takové, těch má tolik že je v životě neutratí, ale o to aby platově byl na tom podobně jako Messi, prostě mu šlo o ten status. V Juve ty peníze dostal a to bylo hlavní, možnost dokázat něco v další lize je jen bonus. Já osobně jsem čekal že u nás Ronaldo ukončí kariéru ve stylu Inesty, za 2-3 roky poslední zápas, rozloučení a pak třeba ještě to USA.

plechi
plechi

Kdo si myslíte že v příští sezóně dostane "7" ? Bude to nové galactico? Nebo třeba Marco? Mi to číslo k Neymarovi, Hazardovi či Mbappem moc nesedí biggrin

plechi
plechi

No nevím jestli by to na něho nebyl moc velký tlak biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Byl ale protože neznáme další jména, tak je to jediná varianta která mi do toho zapadá.

olinho
olinho

aj ja som rozmyslal nad princovi Marcovi, ale podla mna to pojde niekomu novemu...napriklad ak pride Neymar, ten si vyziada 10 a Lukita sa vrati k svojej byvalej 19, ktora je odchodom Achrafa volna...

THomas_4
THomas_4

Ja by som sa ju nebál dať Lucasovi, ale to je asi nereálne..

El Galactico
El Galactico

Spominala sa tu nejaka anketa,svojho casu tu byvala anketa na to, ake rozostavenie a personalne obsadenie ludia preferuju do novej sezony. Myslim, ze v aktualnej situacii by to bolo vcelku zaujimave.

Pro psaní komentářů se prosím přihlašte.