Oficiálně: Julen Lopetegui novým trenérem Realu Madrid

Oficiálně: Julen Lopetegui novým trenérem Realu Madrid

| Aktuality | Milánek

"Julen Lopetegui se stane novým trenérem Realu Madrid, jakmile skončí Mistrovství světa v Rusku," informuje královský velkoklub na svých oficiálních webových stránkách.

Jednapadesátiletý kouč se Realu Madrid upsal na následující tři sezóny, Los Blancos poté musí španělskému fotbalovému svazu zaplatit 2 miliony eur, což je výše výkupní klauzule. 

Zdroj: Realmadrid.com

Komentáře

Milánek
Milánek

Je to tam!!!!!!!!!!!!! adoring

lokas23
lokas23

Pro mě osobně obrovské překvapení, ale jsem z toho opravdu nadšený adoring real2 Nezbývá říct nic jiného než vítej halam

De la Red
De la Red

To se mi ulevilo, že to nebude žádný Conte nebo Allegri apod. Za mě TOP 3 volba. smile

Milánek
Milánek

Jak jsem psal před několika týdny Meremu, pro mne jasná volba. Kdyby se ještě ukázalo, že asistentem bude Guti, tak paráda...

De la Red
De la Red (upraveno: )

thumbsup Já měl výš akorát Pochettina, jeho fotbal je přece jen víc přímočařejší. smile

CrisRM
CrisRM

Ja take

Real Siempre
Real Siempre

Ja taky, ale za tohle jmeno jsem hodne rad thumbsup Dobre Flo hat

merengues
merengues

spain Mám ho rád, zná většinu kádru a když bude hodný, tak mu koupíme i Danila s Moratou. Vítej doma real1 .

Milánek
Milánek

No Morata si jistě musí pořádně drbat hlavu lol

Korunní princ
Korunní princ

Znáš trenéra - jaké typologické hráče podle tebe přivede?

Milánek
Milánek

Hráče do kombinace, dobře technicky vybavené, má rád Španěly...

CrisRM
CrisRM

Vic me ted nenapada.. Pardon

madrid
madrid

Môj čierny kôň súťaže o post kouča realu Madrid . Vizera ako veľmi rozumná voľba keďže väčšinu kádra pozná

furry
furry

Jeee tak po všech těch hrozných jménech nakonec spokojenost smile

fegro
fegro (upraveno: )

Totální spokojenost a možná zlatá éra pro Isca biscottos

CrisRM
CrisRM

A koho posadi... Hmmm

fegro
fegro

To se uvidí, každopádně v repre měl doteď Isco větší roli jak pod Zidanem.

CrisRM
CrisRM

Mohl by hrád podhrot s tim, ze by se hralo 4-3-1-2 bez Benzemy

RMCF 1902
RMCF 1902

Bože. Co jsem to teď přečetl. eek wall

CrisRM
CrisRM

Návrh...? Za Kroose/Modriče bych ho nemenil... A pokud se nepletu tak na te pozici už hral...

RMCF 1902
RMCF 1902

Já jsem myslel to - hráD. frightened

CrisRM
CrisRM

Píšu to na mobilu.. Umyslne bych to nenapsal...

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Chtel jsem vsadit 5000 na Pochettina... Jeste ze jsem to neudelal xDDD

dod1al
dod1al

Za Loptegui-ho som rád, a včera som to písal k Hierro-vi,že médiá prepierajú nezmyselné mená a Real potich vyjednáva s niekým,kto ani nebol spomenutý... smoking

plechi
plechi

Wou, tak to mě fest dostalo, o něm jsem vůbec nepřemýšlel! Ale z většiny možností je to parádní volba!

Real Siempre
Real Siempre

Me to napadlo hned na zacatku, ale stejne jako u Pochettina jsem to hned zavrhnul, ze tohle je nepruchozi varianta. A vida, Flo proste umi.

De la Red
De la Red

Btw. jestli to Isco naplno nerozjede ani pod JL, tak to z něj nedostane asi nikdo.

fegro
fegro

Lépe bych to neřekl, teď nebo nikdy

CrisRM
CrisRM

Btw... Očekavam příchod De Gey

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Výborná volba, milión spekulací a pak to je nakonec někdo úplně jiný. Presentuje se pěkným fotbalem a umí velmi dobře využít Isca. Za mě spokojenost, pokud si už teď řekne jména, Flo může v klidu konat thumbsup hat

Real Siempre
Real Siempre

To by asi chtelo, aby mel Flo a JAS mesic cas s tim neco udelat.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Určitě zvlášť jestli půjdeme po někom kdo není na MS.

Real Siempre
Real Siempre

Co si tak probiram ta znama jmena, tak jsou v Rusku prakticky vsichni, ne?

Real Siempre
Real Siempre

Ale toho my nechceme, to byla hra novin.

LosMerengues
LosMerengues

No to mi ho vyndej.. eek Na Julena som ani nepomyslel, každopádne príjemné prekvapenie. thumbsupsmile

RMCF
RMCF

Byl jeden z prvních kdo mě napadl, že by se mně líbil, ale po informaci, že podepsal novou smlouvu jsem ho jaksi vypustil... O to větší překvapení to je thumbsup

Real_M
Real_M

fu tak to som nečakal z ničoho nič ako odchod Zidana ... Ale asi rozumná voľba za mna thumbsup thumbsup

zemiak
zemiak (upraveno: )

Jednoducho paraada frightened . Taketo eso vytiahnute z rukava sme ani nemohli dufat. Guti bude asistent na tuty pray . Kvalita rozhodnuti naseho vedenia je poslednu dobu daleko nad dlhodobym priemerom.

Jedina nevyhoda, ze na posily budeme musiet cakat az po MS, kedze neverim, ze sa necha pocas takehoto turnaja este viac rozptylovat. A trh nam zostane dost vybraty. Co sa da robit. Vzdy sa najdu minusy. Od tohto dna neprajem SP zlato, kedze chcem trenera aj muzstvo hladne a co najskor pokope. redface

Tymto by som povedal Baleovi odzvonilo, viacej sanci davam CR ci Karimovi. Pozicia iSCA nevyhnutne posili. Marco, Lucas, Vallejo, Caballos a mozno aj Borja ci Llorente by nemuseli oslabit. Mozna sanca pre vsetkych SP hracov, kedze mladych trenoval a vseobecne je z Porta svojou oblubov Spanielov znamy. Dokonca tam vidim sance na Hazarda ak nevide Neymar.

Bude pre neho nehorazne tazke nevyhoriet, ale tazko si predstavit lepsiu volbu. Proste parada partydance . Dekujem Señores Perez i Hierro.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Nemyslím že to nutně znamená že budeme posilovat až po MS nějakou představu o týmu musí mít už teď a může být dohoda s vedením koho přivést.

zemiak
zemiak

Nehovorim ze je iste, ale tazko si predstavit, ze trener bude vyhadzovat a riesit hracov, ked vela zo sucasneho kadru na treningoch ani nevidel ani s nimi nehovoril. Ak ma Julen nejaky sen, mozno sa ho vedenie bude snazit zrealizovat cim skor, ale uplne poriadky v kadre pridu az po jeho zasadnuti na lavicku.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tak odchody asi určitě, ale na velkých příchodech už se může pracovat.

anade1
anade1

Domluvu bych videl asi tak, ze Flo mu rekl at se neboji, ze nez dojede do Valdedebas on mu ten tym posklada lol

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To je taky možné, ale určitě si to bude chtít udělat podle sebe jinak by to nevzal.

merengues
merengues

Bale nevím, to je pro mě záhada, jako největšího adepta na odchod teď z těch větších jmen vidím Matea, jestli teda není jeho tajným ctitelem.

De la Red
De la Red (upraveno: )

Proč? Spíš Case by mohl vypadnout ze základu, ne?

merengues
merengues

Vygoogli si Lopeteguiho s Casemirem.

De la Red
De la Red (upraveno: )

thumbsup Oblíbenec z Porta, to mi nedošlo. Ale tehdy lepší hráče neměl, v repre chce maximální kontrolu na míči. Každopádně stejně pořád nechápu, proč by měl odepsat Matea...

kakarrot18
kakarrot18

On ho nemusí ani odepisovat, Mateo může jít sám. Zájem v Evropě o něj je a on sám může tušit, že jinde by hrál daleko víc. Kdysi se vždy k otázkám ohledně jeho odchodu vyjadřoval, že určitě zůstane, letos už připustil, že bude chtít hrát příští rok víc, ať už tady, nebo někde jinde.

RM22
RM22

Modric ma pred sebou poslednu alebo 2 sezony. Preco by mal klub pustat Kovacica ?

kakarrot18
kakarrot18

Jak říkám, klub ho pouštět nemusí, může se rozhodnout, že chce odejít sám. Perez nikomu v odchodech nebrání, snad kromě CR.

De la Red
De la Red (upraveno: )

Ok, tak jinak. Nechápu, proč by mu nemohl dát takový prostor, aby Mateo zůstal. Isco má pozici v horní trojce a Luka bude zase o rok starší. Do jeho systému se Kova prostě hodí a třeba Koke pod ním v repre nastupuje dost.

merengues
merengues

Myslím si, že největší zastánce Matea nás opustil a v konkurenci CKM a Španělů se mu bude prostor hledat těžko, protože on nechce hrát stejně, ale o dost víc a zájem má půlka Evropy. Sánchez by prý rád koupil toho Fabiána z Betisu, toho by možná Lopetegui na rozdíl od Zidana schválil, možná se domluví na někom jiném, každopádně z Matea je definitivně Muž na hraně.

De la Red
De la Red (upraveno: )

Já právě doufám, že automaticky nebude upřednostňovat každého Španěla jen proto, že je Španěl. Kova má pořád mnohem větší kvalitu než Llorente nebo Ceballos a typově se taky hodí, z toho teoreticky klidně může být o tisíc minut víc než letos. Naopak mu podle mě vůbec nesedí Bale a místo něj si dá dopředu tisíckrát radši Isca. Rafa si taky tahal krajánky do Liverpoolu i Neapole, dával jim prostor a potom přišel k nám a s Carvajalem měl sice hrozně fenomenální diskuze, ale hrával dobrý obránce za třicet milionů z Brazílie.

RM22
RM22

1 z dvojice Llorente , Ceballos na tu hostovacku pojde. a Fabian z Betisu je uplne iny post ako Kova

kakarrot18
kakarrot18

V zásadě souhlasím, ale nemusí to být o tom, kolik minut dostane, jako o tom, proti komu. Letos měl 1200 min a z důležitých zápasů v základu jenom v zimním EC (myslím)? Casemiro měl letos 3500, Toni 3200, Luka 2900. Casemiro hrál i spoustu "nedůležitých" zápasů v Lize, kde mohl hrát v klidu Mateo. Předloni hrál celkem dost za "B" tým a stejně z toho bylo jenom 1700 minut, takže letos by musel vytlačit Casemira ze základu, aby to pro něj byl dostatečný progres, který by ho příměl zůstat.

RM22
RM22

? Tak pre jeho futbal je Mateo velmi dolezity dokonca Casemira moze posadit. Za to ze s Casemirom hral v Porte kde nemal prilis moc na vyber nezmanena ze to bude aj v RM.

zemiak
zemiak

Myslienka s Casem je zaujimava, tiez mi to uniklo, ale suhlasim s chlapcami, ze Porto nie je Madrid a typovo mi ako uplne jeho kon nepride. Navyse pri tej zaplave inych krasnych spanielskych moznosti.

zemiak
zemiak

Samozrejme bude to zalezat aj na dohode s CR. Kedze je vsak CR pomerne dobre pouzitelny na hrote (na kridlo to pri Julenovych kridlach nevidim) tak Peter zostava Baleovi. Neverim, ze nam ostanu v time obaja. To uz skor ani jeden. Suhlasim ze zmrakat sa moze nad Kovom ci dokonca Casem, Bale mi tam stale nesedi najviac. Naopak Caba, specialne ak dojde Guti (slusna to podoba v mnohych smeroch) moze dostat na ukor Modrica a Kroosa kopu minut.

xxxcriroxxx
xxxcriroxxx

Podle mě si Peréz odchody, a příchody řeší spíš sám, když nedal ani Zidana lol Takže podle mě se určitě pracuje na nějakých jménech smile

Chechulin
Chechulin

Super!!! Strasne se na nej těším

kubči
kubči

Správna voľba real4 spain

anade1
anade1

pošpanělštění týmu ve velkém jak se tak dívám :) No hraje hezký fotbal, ale tak se španělskou repre...Tým co vyhrál za posledních 8 let úplně všechno...Asi bych to jako měřítko nebral. Navíc za sebou nemá ještě ani jeden velikej turnaj se Španělskem, takže pokud tenhle turnaj bude propadák rázem by to nemuselo vypadat tak dobře. Přijde mi to ale jako krok k vítězství v La Lize spíš než v Lize Mistrů a výborný krok k progresu pro Asensia, Ceballose, navíc je to někdo koho by mohli brát i v kabině. Z dlouhodobého hlediska mi to přijde jako super tah, i když podobná myšlenka byla i s Benítézem a dopadlo to blblě. Čas určí jestli to byl dobrý krok nebo ne, ale myslím, že momentálně to asi lépe udělat nešlo. No...Pokud by mu nedělal asistenta Guti. To by byla asi ideální kombinace. Mimochodem nechápu proč se u nás vždy trenéři podepisují na 3 roky, to je u nás úplná utopie přece rotflol A jedinej co by tu vydržel třeba i 5 let odejde sám.. biggrin Po Mundialu budeme moudřejší koho to budeme mít na lavičce hat

luís.figo
luís.figo

Tak toto je pecka!!! Ako blesk z jasneho neba, a som z tejto volby nadseny . thumbsupsmile real2

De la Red
De la Red (upraveno: )

Mbappé zraněný a možná přijde o MS.

De la Red
De la Red

Nakonec prý nic vážného. Uff... pray

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To je dobře chci vidět všechny ve vrcholné formě.

Real_M
Real_M

no už sa špekuluje že ronaldo nebude nadšený ... facepalm

Real Siempre
Real Siempre

V patek muzou po zapase chvilku pokecat.

Real Siempre
Real Siempre

Jo, bude to asi zajimava rozprava biggrin

kakarrot18
kakarrot18

Rozhodně velké překvapení. Čekáme od něj postupnou přestavbu a ještě víc času na hřišti pro naše Španěly nebo vymačkání posledních zbytků z naší zlaté kostry a pak někoho po něm na přestavbu? Mínusy mě napadají jenom 2 - na klubové scéně toho doteď moc nepředvedl a ani ve Španělské repre nedokázal vyřešit otázku prvního útočníka. biggrin Na druhou stranu by to mohlo znamenat více herního času pro naše mladíky. Borja, Danilos, Achraf a Marcos si nemohli přát nikoho lepšího.

xxxcriroxxx
xxxcriroxxx (upraveno: )

Peréz to zas skvěle vyřešil! Očekávám že se bude dál rozvíjet talent Asensia, a nastane u něho velký progres. A Isco se stane velmi důležitým článkem základní sestavy. O posilách se to asi bude točit stále kolem stejných jmén, jako do teď (Neymar, Hazard, De Gea, atd.). Naopak na odchodu s největší pravděpodobnosti Bale, nedokážu si ho představit do herního stylu Lopetugua, a taky že Lopetegui určitě upřednostní Isca smile

SamHar
SamHar

Uvidíme hlavne koho privedie za posily ? frightened Vitaj halam

MadridReal10
MadridReal10

Tak 's tych trenerov o ktorych sa spekulovalo neni ani jeden. Velke prekvapenie ale ja som rad,lebo je to ta najlepsia volba pre Real Madrid.

El Galactico
El Galactico

Mohol by mi niekto priblizit, ako Lopetegui hra (styl, rozostavenie)?

Real_M
Real_M

myslím že budeme hrať viac ten tzv španielsky štýl držanie lopty atd ... predpokladám že španieli dostanú väčší priestor isco asensio Lucas myslím že aj vallejo ceba marcos možno borja? myslím že rozostavenie využíva 4231 ...

dod1al
dod1al (upraveno: )

...z toho,čo som ja sledoval "rukopis" Lopetegui-ho v mládežníckych repre /hlavne generácia Kepa,Vallejo,Saúl,Asensio,Ceballos,Mayoral,Sandro,.../tak dáva dôraz na:

  • držanie a kontrolu lopty, nie však na spôsob tiky-taka, ale podobne ako ZZ využíva podporu krajných obrancov
  • pressing nehral nejako agresívne na spôsob Klopp, ale na spôsob Emery so Sevillou a PSG
  • skvelé je to,že vsádza na mladých hráčov a má v nich dôveru podobne ako ZZ
  • pikoška - D.Carvajal dal J.Lopetegui na prvé miesto pred ZZ pri hodnotení trénerov...
  • Lopetegui pozná dokonale španielsky a špeciálne mládežnícky futbal
  • vraj je fanatik do analýz a videíí, ktoré skúma s tímom špecialistov do najpodrobnejších sekvencíí
  • javia sa mi aj možné úskalia:
  • prílišná orientácia na španielskych hráčov,čo môže spôsobiť oslabenie Real-u v LM pri konfrontácii s inými štýlmi hry
  • chýbajúce hráčske skúsenosti z top vrcholového futbalu môžu byť negatívom oproti ZZ, krorý aj keď nebol geniálny taktik,tak poznal atmosféru tých najťažších duelov na vlastnej hráčskej koži
  • P.S. jeho úspechy s mládežníckymi tímami môžu byť aj kúsok zavádzajúce, lebo Lopetegiu mal šťastie na najkvalitnejšiu generáciu španielskych mladíkov za posledných 10 rokov...
Real Siempre
Real Siempre

Ha!!! Tohle je ten, o kterem se teda mluvilo. A pak ze Villas-Boas, media tradicne vedle lol

España81
España81

Cozeeee nebol som tu pol dňa a zrazu treeener thumbsup thumbsup thumbsup

Real_M
Real_M

Ja myslím že teraz je na 96 % iste že prvá posila bude Odriozola .. kľudne sa aj stavim lol

Real_M
Real_M

no teraz už nič asi ... ale čo ten De Gea lol

Milánek
Milánek

Tak já si dám taky tip - De Gea, Odriozola, Thiago a Neymar smile smile

Real Siempre
Real Siempre

Ja porad beru toho Thiaga s rezervou. Fakt je, ze ted se muze zmenit uplne vsechno.

kakarrot18
kakarrot18

O Thiagovi se objevily nějaké zprávy někde? Ten se měl vrátit letos do Barcy? Je to přece jenom Culé, takže k nám by asi nešel ani za Lopeteguim.

Real Siempre
Real Siempre

No prave... On uz nema ty sny o navratu domu???

kakarrot18
kakarrot18

Četl jsem jenom nedávno na MARCA, že kdysi ani nechtěl odejít do Bayernu, ale že ho vedení prodalo a teď snad čeká na návrat tam. Jinak jsem ale o našem zájmu o něj nikde nečetl.

Real Siempre
Real Siempre

A to ja zas jo, par clanku probehlo, ale vzhledem k te minulosti a "tradicnimu" postoji Bayernu k transferum jsem to bral za zpravu typu Don Balon...

Milánek
Milánek

To jsem ani neviděl wink

Milánek
Milánek

Jinak Zizou již zmizel z oficiálních webových stránek společně se dvěma asistenty Bettonim a Msandiem. Naopak Llopis, Pintus, Mallo a Parrales tam zůstali... hmm

De la Red
De la Red

A Lopetegui nás bude stát dva miliony, dopsal jsem to do článku. biggrin

Dani92
Dani92

Wow stále mám otvorené ústa čo to stále môj mozog spracováva. frightened Keď som zbadala nadpis, pozerala som do kalendára či nie je 1. apríl, nie, je 12.6. potom ma napadlo, že nejaký heckeri. Wow wow wow toto meno ani raz nepadlo, Florentino po toľkých rokoch dokáže stále prekvapiť fanúšikov. Som rada môj Isco s Marcom s Lucasom sú zachránení, čo viac aj mladí chlapci majú veľkú šancu. Som hotová

CrisRM
CrisRM

Já se právě že obávám aby to nepřeháněl... Aby nestavěl Španěly jen protože to jsou Španělé i když nebudou mít formu... Zatím co Casemiro/Matheo/Luka/Kroos budou sedět až moc... thinking thinking

TheBest
TheBest

Toho se taky celkem bojím.

Dani92
Dani92

To zasa nie. Ale určite chalanov podrží lebo vie dobre čo v nich je. Iný tréner by minimálne Lucasa odpísal. Ale tak uvidíme, ako to dopadne. Dostal svoju šancu a nebude hneď odmietaný a hejtovaný ako ten tréner, ktorého meno už nikdy v Madride nevyslovia. Ten tréner na B.

CrisRM
CrisRM

Tak Lucase vyzdvihnul Zizu...

merengues
merengues

Nestyď se napsat jeho jméno, je to náš odchovanec, nikdy nás nezradil, vyhrál LM, dvakrát ligu, udělal nám jméno ve světě, jen v Realu mu to prostě nevyšlo. Takových si klub i Florentino určitě váží a měli bychom i my fanoušci.

Dani92
Dani92

Sory ale to ja nedokážem. Neznášam toho chlapa. To bolo utrpenie toho pol roka pre mňa. Mužstvo sa mi rozpadalo pred očami a ja som nič nemohla spraviť. Ešte, že si to uvedomil aj Florentino a vyhodil ho.

Michy
Michy

Ale nakonec se vyplatil. Nebýt Beniteze, tak by ZZ nepřišel a nejspíš by žádný zlatý hattrick a spoustu dalších trofejí nebylo.

Dani92
Dani92

Keď to zoberieme z tohoto pohľadu, tak áno máš pravdu. Keby vtedy prišiel nejaký úspešný tréner, Zizou by trénoval ešte Castillu.

anade1
anade1

Myslim ze budouu hrat ti v lepsi forme. To ze nevzal mnohem proverenejsiho Moratu do Ruska a vzal Rodriga, ktery mel brutalni formu...to mi dava duveru v to ze si zaklad budou muset ti hraci odmakat...Ja bych se bavil o tom ze Isco posadi Balea...Toni, Luka, Casemiro sou az moc duleziti aby je nechaval nejak vic sedet.

PacoGento11
PacoGento11 (upraveno: )

No konečne biggrin Som veľmi rád za tento výber trénera a momentálne som zvedavý na 2 veci: na stretnutie Ronalda a Lopeteguiho po zápase Portugalsko - Španielsko v piatok. Či si podajú ruky a prehodia pár slov a na 2 vec, keď nahodou pôjde Španielsko až do finále na MS čo sa odohraje podľa programu o viac ako mesiac 15.7. V tejto veci som veľmi zvedavý, ako sa budu riešiť prestupy hráčov (otáznych), kedže naša príprava začína 17.7.

Real Siempre
Real Siempre

To da, 16/07 trochu zapari a 17/07 jde do prace rotflol

Real_M
Real_M

Inak Lemar prestupuje k Atlétom cca 57 mega ... Na základe toho sa rozhodol ostať aj Griezman pravdepodobne

Superreal
Superreal (upraveno: )

Tak to me bez okolku na ferovku poser!!! frightened Lopetegui me napadl jako prani, ale jelikoz trenuje narodak a mel smlouvu (navic podepsal novou), tak jsem to hned zavrhnul a vubec se tim nezabyval. Ale musim dat vedeni velky thumbsupsmile

CrisRM
CrisRM

Ja byl z toho uplně v šoku... Říkám si: "kouknu se co noveho na merengues.cz" a tam tento článek... Asi 10 minut po zveřejnění článku.. biggrin biggrin Nechápal jsem, čekal jsem Pochettina, ale i tak jsem spokojeny...

Batix
Batix

jasne jasne každeho tento trener napadol :D hlavne teraz, keď už je zvoleny lol lol

Šigy
Šigy (upraveno: )

Španělsko 6:1 Argentina... Isco hattrick, DDG asist, Messi odešel z tribuny... Pokud budeme hrát takhle, tak se opravdu těším thumbsup

https://youtu.be/npCJ2_7eY-0

Superreal
Superreal

Bohate by mi stacilo, kdyby Isco pod Lopeteguim zacal predvadet, co predvadi v narodaku.

Šigy
Šigy

To bych byl taky rád thumbsup

Paprika
Paprika

dost neobjektivní když za Argentinu nehrála plná sestava narozdíl od Španělska který na ně šlo, jak se říká, v plný polní :-)

Šigy
Šigy

Taky nikde nepíšu, že očekávám, že takhle budou ničit Top kluby. Takže nelze mluvit o nějaké objektivitě či ne objektivitě wink

Paprika
Paprika

Promiň... ale "pokud budeme hrát takhle tak se opravdu těším" mi přijde jako očekávání že takhle budeme hrát... a mě přišlo neobjektivní že ti styl hry přijde tak dobrý vzhledem k tomu co za sestavu Argentiny hrálo

Šigy
Šigy

Jenže to se nevylučuje, nikde přece nepíšu, že takhle budeme přejíždět Barcelonu a jiné top týmy. Ale pokud budeme takhle hrát proti ostatním, tak budu spokojený, pokud to nebudou ty naše beznadějné centry, které jsme předváděli často proti průměrným a slabším týmům, proti kterým jsme se často trápili.

Paprika
Paprika

Ok. S centrama souhlasím na 100.

olinho
olinho

tak to je obrovske prekvapenie, ale velmi prijemne, ja som maximalne spokojny thumbsup ako uz bolo pisane, pozna vacsinu muzstva, je to spaniel, viedol aj Caseho v Porte, super volba...omielali sa dookola mena a bum, je to uplne niekto iny...Morata sa moze vratit a De Gea pripravovat na prestup biggrin

priznam sa, ze som to sem nepisal, ale myslel som na neho ako potencionalneho trenera, ale hned som to zavrhol, lebo prisiel po MS a ja som bol v tom, ze predlzil zmluvu do 2022, na druhej strane som si hovoril, ze ak by priviedol spanielov k titulu MS, tak by nas mozno vzal...uz len aby robil asistenta Guti a bude maximalna spokojnost, tak teda vitek Julen real4

PacoGento11
PacoGento11

Real Madrid zaplatí klauzulu podľa väčšiny médií predstavujúcu čiastku 2 milióny eur. Bude to piaty tréner v poradi, za ktorého Real Madrid uhradí odstupné. Predchádzajúce prípady sú:

  • Toshack (Beşiktaş) v roku 1989 suma 0,5 milióna eur
  • Pellegrini (Villarreal) v roku 2009 suma 4 milióny eur
  • Mourinho (Inter) v roku 2010 suma 8 miliónov eur
  • Ancelotti (PSG) v roku 2013 suma 4 milióny eur
Beast7
Beast7

A za Poche chceli 100 miliónov vraj nie?šialené lol

PacoGento11
PacoGento11

nebolo to 40 miliónov eur ? hmm

CrisRM
CrisRM

50 prý…

PacoGento11
PacoGento11 (upraveno: )
  • Cadena SER: Michel bude hlavnou možnosťou nahradenia Julena Lopeteguia na lavičke národného tímu po Majstrovstvách sveta.
  • Sport: Podľa Sportu je najväčši kandidát na post trenéra Luis Enrique, ktorý verejne vyhlásil aj svoju ochotu byť budúcim trenérom Španielska a mal by byť teda hlavným kandidátom.
LosMerengues
LosMerengues

A práve dnes bol na Marce článok, kde autor písal o tom, ako si vsadí na to, že trénerom Realu bude Michel. biggrin

Mace Windu
Mace Windu

"Kauza" je na svete: Lopetegui niekoľkokrát nazval Messiho najlepším v histórií.

PacoGento11
PacoGento11

"Messi je najlepší hráč, akého som kedy videl v histórii. Videl som veľa hráčov, ale je radosť vidieť hráča ako je Messi, ktorý je rozdielový. Je potešením a privilégium vidieť ho hrať futbal. Bude sa na neho spomínať ako na jedného z najväčších v histórii. "

PacoGento11
PacoGento11

Pred pol rokom. Povedal tieto slová na adresu Cristiana Ronalda : "Je jedným z najlepších hráčov v histórii, nie je pochýb o tom. Vstúpil do histórie na základe gólov a tiež vyhral rozhodujúce zápasy na najvyššej úrovni, len vyvolený môžu dosiahnuť také úspechy".

dod1al
dod1al (upraveno: )

..."čo bolo bolo,terazky som major..." wink

luís.figo
luís.figo

biggrin thumbsup terazky to uz je asi jedno, ako tak sledujem aj vyjadrenia Crisovych spoluhracov mam coraz silnejsi pocit, ze Cris uz za Real Madrid hrat nebude unsure

Superreal
Superreal

Ze by nejaka konspirace vsech proti Ronaldovi? thinking Anebo to spis neustoji jeho krehke ego a sam bude chtit odejit?

luís.figo
luís.figo

Pises spravne, ide o jeho ego. A to mu nedovoli ostat v Reale a byt "iba" treti najlepsie plateny na svete, kedze on je najlepsi hrac na svete. A ak je pravda, ze PSG mu nuka 48mil rocne - cim bude c.1 co sa platu tyka, nevidim dovod pr3co by ostaval v Reale. unsure

Šigy
Šigy

Neymar by mohl povídat proč biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Ono to nakonec zas tak nejak letne vysumi a bude klid. A kdyz ne, tak Florentino zboura trh.

anade1
anade1 (upraveno: )

mimochodem mozna bude mit Julen cele leto na poskladani kadru...sef sp repre to vubec bevedel a bere to ako nuz do zad - chce ho vyhodit jeste pred prvnim zapasem na ms...nooooo...tak tohle vedeni vcetne lopeteguiho neudelali dobre. je mazec jak se tady lopetegui vsem libi vcetne me, ale tady na kanarech nejvic madridisti nevi co si o tom myslet nebo to berou jako propadak...

olinho
olinho

aj ja som zachytil rozne nazory, niektori ani nevedia kto to je, ini pisu, ze je to druhy Benitez a po polroku sa bude pakovat, nasledne muzstvo preberie Guti a opat vyhrame CL biggrin cas ukaze, ci to bola spravna volba wink

CrisRM
CrisRM

Taky jsem to četl biggrin

De la Red
De la Red

biggrin Jop, to načasování oznámení mi vůči repre přišlo hodně debilní a tohle by bylo ještě horší.

Real Siempre
Real Siempre

Prave se stalo. Hodne stesti pro La Roju.

zemiak
zemiak

Evidentne sa to nedalo spravit, aby boli vsetky strany spokojne. Pochopil by som vsetkych Spanielov, ktori to beru ako zradu. Pre nas je Real prirodzene viac ako SP repre, no pre Spanielov a mozno aj naskalnejsich madridistov to take jednoznacne nebude, navyse tym moze ohrozit vysledky La Roja na MS.

Vyhodenie pred MS vsak neprichadza do uvahy. Potopilo by to Spanielske nadeje pravdepodobne este viac. Zmena niecoho co tak skvelo fungovalo v den pred den D nedava ziadny zmysel, a opravnena nevrazivost panov bude musiet ist stranov.

olinho
olinho

vyhodenie je realitou facepalm

zemiak
zemiak

WOW tak ja som zabudol, ze v Spanielsku su emocie casto daleko dolezitejsie ako rozum. Skutocne nechapem. Snad to neposramoti vztahy s hracmi, ale aspon mozme riesit posily hned a naplno.

anade1
anade1

Tady je jednoznacne jeden pan, ktery to nezkousnul...nebo spis jeho ego. Jako trochu je to pojeb, na to ze ten Rubiales (dokonce mam pocit ze je ve funkci treba mesic) je v podstate manager, mel by mit narok vedet tyhle veci trosku driv. Zjistil to nejak ze soc. siti asi minuty driv nez to bylo oficialne. Tohle proste neni spravne a tady to jak klub tak Lopetegui zabili. Komunikacni fau pax a nebo zase nejely faxy to je jedno. Ale to jak to hystericky vyresil...Tam sly nejaky zajmy reprezentace bokem, jen se chtel pomstit. Ego. Vsadim se, ze kdyby nesel Lopetegui do Realu a sel treba co ja vim do Ajaxu, tak je to vsem uplne burt. A to je zase ten duvod proc sem moc nechapal proc to klub zverenoval 2 dnu pred nejvetsi udalosti za las 4 roky. Moment kdy ti hraci musi byt v klidu to Real vypustil jak kdyby si neuvedomoval ze ted se na kazde tiskovce budou ptat jen na Cristiana a Keylora a rozpoutal nejvetsi vichrici hlavne z tisku. Prislo mi to nezkusene, ale Rubiales to zabil totalne. Ten to vyresil jak antimadridista ve 3 tride.

El Galactico
El Galactico

Tak toto som si veru tiez vsimol. V celom clanku som asi jediny, ktory s vyberom nebol spokojny resp. z neho nebol nejak zvlast nadseny. Inde je tej negativity viac.

kakarrot18
kakarrot18

Člověk se probudí do samých překvapení. thinking Nechápu už jenom to, že jsme to oficiálně oznamovali včera. Zachytil jsem zprávu, že se o tom už šuškalo v kabině a Lopetegui chtěl hráče ušetřit spekulací, ale tohle. facepalm

luís.figo
luís.figo

Aspon sa moze na 100% venovat Realu unsure

LosMerengues
LosMerengues

Ten Zidane je ale patriot. Prepustil miesto Julenovi aby oslabil Spanielov a zvysil sance Francuzov na titul. Zahada vyriesena! redface

Ryan
Ryan

Wow. Prostě jen wow. Člověk je dva dny bez internetu a svět je vzhůru nohama. Za výběr trenéra ale thumbsup

Real Siempre
Real Siempre

V dobe, kdy se resi trener a posily, proste nemuzes zustat bez internetu! lol

Ryan
Ryan

Já neměl moc na výběr, po bouřce nám odešla anténa a než to někdo přijel spravit, stal se Lopetequi. biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Btw Gimenez prodlouzil u matraci do 2023. Skrtame!

Pro psaní komentářů se prosím přihlašte.