Real Madrid vydřel výhru na půdě Realu Betis

Real Madrid vydřel výhru na půdě Realu Betis

| Zápasy | Masi

V utkání s Realem Betis to vypadalo na další blamáž, až nakonec v posledních minutách k přímému kopu přistoupil Dani Ceballos a zajistil tak Realu Madrid vydřené tři body proti klubu, který jej vychoval a po jeho přestupu odsoudil. K vítězství 1:2 pak jednou brankou přispěl také Luka Modrič.

Podrobnou reportáž připravujeme.

Preview: Preview: Zdravotně zdecimovaní madridisté chtějí uspět v Seville

Hodnocení hráčů

Hodnocení hráčů bylo ukončeno 15.1.2019 20:00.

Komentáře

olinho
olinho

povodne som si myslel, ze Betis je niekde dole a ked som si pozrel tabulku, tak som videl, ze je to nas tabulkovy sused, teda to bude este tazsi zapas...nastupime v znacne okliestenej zostave, preto budeme musiet zamakat a ubojovat to pristupom a srdcom...domaci budu tradicne na nas dobre pripraveni, mega motivovani, cize bude to tazke, ale verim, ze si konecne pripiseme prvu vyhru v tomto roku aj v lige halam

THomas_4
THomas_4

Minulú sezónu Betis dokonca prekonal mestského rivala, FC Sevilla. Tento ročník síce neodštartoval najlepšie, dlhšie živoril na nižších priečkach tabuľky, no zapol sa a ukazuje, že minulú sezónu to nebola žiadna náhoda....

dod1al
dod1al

V dnešnom dueli má v prípade víťazstva Real skvelú šancu "roztrhnúť" tabuľku LaLiga a oddeliť prvých 5 tímov s náskokom 5 bodov od nabitého stredu tabuľky, potom je reálny predpoklad, že Alavés bude postupne strácať a začiatkom februára by mohla byť jasne definovaná štvorica účastníkov v LM...

  • maródka je hrozivá, ale Solari má možnosti postaviť konkurencieschopnú zostavu, uvidíme, ako to dopadne
  • sledujem Betis často, hrajú typický španielsky futbal ako zvykne produkovať aj repre - veľké držanie lopty, nebezpečné kontry, inkasujú pomerne dosť gólov
  • ja by som si prial zostavu - Navas - Carvajal,Varane, Ramos, Reguillón - Casemiro - Modrič,Valverde,Marcelo - Isco, Benzema
  • goal goal goal HALA MADRÍÍÍD!!!
PDReal
PDReal (upraveno: )

velmi zvlastna zostava frightened smile

Šigy
Šigy

Tak nějak se mi ulevilo, když sem si uvědomil, že uz za ně nechytal Adan biggrin

letefon
letefon (upraveno: )

keďže sme toho proti spodku tabuľky veľa neukázali, až sa bojím, čo nás večer čaká lol ale aspoň je veľká šanca konečne ukázať, či to pod Solarim ešte má nádej, alebo nás fakt vedie do stredu tabuľky a bude to konečná- osobne som ho už zavrhol, ale pokým je tréner on, stále má šancu zažiariť.. každopádne zranenia tlačia do základu Brahima, na toho som veľmi zvedavý.. dúfam, že to bude lepšie ako v pohári, kde som po 30 minútach zaspal -> druhý polčas bol predsa len lepší, tak snáď sme už narazili na dno a ideme hore

merengues
merengues

Minule jsem si dělal srandu, ale když vidím ten útok v pravděpodobné sestavě, tak bych tam fakt dal toho Odriozolu, aby aspoň někdo běhal k jejich bráně. Připomíná mi to složení ze závěru proti Kašimě a to není dobré. Na druhou stranu třeba se domácí při pohledu na naši sestavu leknou, zpanikaří, nečekaně zalezou a potrestáme je nějakou zázračnou střelou, kombinací do prázdné branky nebo standardkou.

Nasir
Nasir

Náš herní plán už je o tom, že to obránce nebo brankář při troše štěstí nahraje Benzemovi? wink

PacoGento11
PacoGento11

Prial by som si aby proti nám hral Diego Lainez (tak verím, že aspoň na lavičke by mohol byť). Je to 18. ročný mexický "Messi". Stal sa druhým najdrahším Mexičanom, ktorý za ktorého zaplatilo Európske mužstvo.

PacoGento11
PacoGento11 (upraveno: )
  • Zostava: Navas - Varane, Sergio Ramos, Nacho - Carvajal, Modrić, Casemiro, Fede Valverde, Reguilón - Vinícius Júnior a Benzema.
  • Lavička: Casilla, Marcelo, Odriozola, Ceballos, Isco, Brahim a Cristo.
misinho7
misinho7

lol lol lol lol lol lol lol lol asi tolko k tomu

Brou8
Brou8

Dobrý mačkopes.

misinho7
misinho7

inac Isco by si podla mna nezahral ani kebyze nemoze hrat ziaden zaloznik..to by tam radsej Solari zavolal dorastencov ... nic proti Valverdemu ale totalne priemerny hrac a hraje na ukor Isca...to uz aj Ceballos mohol hrat...ja som zvedavy kto tam akoze bude okrem Luku aj daco tvorit ..to je hnoj toto

PacoGento11
PacoGento11 (upraveno: )

Nikto nevidíme, ako Isco trenuje a či si vlastne aj zasluží hrať. Solari mne osobne nepríde, že je trener a hlavne už na tejto úrovni, že by až takto chcel zničiť Isca. Tam už je asi viac iných faktorov, že prečo Isco nehraje. U mňa by trojica Isco, Modrič a Bale bola na predaj po sezóne (Benzemu by som tu ešte 1. sezónu nechal, lebo ani ten už na Real Madrid nemá).

RM22
RM22

Stale sledujes iba sportovu stranku ja si myslim ze je tam silny osobny spor. Vobec to neni o tom kto ma aku formu.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

facepalm jestli jsi si toho ještě nevšiml, téhle tým řídí Pérez a pokud by nenasazování Isca bylo jen o nějaké osobní nesnášenlivosti, tak už dávno dostal jasný povel a Isco by hrál.

RM22
RM22

Aha a Perez riadil aj ZZ aby staval Jamesa.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

V době kdy tu byl James tak měl Zizu luxusní lavičku a byl tady přímí souboj Isco - James, navíc Isco v tu dobu byl před podpisem smlouvy a kdyby nehrál tak by neprodloužil. K tomu James zrovna neměl příkladný přístup k životosprávě a tréninku wink A Zizu byl trochu jiná persona než Solari. Znovu se tě ptám, ty nevidíš Iscovu tragickou fyzičku?

RM22
RM22

Podobnych fyzickej pod ZZ a Ancelottim mal az az. Normalny trener to riesi inak ako ze ti da 2 x zaklad za 17 zapasov.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Nevzpomínám si že by někdy hrál tak jako teď a pokud nemáš fyzičku nemáš v základu co dělat. Od okresního přeboru po RM.

misinho7
misinho7

podla mna tam je proste nejaky spor..zas neverim ze to ma Isco nahaku a netrenuje poriadne..a hlavne pri tej marodke by mal byt v zaklade aj keby neviem co..dakedy to bol nas 11-12 hrac a teraz je v tej hierarchii snad na 24.mieste biggrin a hlavne je mozno aj nas najkvalitnejsi po Modricovi ... miesto toho tam je Valverde ktory nema absolutne nic ..a hlavne dnes tam mame viacmenej 6 obrancov ze nie ked ratam Casemira...priemerneho Valverdeho a jedine Luka co tam ako tak vytvori a potom utocna dvojica...to snad dneska bude o tom ci sa daco podari spravit Vincovi..inac nam vobec neverim

fegro
fegro

Tak, že nebude hrát dneska Isco bylo jasné v momentě, kdy vlezl do tisku ten slavný Tweet, tím si podkopal absolutně všechno...

RM22
RM22

On nic nepisal iba lajkol to co niekto napisal a nasledne to vymazal. Nehovoriac o tom ze Solari uz 100 x hovoril ze nepouziva Socialne siete a to Keylor zavesil horsi status

fegro
fegro

Však já jsem nepsal, že psal něco. Však taky nebýt zranění, tak Keylor zahřívá lávku.

Ryan
Ryan

biggrin Vtipný na tom je mj. i to, jak jsme si v létě mysleli, že tohle bude Iscova sezóna.

madrid
madrid

lol ešte k tomu niektorí verili že Gareth sa nezrani a bude nás ťahať a že Cristianov odchod nás urobí timovejsimi a lepsimi ...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thinking hodně zajímavá sestava, tuhle sezónu asi není co po.rat, tak proč nezkusit něco jiného než 4-3-3.

Real Soldier
Real Soldier

Ahoj Kde se to da dneska prosim sledovat v nejake kvalite? Diky

Majkl1122
Majkl1122

nebudme kriticky , ked sa este ani nezačalo hrat ...na marcela sa kydalo a nema formu tak dobre ze sedka....isco? hmm je to smutne , že nehra v zaklade ale aj ked vzdy nastupil mne osobne sa nezdalo ze si zasluzi dalsi zapas hrat ..odflakol asi kazdy zapas čo nastupil ...352 zostava nemusi byt zly napad, betis je doma velmi silny ...treba verit a fandit :) halaa vincoooo

RM22
RM22

Posadit Marcela za Reguilona v systeme 4-3-3 ok ale v 3-5-2 ? To je taka blbost

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jo blbost za předpokladu, že by Marcelo bránil.

RM22
RM22

je to blbost za predpokladu ze v systeme 3-5-2 musi full back hrat hodne ofenzivne ak aj tam vidis Reguilon > Marcelo tak odporucam vyhladat lekara

Majkl1122
Majkl1122

ok mozno mas pravdu ze marcelovi by to sadlo ..ale za pristup, srdiečko , bojovnost si zasluzi byt v zaklade aj regui ...uvidime, nechajme sa prekvapit :)

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ne nevidím ho tam za předpokladu, že přes Marcela by nešlo asi 5 posledních gólů. Pokud ti propadne ten krajní záložník pak ti jde soupeř do úplně otevřené obrany. Marcelo je nesporně kvalitnější hráč směrem vpřed, ale vývoj posledních zápasů jasně ukázal, že my především musíme mít pevnou obranu a pak přicházejí body.

Brou8
Brou8

No čo ja viem...práve dnes je tam tých hráčov, ktorí by zastúpili Marcela keď prepadne neúrekom, skôr by som sa obával toho kto bude útočiť.

Majkl1122
Majkl1122

zase regui vie aj utočiť , zase tu nerobme z neho antonia valenciu :D

Brou8
Brou8

No ak ho bereme ako ľavého beka, ktorý podporuje ďalších ofenzívnych hráčov, tak áno, vie útočiť. Nie som však presvedčený či jeho ofenzívne a tvorivé schopnosti sú dostatočné, ak je jedným zo 4 hráčov, na ktorých stojí ofenzíva. Dúfam, že ma prekvapí.

Majkl1122
Majkl1122

uvidime v tomto systeme sme ho hrat este ani nevideli tak tazko povedať ako mu to sadne ...

RM22
RM22

Aha takze to ze si pod Solarim vytvarame este menej sanci ako pod Lopem neni problem. Pretoze vzdy nas zradi obrana. Real Sociedad tomu prikladom

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ano zatím všechny ztráty pramenily z chyb v obraně a šanci v zápase se Sockama bylo dost na to aby to skončilo třeba 1:0.

zemiak
zemiak

Mame jasny plan ubranit 0:0, uz vidim plac po zapase. Je to trosku vtipne, ale darmo, vonku proti Betisu nemozeme vyskakovat.

misinho7
misinho7

kde sme to dospeli ked si vitaz LM, MS klubov nemoze vyskakovat na Betis biggrin

zemiak
zemiak (upraveno: )

Staci pocuvat a pozerat co sa tam prave deje na stadione. Ja by som tiez mal strach. To je nieco uplne ine ako u nas doma na opere.

Real Siempre
Real Siempre

Jesteze za nas nehraje Werner, to by asi nehral biggrin

jokersk
jokersk

Na Betis si túto sezónu velmi nevyskakovala ani Barca a to na domácom štadióne wink

los blancos
los blancos

Keď nám reálne hrozí ze v priebehu zápasu budeme hrať so 4-5 hráčmi pod 20 rokov a minimálnymi skúsenosťami tak veľmi vyskakovať nemôžeme

LosMerengues
LosMerengues

Dnes nasim verim. Taketo zapasy, kde mame vela zranenych a neideme do nich ako 100% favorit vieme zvladnut. halam

Dantes
Dantes

Domácí fans thumbsupsmile

kubči
kubči

Pekne Luka

Real Siempre
Real Siempre

Luka!!!!!!!!!! Veril jsem uz Danimu, ze by mohl dat, ale Lukita hat

fegro
fegro

Konečně letos gól, při našem tlaku. Nádhera střela levou.

lukita
lukita

Skvelý Luka

Michy
Michy

Dáme regulérní gól a kontroluje to VAR, ale když máme mit jasnou pencli, tak najednou VAR nic lol lol

PacoGento11
PacoGento11

no to je choré, že človek sa čuduje podľa čoho sa to posudzuje, že VAR bude, alebo nie.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

U VAR sedí Malecano, bojím se co může přijít....

Dantes
Dantes

Kontrolovali offside Karima.

PacoGento11
PacoGento11

ten Vinícius Jr. ma ale "strelu" biggrin biggrin

fegro
fegro (upraveno: )

Opravdu jsem snad neviděl u útočníka tak slabou kopací techniku. Tady je jediné plus, že je opravdu ještě mladý a tohle může vylepšit.

Dveesa
Dveesa

Dobry polcas, bavim sa :-)

Dantes
Dantes

Valverde, Valverde confused

jokersk
jokersk

Valverde to myslel geniálne, ak by ostal Karim za ním tak je tu Valverde oslavovaný, ale holt nestalo sa.

fegro
fegro

Asi si vzpomněl na Gutiho biscottos

jokersk
jokersk

thumbsup presne nato som si spomenul aj ja

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka (upraveno: )

Já taky ale Guti to udělal schválně.

jokersk
jokersk

Valverde takisto

Dantes
Dantes

Ne, oslavoval bych ho kdyby to uklidil do brány.

jokersk
jokersk (upraveno: )

Nj za ten gól po tej paticke by si tu nadávky jak pohan

Real Siempre
Real Siempre

Tak co? Posledni cisty utocnik ze hry? Takze Cristo?

fegro
fegro

Vypadá to tak, záleží jestli to má zlomené nebo vykloubené, tak či tak to nevypadalo vůbec hezky.

Real Siempre
Real Siempre

Co to tam nechal? Zapesti nebo malicek na prave ruce?

fegro
fegro

Jojo asi jak se zklouzl rukama, tak malíčeke mu žvejknul jak se říká unsure

Dantes
Dantes

Tak další zraněný do Sanitas? silent

Real Siempre
Real Siempre

Tam uz aby si vypsali zadost o prescas confused

Real Siempre
Real Siempre

System funguje, to se neda rict jinak. Priznivec toho nejsem, ale domaci jsou totalne zaskoceni. Jsme solidni ve stredu, mame niz usazeny blok a neni tam misto. Skoro se mi chce rict: Betise, vitej v nasem svete. aspon vis, jake to je, porad neco dobyvat.

Skoda sanci Fedeho a chvilicku po nem tam byl dobre zaveseny Rapha ve vzduchu. Rozhodci ma dvoji metr, co piskne nam, na druhe strane nevidi.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Fede to měl dát, ve chvíli kdy šel do 16ky to měl úplně ideálně nakopnuté a z prvního dotyku to měl poslat doleva, takhle to předržel a už nevěděl co s tím. Karim aaa fuj vypadalo to hnusně a počet našich zranění už ani nekomentuji wall

Real Siempre
Real Siempre

I tak si vsadim, ze utocnik nebude biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Nebude, muselo to bolet jako kráva, ale asi to nebude nic s e by příště nemohl hrát, snad už i Mariano by mohl v poháru naskočit. pray

Ryan
Ryan

Držení míče 71:29... Ale asi to teď takhle chceme hrát no. thinking

Adam
Adam

Pri nasom pocte obdrzanych golov/pocet vitazstiev s aktualnou supiskou, nic ine sa nedalo cakat

Real Siempre
Real Siempre

To vypada hruzostrasne, ale prvni pule se mi v nasem podani i tak libila. Konecne kazde dve minuty nepropadame a nevali se to na nas jak lavina...

Adam
Adam

Skoda, ze nemoze hrat Llorente, Casemiro je o dva kroky pozadu...Vinicius do buducna je obravska deviza, ak chalan bude hravat ja verim ze budeme mat mozno vlastneho Mbappeho...mozno nie na takej urovni ale moze byt na velmi vysokej urovni...je to v nom...

misinho7
misinho7

no prva vec v com sa brutalne podobaju je ta rychlost...neskutocne kolko krat Vinco zabral a skoro dobehol hraca ktory bol x metrov pred nim ... strasny rychlik

Adam
Adam

Ano ano technika sa vycibri, nakolko ma cerstvych 18...ak bude hravat pravidelne, moze velmi rychlo vyrast v kvalitneho hraca...a najma rychleho... a priamociareho...to co nam chyba

Dveesa
Dveesa

hlavne musi cibrit strelu

Adam
Adam

Ano ano aj to...

furry
furry

Taky jsem si říkal, Case asi nejslabší.

Adam
Adam

Jednoznacne...byt tam Llorente, tak neprejde asi ani tolko co preslo..a najma tie fauly nemuseli byt

furry
furry

Valverde se mi hodně líbil, ale teda jak naložil s tou šancí facepalm Asi fanoušek Gutiho biggrin

Dveesa
Dveesa

Zatial najlepsi Luka a keby sa Fede nezahral na kuzelnika, tak aj on

Real Siempre
Real Siempre

Hm, tak Karim fakt out. Cristo, gratulace k dobremu tydnu, pohar, liga, kdo by se toho nadal?

letefon
letefon

Na jednej strane som rad, ze konecne vzadu nehorime ako fakla, ale aby nas nejaky Betis tlacil, to je teda na plac...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

3:10 na střely 0:3 na bránu, skóre 0:1 kde konkrétně nás ten Betis tlačil?

Doczizou
Doczizou

Zbyňku, kde nás Betis tlačí.. ? To nemyslíš vážně viď. Jsme zakopaného jak za války.. nemít dresy Realu, tak řeknu ze tam je Prešov a jeho beton.

Real Siempre
Real Siempre

Na druhou stranu, neni to jen nejaky Betis, za dalsi podivej se poradne na nse absence, a za dalsi, ja jsem docela rad, ze tam zas nevidim z kazde akce domacich golovku.

Adam
Adam

thumbsup presne thumbsupsmile

football.is.passion
football.is.passion

Dneska sme Betis skoro k ničomu nepustili. Pozičnú prevahu síce majú, ale to je tak všetko. Akákoľvek výhra na Betise sa dnes ráta.

-
-

Takhle Mourinho nebránil snad ani proti nejlepší Barceloně.

Real Siempre
Real Siempre

Viny toho zacina mit dost. Je cas stridat.

Real Siempre
Real Siempre

Fakt ted VAR? No nic, diky za prestavku, hodi se smoking

Domis7
Domis7

Dneska sem nám s tím VAR roztrhl pytel. Škoda že minulý týden jej ten **** nepoužil ani jednou... wall

Dantes
Dantes

To se dalo čekat...

Real Siempre
Real Siempre

Viny ted "hijo de la puta"? To se naucil brzy biggrin

fegro
fegro

Jojo šlo mu to lol

Michy
Michy

Tak nadávky se vždycky naučíš jako první lol

Nasir
Nasir

Po tom zápase, kde mu ten kašpar nezapískal penaltu, by se to naučil snad i Komenský.

Mimochodem, není on náhodou nějaký článek pravidel, že ve vápně Realu se každá situace kontroluje přes VAR a u jeho soupeřů to většinou není třeba? smile

Santos Trinidad
Santos Trinidad

X krát rozhodčí zapískali v náš prospěch, jednou nás po dlouhé době zařežou a my kvůli tomu budeme týden fňukat, jak ty katalánské plačky unsure

Nasir
Nasir

Sorry, ale ty jsi vůl. Já tam napíšu smajlík, jenom odkážu na ten minulý zápas a ty z toho máš krámy, že to je týdenní fňukání jako u cirkusantů. facepalm

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Jj, promiň, vůbec to neznělo ufňukaně, moje chyba.

Caretroy
Caretroy

81:19 % v druhym polocase pro Betis to je Real jak ma bejt vomit2

kubči
kubči

Isco zase nic unsure

anade1
anade1

Ty kokos...nedíval sem se delší dobu na zápas...nečekal sem nic extra, protože sleduju jak si vedeme...Je mi kluků až líto...Mě vážně překvapuje, jak si někdo může myslet že to je trenérem nebo systémem...vždyť ti borci jsou totálně mimo a nebo jim ani nerostou vousy. Hrajeme na protiútoky na Viníciuse a na týpka co sem si musel googlit...:D

Milánek
Milánek

Po zápase bych ctěl jen všechny poprosit - BEZ VULGARIT, děkuji wink pray

lukita
lukita

Neuveriteľné a paráda tento gol

merengues
merengues

Nádhera, miláčci moji thumbsupsmile .

kubči
kubči

Cevallos goal

Dantes
Dantes

Ou to musí bolet....

fegro
fegro

To teda lol Brahim ale dobrá práce ve zdi

Real Siempre
Real Siempre

Takhle se my citime x-krat za sezonu, tlacime a nic z toho.

lukita
lukita

Volako veľa nadstavil rozhodca 4 minuty

gianir
gianir

To jenže toho Benzemu ještě

Dveesa
Dveesa

Exmadridista a Exbetista si dali po gole, trochu to zdramatizovali, ale nakoniec to Real urval.. real3

-
-

real2 V suchým triku.

kubči
kubči

biggrin skoro

Real Siempre
Real Siempre

Uplne to tu nekdy nechapu, Solari blbe, drzeni mice 81:19 v nas neprospech, vsechno v nasem podani blbe atd... mame bambilion zranenych, sezona vypada, jak vypada, hvezdy nam Flo nekoupi, tak co? V takove realite dneska vyhrat na Betisu, za me proste not bad.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Když měl Lopé držení míče a měli jsme 0 bodů tak to bylo lepší to se rozumí. 8 zraněných hráčů, na Betisu kde jsme nejednou vytekli nám to dneska urvaly děti a stejně je to špatně. Už si z toho nic nedělám.

luís.figo
luís.figo

A prave to je na tom celom to strasne. Kam ten velky a slavny Real Madrid so vsetkymi tymi jagavymi hviezdami a tymi stovkami milionov € co kazdu sezonu pretoci padol. S cim sa dnes musia fanusikovia uspokojit a na konci toho celeho si povedat "not bad" cry

Real Siempre
Real Siempre

No Real toho zrovna v poslednich sezonach protocil...

luís.figo
luís.figo

Mas pocit ze pisem o nakupoch ? A ano, rocne Real pretoci stovky milionov na svoje fungovanie. Nejaky Alaves alebo Betis ani nesnivaju o takom financovani a predsa si s Realom Madrid vytieraju rit....

Real Siempre
Real Siempre

Nepanikaris? Nikdo si s nikym rit nevytira. Vazne nevim, co by kdo chtel, kdyz mame na hristi skolku.

luís.figo
luís.figo

Nepanikarim. Je to zrkadlo. Zrkadlo kvality sucasneho Realu a jeho hracov. Nie je to tak davno, co by lavicka Realu dala Betisu s prehladom 3ku. Dnes sa vytesujeme z 3 bodov a 26% kontroly lopty na ihrisku. Toto je chore podla mna a vysledok katastrofalnej prace s teamom Perezom pocnuc a Pintusom konciac.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Pintus? Proč on? Pérez beru, protože tenhle stav je jen jeho práce a do téhle prdele nás přivedl on a jeho tragická přestupová politika.

luís.figo
luís.figo

Extremny pocet zraneni ? Fyzicky prejav vacsiny muzstva ? .... kazdy ma svoj diel viny v sucasnom tragickom stave Realu. Ale je pravda ze Pintusa som tam pouzil skor obrazne, ako "posledny clanok" hierarchie...

Real Siempre
Real Siempre

To doufam, protoze diky Pintusovi jsme schopni to aspon vsechno obehat, kdyz uz momentalne nemame kvalitu na to nekoho prejet herne.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Nechci už se moc vracet k Lopému, ale byl to on kdo dal Pintuse na vedlejší kolej a rozhodl o změně letní přípravy. Co nenatrénuješ v létě to v sezoně nemáš. Teď už se to dohání jen velmi těžko.

Real Siempre
Real Siempre

Co bylo vcera, neni dnes. Jo, driv bychom tam jeli skoro na vylet a vyhrali v tom suchym triku, jak tu nekteri vcera zminili. Ted na to holt nemame, a proto musime hrat to, na co mame. Utok na houby, obrana derava. Tak kde zacnu? Zacnu logicky tim, ze to zavru. Nerikam, ze se mi to libi, ale na nekolik zapasu jsem schopen a ochoten na to koukat, zejmena prinese-li to bodovy zisk.

adriano213
adriano213

Mozno to znie ze len Betis ale ten Betis tam ma naozaj kvalitnych hracov maju velmi dobry kader a s nasou forMou som sa ani necudovak ze nas tak tlacili aj ked neakych velkych sanci nemali ale hralo sa hlavne v 2 polcase na nasej polovici

letefon
letefon

Hanba... Takto ostudne ani vyhrat netesi, toto nie je hodne Realu Madrid

Real Siempre
Real Siempre

No, to uz jsme na tom tak blbe, ze nas ani vyhry netesi?

furry
furry

Nějak víc bych to neřešil. Začínám si zvykat, že ať se děje cokoliv tak tady budou někteří jenom nadávat wink Za mě spokojenost, vezeme 3 body z Betisu.

letefon
letefon

Prepac ak mas pocit, ze patrim k nejakym vecnym kritikom, to rozhodne nie.. naopak mne by nevadili ani tie biedne vysledky, keby ale hrame pekny futbal. Z toho co som dnes videl fakt radost nemam.

lukita
lukita

Ja sa teším z výhry úprimne a od radosti asi ani nezaspím tak sa teším z víťazstva

kubči
kubči

Ten Cristo nebol cely polčas vidieť a skoro na konci spôsobil penaltu

adriano213
adriano213

Aj mna trosku Cristo sklamal (neviem ake mal pokiny kedze hral pod Vincom ,aspom mi to tak prislo) no cakal som od. Neho viac pohybu lebo vacsinu som ho bud videl chodit alebo som ho vobec nevidel, na Acko este asi nema no, v jeho veku bol napr. Morata niekde inde smile

kubči
kubči

tiež som videl len chodiť a v posledných minútach mal možnosť rozvinúť slusný brejk ale namiesto náhravky na Brahina alebo Viniciusa iba bežal a nechal sa o loptu obrať. Moratabol v jeho veku úplne inde a musím povedať že v súčasnosti by boli platnejší aj RdT aj Mayoral

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Dani moc pěkně, důležité tři body, ale v létě musí přijít fakt zemětřesení, protože ta predvaděná hra je něco úděsného.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To že musí přijít je jasné já se modlím aby hlavně přišlo.

Ryan
Ryan

Slova léto a zemětřesení tu padají skoro každou zimu a pořád nic. biggrin

anade1
anade1

Jedna věc je jak by měl Real hrát a jak si to všichni přejeme. Ale druhá věc je to jaká je současná situaci. Za současné situace jsem za 3 body rád a cením si jich ještě víc než kdybychom je přejeli 4:0..

Nasir
Nasir

thumbsup Vidím to stejně. Solari situaci vyhodnotil taky tak a ono mu to nakonec vyšlo.

Mimochodem, vypadá to, že na konkurenčním Real webu jede tvrdá linie fanoušků Isca. Když připočtu ten dnešní výsledek, tak to vypadá na střet pragmatiků a realistů s Isco romantiky a "věčnými kverulanty". smile

RM22
RM22

Teraz ocakavam zhodnotit od miestnych expertov zapas. Hrat hnusny beton proti tragedom z Betisu 28 percentne drzanie lopty ty vole to je hnus.

football.is.passion
football.is.passion

Kašli nato. Raduj sa z výhry. Betis je túto sezónu silný. Reálne bojujeme o 4 flek. Každá vyhrá sa proste ráta a to obzvlášť na pôde Betisu. Výhra, solídna obrana, návrat na 4. miesto= za mňa dnes fajn

Real Siempre
Real Siempre

Hodnoceni uz tu je viz vys. Cekas suche triko a vyhry jako s CR? Kdo chce psa bit...

RM22
RM22

Videl ten zapas Betis hral strasne. Namiesto toho aby sme ich rozbili sme hrali staticky beton ktory nevydrzal a kvoli niakej haluze teraz nebude vyhodeny Solari ? Tak to nie referee referee

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Jinak Madrid tohle kolo plný počet bodů smile

Michy
Michy

Za daných okolností musíme být rádi za výhru. Ale v létě by měl Flo skončit na pozici prezidenta a starat se jenom o finance. Pak by měl přijít top trenér a dostat ve všem volnou ruku. Mít v půlce sezóny skóre 28:24 a ztrácet na 1. místo 10 bodů je prostě mega ostuda a dál to takhle nepůjde, jinak skončíme jako AC.

LosMerengues
LosMerengues (upraveno: )

Takto sa bojuje. Čakal som podobný výkon a chlapci nesklamali. Potešil ma hlavne Solari, ktorý taktikou a rozostavením zaskočil súpera. Obrana bola konečne pevná a Betis bez vyloženej šance. Jeden tabuľkový sused porazený, o týždeň snáď aj ďalší a bude to už 3. miesto. thumbsup

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Ale je teda dost smutné, že Real Madrid nastoupí proti Betisu s de facto osmi defenzivními hráči (včetně brankáře) unsure

zemiak
zemiak

thumbsup Treba povedat, ze niektore nase deticky mali za sebov par zapasov co 3 dni, na co vobec nie su zvyknute a tak pokles kvality v druhom polcase bol ocakavany. Skoda, mohli sme to v prvom rozhodnut a bol by klud, teraz z toho je zasa iba stastna vyhra. Mozno nam to vsak pomoze psychicky, podobne zapasy tento rok moc nedavame. To bola domena ZiZua smile .

zemiak
zemiak

Ale striedaniami Santi vytocil aj mna. Chcelo to podporit utok a podrzat loptu, iSCO s Diazom mali ist ovela skor. Nakoniec vsak boli genialne takze musim byt tisko a kopkat noskami.

Masi
Masi

thumbsup

lukita
lukita

Mne sa zápas páčil, vyhrali sme máme 3body dali sme pekné 2goly..u mňa dnes spokojnosť

olinho
olinho

neskutocny zapas biggrin Santi ma prekvapil zostavou a rozostavenim, ale prvy polcas to fungovalo dobre, nepustili sme Betis do nicoho, naopak strelili sme gol, Fede mal dat druhy, pretoze pri samostatnom uniku sa nemoze stat, ze to nezakoncis strelou...druhy polcas ale uz bol ako zo zleho sna, miestami nas dostali pod drtivy tlak, nevedeli sme kam skor skocit a do ofenzivy sme boli nulovy...prisiel zaver, Ceba sa postavil k standardke a hovoril som si, ze bud sa zdravo nahneva a da gol alebo to emocne nezvladne a posle to na tribunu...nastastie vysla prva moznost aj s prispenim brankara, takze sme vydreli tri body, co je po takomto priebehu maly zazrak, ale pocitaju sa body, hoci druhy polcas nie je najlepsia vizitka...ukopali, obojovali, vydreli, vypotili, ale vyhrali sme a snad to nakopne chalanov halam

España81
España81

Tak tri body su doma. Takyto zapas som od nas v zivote nevidel a budem sa modlit aby som uz nikdy nevidel vomit Solari je cisty pajac poj*bany bud sedi na riti alebo sa prechadza popri čiare a cumi si na spicky topanok (uz sa tesim na tie jeho kecy na tlacovke) . Vinicius by sa mal rychlo naucit kopat lebo jeho kopacia technika je na urovni 12rocneho chlapca ( a to som este kopu 12rocnych urazil). Fede mal jednoznacne zakoncovat neviem co tam saskoval. Cristo uplne neviditelny. Cez prestávku sme asi dostali dve roja roja lebo cely druhy polcas tak aj vyzeral okrem vypadu Caseho a nasledny gól Ceballosa to bol cisty hnus. Druhy polcas mali jednoznacne nabehnut Marcelo a Isco, obaja vedia podporit utok, vyviest loptu navyse Isco aj podrzat loptu co by sa obrovsky hodilo nasej vycerpanej a frustrovanej obrane. Za mna nas dnesny vykon thumbsdown

Real Siempre
Real Siempre

Hm, docela drtiva kritika. Fakt jsi tam nenasel nic pozitivniho? Skoda.

España81
España81

Ale jasne ze ano, ale treba uznat ze toho bolo velmi maaaalo. Ale mat takúto obranu kazdy zapas + k tomu kvalitny utok tak to by bolo nieco smile skoda golu na 1:1 to pokazilo nasej obrane dnes perfektny vykon (smerom dozadu)

plechi
plechi

au, tohle vydržet do konce bolelo asi stejně jako Karimův zlomený malíček (minimálně 2 týdny mimo)...

Real Siempre
Real Siempre

facepalm tvl, to fakt nikdy neskonci? To to ti kluci delaji schvalne, aby Florentina prinutili k transferum?

dod1al
dod1al

Real predsa len "roztrhol" tabuľku LaLiga, dotiahol FC Sevilla, predstihol Alavés a odpútal sa od Getafe na rozdiel 5 bodov...

  • navyše v budúcom kole sa môže odpútať od FC Sevilla - priamy /6 bodový súboj/ a Getafe hostí Alavés - niekto z nich stratí body, alebo obaja/?/
  • dnes takticky takmer dokonale zvládnutý náročný duel /až na inkasovaný gól/
  • Betis s podporou skvelých fanúšikov a s ich typickým herným prejavom, pred ktorým sa bránila aj Barca a na Camp Nou...
  • treba veriť, že sa už nikto nezraní, Benzema dostane špeciálnu dlahu a už v stredu sa vráti do hry Mariano a možno aj M.Llorente
  • iróniu a sklamanie z víťazstva Realu, ktoré spôsobilo škrt cez rozpočet škodoradosti "fanúšikov" nekomentujem...
  • takéto víťazstvá napriek súhry nepriaznivých okolností sú pre získanie sebadôvery a súdržnosť dôležité wink
furry
furry

Krásně shrnuté thumbsup

jokersk
jokersk

thumbsup a predposledný odstavec biggrin

Zbynekova_zena
Zbynekova_zena

Ty si jeho klon ci ti vyfajcil ze mu stale poklonkujes?

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jak píše Jokers za předposlední odstavec jednoznačně thumbsup

Masi
Masi

No to mně se naopak ten předposlední odstavec vůbec nelíbí. Ono okomentovat něco a napsat za to "nekomentujem" si protiřečí a nemám rád tyhle komentáře typu "haha, já vám to říkal, kde jste teď", protože to je pak nekonečná přetahovaná o tom, kdo je zrovna na koni. A je to dětinské.. Jinak se zbytkem naprostý souhlas a cenná výhra. thumbsup

dod1al
dod1al

...máš právo na svoj názor, ale nie som alibista obávajúci sa napísať svoj názor "proti prúdu" a úplne nesprávne si to pochopil - vôbec som to nemyslel, ani nenapísal v zmysle..."haha, já vám říkal, kde jste teď". Úplne naopak, dal som najavo, že komenty katastrofistov, večných nespokojencov a absurdných škodoradostníkov vyšli nazmar po víťazstve Real-u a hoci tvorili väčšinu, tak ich nekomentujem, lebo podstatné bolo víťazstvo, ktoré si uznanie zaslúžilo wink

Masi
Masi

Ten odstavec je právě komentuje, takové rýpání. smile

Fanda 33
Fanda 33

Ďalší brilantny výkon. 3 body máme v podstate náhodou. Takýto hnus si fakt dlho nepamätám a to boli všelijaké zápasy a sezóny, ale toto?

dod1al
dod1al

...bez zranených Kroos,Bale,Asensio,M.Llorente, vynútenej absencii L.Vásquez, mimo formy Marcelo, Casemiro - teda prakticky paralyzovaná ofenzíva by poskytnutie priestoru na rýchle kontry, alebo kombinácie do prečíslenia vo voľnom priestore boli "smrteľnou pascou" , ktorú by si Real nastražil sám...doplatila na to Barca. Betis je po Barca najlepšie kombinujúci tím a ak to niekto nepozoruje, tak nech sa poteší aspoň zo zisku bodov - o tie sa hrá v LaLiga...

  • P.S. kritika Solari-ho je niekedy priam smiešna, lebo iný tréner s podobne zdecimovaným kádrom by bol poľutovaný aj pri strate bodov, nie pri ich zisku. Kúsok zaslepení fanúšikovia Isca - je šumafuk, či z AS,MARCA, alebo anonymného nick-u potierajú jednu zo základných aksiom - klub je viac ako ktorýkoľvek hráč a tréner je zodpovedný...
España81
España81

Skor Solari je na smiech wink to uz radsej Vrbu biggrin

Zbynekova_zena
Zbynekova_zena

Betis je po Barce najlepsie kombinujuci team biggrin Gratulacia k novému vyplodu majster, preto su 7-dmy v tabulke.

Doczizou
Doczizou (upraveno: )

S odstupem par minut, propláchnutí studenou vodou zkusím napsat jak to vidím.. tohle jsem od Realu snad ještě neviděl. A ti jsem toho viděl. Takhle nás nemačkala ani FCB za Pepka. Beru, ze máme zraněné hráče, ale tohle je moc. A pozor. V sestavě bylo 7 hráčů ze základu ligy mistrů ! Další dva ( Marcela a Isco ) na lavici, takže zdravý kluci. Tady neobstojí, ze máme mimo 7 hráčů. Tady je chyba někde jinde. Pak čtu, nechme to bejt, vyhráli jsme.. fakt vyhráli ? Gól nám dal jejich gólman, a jako Real jsme prohráli podle mě. Dat tam to Crista eek a nedat Isca ani Marcela ? Tady se děje dle mě přestavba kádru, nebo nějaké osobní averze. A nemusí to být Solari, ale klidne Perez. Mám pocit, ze vše je jeho práce a Solari je jen loutka. Myslím si, ze i rozhodčí nám ještě ukáží co jsou zač. Dnes 2 x Var proti nám kdy to vůbec nemělo smysl. Před týdnem ani jednou v jasným faulu ve vápně. Perez je asi oblíbený na svazu a akce beru si Lopeho je možná teď oplácaná. Píšeme jak máme po 3 dnech zapas a mladý toho mají dost... a co takový Joaquin, má skoro 2x co některý naši young boys. Hledáme omluvy, nepodíváme se pravdě do oči. Nevíme co se tam děje, to je jasný, ale to co se děje od superpoharu s Atleticem, nebo od odchodu ZZ není dobre. A Real za mě se ve všem pláca a neví co chce a kam směřuje wall

letefon
letefon

Ako sa vravi sto ludi, sto chuti.. za mna rozhodne pachut.. z mojho pohladu je ostuda aby slavny Real Madrid bol prikovany k vlastnej 16 Betisom.. jasne, ze tri body su super, ale za cenu tohto co som videl rozhodne nie.. citam tu ze super, ze Betis je silny.. coooo??? To nie je Barca, PSG ci City, je to Betis!! Uz len to, ze maju tu cest mat znak Realu Madrid na hrudi by mal sposobit, ze si tam dolamu nohy len aby vyhrali.. samozrejme, chapem, pocitaju sa len body a tituly, ja to viem... Moj osobny nazor ale je, ze toto je neakceptovatelne a uprimne sa hanbim za to, co moj milovany klub predviedol

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ten nesilný Betis porazil letos Barcelonu na Camp No a vyhrál svojí skupinu v evropské lize wink

letefon
letefon

Pozri, ak si s tym spokojny, je to super, ja ti to neberiem.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To není o nějaké spokojenosti, ale o objektivitě. PD je velmi kvalitní soutěž, já říkám že nejlepší a Betis má kvalitní tým, takže to nejsou žádní nazdárci, jak je tu presentujete.

Zbynekova_zena
Zbynekova_zena

Ahoj milacku wink Kdy si koupis nove rifle?

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

"Těší" mě tvůj zájem o mou osobu, ale musím tě zklamat. Nejsem na chlapce. Budeš si muset vystačit s vaším kostelníkem, jako doteď.

letefon
letefon

Tak ale ja som prezentoval moj subjektivny nazor. I ked myslim, ze je objektivne tvrdit, ze my sme Real Madrid, absolutna spicka vo futbale a oni su Real Betis, lepsi priemer La Ligy... No a vyzeralo to presne opacne..

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

RM je "jen" značka, složení hráčů na hřišti odpovídalo spíše tomu Betisu. Ano jsme RM ale naše sestava teď tomu vůbec neodpovídá. Smutná realita.

letefon
letefon

tá zostava podľa mňa nie je zas taká aby sme betónovali proti komukoľvek v lige okrem Barcy a Atletom.. poriadny tréner z tých hráčov musí dostať aspoň porovnateľný výkon s ostatnými mužstvami.. veď hráčsky priemernému Betisu stačí normálny tréner aby hrali pomali o ligu majstrov.. ale opakujem sa po neviem koľký raz, je to len môj názor, ja som sa z toho len potreboval "vyplakať" nemalo to vyvolať takúto diskusiu.. každopádne súhlasím, že káder by sme mali mať na vyššej úrovni a to je vyslovene chyba Pereza a jeho neochota nechať o príchodoch/odchodoch rozhodovať trénera..

mreal
mreal

Bolo by prijatelnejsie ak by tam ten slavny Real Madrid vybehol v sucasnej situacii s Iscom, Marcelom a spol v systeme 4-3-3 a dostal by 5-6 kuskov? Mena klubov na ihrisku nehraju. Hraju tam hraci-ludia.

anade1
anade1

to že naši hrajou za Real Madrid a oni ´´jen´´ (nevím proč to tak hanit, že nejsou velkoklub) Betis, ještě neznamená že si je budeme dávat jak guláš s šesti. Znak ti výsledek neudělá, ani jméno na dresu ti nemůže zajistit základní sestavu. Já se za Real Madrid nestydím, prostě jsme herně uplně dole až tak, že sme museli hrát na protiútoky proti ´´menšímu´´týmu. Vždyť to je na sportu nádherný. Spíš bych se styděl kdyby náš trenér píchal do oka jejich trenéra. To do sportu nepatří. Je to sport a ne vždy se bude dařit ani hrát pěkně. Mimochodem pokud chceme porovnávat náš tým s Barcou, M. City, či PSG - neporovnávejme renomé (protože to fakt výsledek neudělá) porovnejme naši a jejich útočnou sílu. Vždyť kluk co se v City nadřel na minuty už za nás hrál dva zápasy z lavičky. Pokud chceme nadávat, byť to není řešení, tak spíš na vedení, že nepřivedlo adekvátní náhrady za kluky jako James, Morata nebo Ronaldo. Hrajeme to na co momentálně máme. To se hráčům ani trenérovi vyčítat nedá.

Ryan
Ryan

thumbsup

letefon
letefon

Pani klud, ako som napisal, je to len moj osobny nazor, nemusite ma presviedcat o svojej pravde. Takto to vidim ja, podla mna to bola ostuda a samozrejme ostuda bola aj to pichnutie do oka, to ale netusim preco si vytiahol v reakcii na moj komentar.

anade1
anade1

:) jo já tím samozřejmě chtěl jen a pouze říct, že pro mě opravdová ostuda není to že Real hraje na protiútoky proti menšímu týmu. Pro Tebe ano, beru to. Vytáhnul sem to jako příklad toho, co pro mě je naprostá trapárna - nesnažím se samozřejmě dávat na stejnou úroveň špatnou hru a to co udělal Mourinho - to se ani porovnávat nedá. Dal sem to jako příklad jak to vidím já když se řekne OSTUDA. Taky sem jen napsal svůj názor, protože to vidím jinak než ty. Neříkám, že to co si psal je špatně. Respektuju to, ale nesdílím to.

letefon
letefon

Ok :) uz si rozumieme

RM22
RM22

Real Madrid ended the match against Betis with only 26% (!) possession. It’s been 8 years since Real Madrid showed an awful display in possession (23% against Barça in 2011/12). Betis also completed 713 passes compared to Madrid’s 254. [marca]

Celkom sila. Nevadi odbornikom tu ide aj tak iba o vysledok a predsa tu hru nemohli vidiet.

dod1al
dod1al

...za štatistiky - pozitívne či negatívne, ešte nikto nič nevyhral. Mám pocit, že z uverejnených názorov, štatistík, a pod. v médiách si vytiahneš vždy len to, čo podporí tvoju teóriu - že Isco -vi je ubližované, Solari vedome deštruuje tím Real-u pokiaľ nebude hra postavená na Isco-vi, tak je všetko celé zle...

  • P.S. Atlético Madrid sledujem pravidelne a oni podobnou hrou získali cenné body so súpermi, ktorí ich prevyšovali v štatistikách, atakujú Barcu a ani zďaleka neriešili také nepriaznivé okolnosti, ako fatálnu maródku + problémy s návratom do štandartnej hernej pohody/formy kľúčových hráčov po zraneniach /Isco, Marcelo, Casemiro/. Nie je hanba poučiť sa z chýb, hlúposť je dokazovať si v aktuálnej situácii niečo, čo je odsúdené na neúspech...
Fantocci22
Fantocci22

Nevím, jaké byly statistiky po prvním poločase, ale na oko byl poločas s Karimem a bez Karime totálně odlišný. Před rokem bych neřekl, že si mě Karim ještě někdy získá, ale letos je pro nás strašně důležitý. Proměnit šance z prvního poločasu a možná tu všichni opěvujeme zvolenou taktiku, ale šance nebyly proměněny, a tak jsem celej druhej poločas nechápal, proč má Barca zelený dresy. Možná se pletu, ale celý poločas jen bránit a nemít balon, znám jen z El Clásica posledních let. Včera byl pro mě propadák opět Casemiro. Ceba to tam pěkně zavěsil a škoda, že neoslavoval za ty urážky z loňské sezony. Možná měl místo Crista vsadit na Isca, aby někdo podržel míč. Crista jsem v zápase snad ani neviděl. Ještě by mě zajímalo, jestli se bude používat VAR v každé sporné situaci proti Realu, ale ve prospěch Realu nikoliv. Suma sumarum: 3 body super, dojem a požitek katastrofa.

PDReal
PDReal

vcera ma velmi potesil Fede Valverde, obehal obrovsky priestor, a vybojoval kopec lopt, skoda tej akcie, zle si to nachystal a tym padom by asi naozaj strelu stihol zblokovat obranca tak to vymyslel skvele, bohuzial zrealizoval uz o cosi horsie, to bolo jedine co by som mu vytkol inak odohral velmi dobry zapas ...

zaciatok zapasu asi 20/30 minut bolo skvelých bavil som sa, mali sme nebezpecne kontry, potom to trocha ochladlo a po zraneni Karima pre nas zapas skoncil, aspon vidite podaktori, aky "zbytocny je ten dreveny Benzema" ... v druhom polcase sme si v predu ani neskrtli ...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jak to tady čtu, tak uvažuji kolik lidí vlastně fandí Realu a kolik z vás je Glory Hunteru, kteří fandí jen když se daří a v hlavě mají jen krásná sluncem zalitá vítězství. Včera do zápasu zasáhl Cristo, Brahim, Vinícius, Valverde, Regulion a Ceballos takže sestava jak na CdR proti týmu z třetí ligy. První poločas v našem podání nebyl vůbec špatný, bohužel se zraněním Karima odešla stabilita v předu, což nás v druhé půlce dostalo pod tak drtivý tlak, tady byla chyba Solariho a jednoznačně ač se vůbec do rychlých protiútoků Isco nehodí, měl na hřiště přijít, protože by dokázal míč přidržet a vyvézt. Ano nedívalo se na druhou půlku vůbec pěkně, ale je třeba vnímat realitu a ta je taková že v druhé polovině byli na hřišti 4 kvalitní hráči. Tenhle výkon nebyl hodný Realu, ale výrazně lepší výkony natož s takovou marodku by nevykouzlil ani Copperfield. Za tuto situaci je odpovědný prezident klubu a ten s tím očividně nehodlá momentálně nic dělat. Takže nám nezbývá než do konce sezóny přetrpět obdobné výkony a doufat že udržíme LM. Čím výše někdo vystoupá, tím hlouběji pak padne, RM vystoupal tam kde nikdo předním a předpokládám že ještě nikdo dlouho po něm. Teď si musí Real sáhnout na své dno aby se mohl opět vrátit v plné síle, ale u toho už spousta "fanoušků" nebude. halam

fegro
fegro

Pěkně napsáno a ono je i třeba trošku procedit ty fanoušky od fanoušků Ronalda, úspěchů, jak píšeš apod.

merengues
merengues

thumbsup smile Karim byl podle mě v první půlce nejlepší na hřišti, dělal naši hru a to napadání u jejich vápna s Viníciusem a Modrićem nemělo chybu. Když měl Fede tu tutovku, tak běžel k bráně nejrychleji ze všech hráčů, byl lepší než Fede, Vinícius i Reguilón, to jsem nechápal a musí být v obrovské fyzické pohodě. Ale posledních 15 minut před pauzou už od nás nebylo takových, útok i zálohu jsme výrazně zatáhli, začali jsme je faulovat v nebezpečných prostorech, dostali se pod tlak a už jsme sledovali to, co v celé druhé půlce. Takže si nejsem jistý, jestli by nás z toho vytáhli Karim nebo Isco, když bylo celé mužstvo unavené a nikdo by je nedoplňoval.

Mimochodem, Cristo + zdravý Vinícius > Cristo + Vinícius po chřipce, takže Santi měl na podzim v Castille lepší útok než včera na Betisu biggrin . Cristo nebyl vidět, tak ho aspoň pochválím za to, že odvrátil ten poslední roh v nastavení, který letěl na jejich hráče. A poděkování patří i zkušeným oporám v obraně, na kterých včera stál výsledek, potvrdili kvalitu, výborný výkon. Casemiro slabší, ale zachránil to skvělou akcí před druhým gólem. Vzhledem k tomu, že to udělal chvíli před koncem devadesátiminutového pekla, tak už je zřejmě po zranění zpět a už ho nemůžeme omlouvat.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

K tomu jen dodám, že podle AS byl gól z offsidu, takže VAR je k RM až záhadně nepřátelský. thinking

merengues
merengues

Podle mě byl taky z ofsajdu, aspoň z toho jednoho pohledu, který pořád ukazovali. S VAR jsem to měl dlouho 90:10 proti, ale už nějakou dobu jsem proti definitivně. Jako vyšetřovat náš ofsajd na půlce, který byl sedmnáct vteřin před gólem a po kterém se dotklo míče ještě šest hráčů, děkuji Undianovi, že mě v tom jen utvrdil, musím se tomu smát. Undiano byl pro nás na hřišti nebezpečný, ale tohle neviditelné zlo, kterému se ani nemůžeš podívat do očí, je ještě mnohem horší.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thumbsup už v úvodu když jsem viděl kdo tam sedí a kdo je na hřišti, tak jsem měl nohy sevřené v pěst. V AS. tam dali i čáry, které na streamu včera nebyly, dle mě je mají rozhodčí k dispozici, takže nevím co tam ten zmetek viděl.

Nasir
Nasir

Víte někdo, kdo vlastně u toho VAR rozhoduje? Sedí jich tam více, ale funguje to tak, že ve finále to rozhoduje jenom ten rozhodčí, který to má na starost? Takže názor těch ostatních se nepočítá nebo mu to jen technicky připraví?

Narazil jsem na jednu zajímavost ohledně té neodpískané penalty na Viniciuse. Mimochodem, podle bývalého rozhodčího Iturralde Gonzáleze to byla "jasná penalta", ale to není to hlavní... narazil jsem na článek, kde psali o vyjádření toho rozhodčího Manuela Montera, který to neodpískal. Po zápase si to několikrát pustil (běžná věc) a pak prý prohlásil, že to mohl odpískat, ale v zápase prostě pískal, co viděl, a nebyl o tom přesvědčen. A k tomu dodatek, že VAR ho neupozornil na to, aby si to zkontroloval, a on ani kontrolu po VARU nežádal (to bylo vidět v zápase a byl za to potom kritizován). Je tu ale jedno ale. Pokud si vzpomínám, tak někdo z hráčů prohlásil, že Montero na hřišti řekl, že podle VAR to penalta nebyla. Pamatuju si to dobře? Nemyslím, že by si to ten hráč vymyslel, proč by to dělal? To mi ale moc nejde dohromady s tím článkem a prohlášením Montera po zápase, protože tam se Montero výslovně obhajoval, že pískal, co viděl. Na tom nic divného není, ale nebyla tam žádná zmínka, že by ho VAR mylně podpořil, a myslím si, že by to Montero za dané situace zmínil, kdyby mu relativně krátce po té situaci VAR výslovně zahlásil, že to penalta nebyla, protože to je věc, která ovlivnila jeho konečné rozhodnutí. Uznávám, že článek může být neúplný, ale poněkud mi to zavání tím, že Montero na hřišti o VAR hráčům jednoduše lhal, aby tu kontrolu dál nežádali, a teprve po zápase prohlásil pravdu, že pískal, co viděl, nic víc, VAR ho neupozornil. Zhodnoťte si to sami.

dod1al
dod1al (upraveno: )

...neviem,ako je to s kompetenciami pri používaní VAR v LaLiga, situáciu na 2018 objasnil slovenský rozhodca...

  • hlavný rozhodca má právo v definovaných situáciách požiadať o poskytnutie obrazového záznamu zo spornej situácie - VAR je povinný poskytnúť
  • rozhodcovia vo VAR štúdiu majú právo upozorniť hlavného rozhodcu na spornú situáciu- ten však má právo ignorovať upozornenie...rozhodcovia vo VAR rozhodujú väčšinou - sú štyria a v prípade 2:2 je platné rozhodnutie hlavného VAR rozhodcu
  • v každom prípade, pri použití VAR je konečné rozhodnutie na hlavnom rozhodcovi
  • Montero jednoznačne využil kompetencie - VAR/neVAR, pískam,čo vidím a výsledok všetci poznáme...
luís.figo
luís.figo

Bod c.2 - luxus .... VAR upozorni hlavneho a ten moze upozornenie ignorovat talking

dod1al
dod1al

...stalo sa tak aj na MS niekoľkokrát..., F.Brych /myslím,že to bol on/ mal byť dokonca za dvojnásobné ignorovanie VAR potrestaný tým,že nebol nasadený do ďalšieho rozhodovania...

Nasir
Nasir

Cynik by prohlásil, že La Liga tento systém ještě zdokonalila, tam už VAR ani neupozorňuje. wink

Ale teď vážně, bod 2 je tam nejspíš kvůli některým rozhodčím, kteří VAR nemají rádi (v horším případě kvůli nějakým funkcionářům a čachrům, které nechci rozebírat). Logicky je to ale nesmysl a mělo by se to změnit. VAR byl zaveden proto, že bylo dohodnuto jako fakt, že rozhodčí dnes nemohou vidět úplně vše, i kdyby sebevíc chtěli a mysleli si opak. Proč by tedy měli mít právo výslovné upozornění VAR ignorovat stylem "zbytečnost, vy si to klidně kontrolujte, ale já vidím vše správně", to jde proti smyslu jeho zavedení.

merengues
merengues

Já bych chtěl hodně situací raději vidět jednou na hřišti než desetkrát v televizi. Samozřejmě hlavně fauly.

Nasir
Nasir

Ale my se přece nebavíme o běžných faulech, ale o možné penaltě a žádný rozhodčí není neomylný. Ten systém byl zaveden z nějakého důvodu. Navíc nezapomeň, že u VAR to posuzuje také rozhodčí, čili teoreticky by to mělo být odborné posouzení a hlavní by to měl brát v úvahu.

merengues
merengues

Myslel jsem penalty, ale napsal jsem fauly biggrin . Když budu dobře stát a uvidím to, tak VAR nechci, když na to přes někoho neuvidím nebo tam sotva doběhnu, tak si nechám poradit. Ale pokud tohle rozhodčí dělá často, pak je s ním něco špatně. VAR bych do penalt nejraději vůbec netahal. Souhlasím s Luhovým, jen branková čára (gól nebo ne) a ofsajdy. A tím tentokrát myslím fakt ofsajdy, ne odhady.

olinho
olinho

pamatas si to dobre, Luka sa po zapase vyjadril, ze mu sudi na ihrisku povedal, ze dostal pokyn od VAR, ze to penalta nebola...teraz zas rozprava nieco ine rolleyes vomit

Nasir
Nasir (upraveno: )

Hele, nevíme to jistě. Ten článek nemusí být přesně popsaný. VAR by měl tu situaci kontrolovat automaticky a případně upozornit rozhodčího - od něj víme, že ho neupozornili. Takže to mohl brát tak, že asi penalta nebyla. Otázka je, jak on může vědět, jestli už to ve VAR prozkoumali. Protože ta kontrola nějakou dobu trvá. Musel by se jich zeptat, takže by tam proběhla komunikace a oni mu něco řekli, ale potom mi přijde poněkud divné, že po zápase to nepřiznal - tohle nevíme jistě, nebyli jsme u toho, nicméně jeho prohlášení v tom článku vyznívá přesně tak, že on rozhodoval sám za sebe, pískal, co viděl, a k tomu dodatek, že VAR nežádal a ani ho z VAR neupozornili.

Třeba Ramos řekl pouze to, že rozhodčí si to odmítl zkontrolovat a to je skandální. To, co říkal Luka, zřejmě neslyšel nebo u toho zrovna nebyl. Proto mám podezření, že skutečně buď Luka lhal (nebo špatně slyšel? to se mi nezdá), nebo Montero lhal hráčům - tedy Ramosovi zpočátku třeba ne, ale později, aby je odpálkoval, už zalhal. Pak by vše ostatní sedělo. Z pohledu rozhodčího bohužel ta lež dává smysl, aby nemusel obhajovat své rozhodnutí, že na VAR kašle a nic nezkontroluje, jak to po něm hráči Realu logicky chtěli. roja

merengues
merengues

To nevím, jestli mají rozhodčí ty čáry k dispozici, v české lize ne, je to drahý software smile . A raději to snad ani nechci vědět.

Nasir
Nasir

Ono je to jedno, protože ten software bude nejspíš také "na vyžádání" a "lze ho ignorovat". biggrin

merengues
merengues

A byl by z toho další krásný příběh, jaký jsi napsal o penaltě. Jestli nám nebylo lépe bez toho, prostě jsme rozhodčího jednoduše poslali někam, jednoho, ne pět a jedeme dál.

dod1al
dod1al

... thumbsup detailne to bolo "rozpitvané" na "Real Madrid community" cca v čase, kedy bol uverejnený článok, na ktorý si upozornil. Dokonca sa uvažovalo, či pri jesennom EC bude VAR použitý, alebo nie z dôvodu chybného zobrazovania...

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup ten pressing prvnich 30 minut, to byla libovka. Betis vubec nevedel, na koho davat balony.

THomas_4
THomas_4 (upraveno: )

Pred koncom zápasu som si myslel, že budeme musieť uznať nedocenenosť remíz (biggrin). A v tom, sčista-jasna sa pred pokutovým územím domáceho brankára mihol Casemiro a skúsene sebou pohladil trávnik. Nasledoval priamy kop z dobrej vzdialenosti, ku ktorému sa už nepostavil nikto zo 'sebeckej' dvojice CR7 - SR4, ani Isco či Marco Asensio, ktorí nehrali. Loptu si zobral Dani Ceballos, o ktorom som, priznám sa, ani netušil, že by niekedy v Betise zahrával štandardky eek. Sebavedomie chalanovi určite nechýba, navyše kopal pred fanúšikmi, ktorí ho pred časom znenávideli, rozbehol sa, kopol spôsobom akým nás Ronaldo vytrhol proti Wolfsburgu, a už sa len pozeral, ako lopta končí v sieti. Gól zo štandardnej situácie som v žiadnom prípade nečakal a teda radosť, násobná dôležitosťou zásahu a netradičnosťou strelca bola veľká.

Na záver dodám už len: ¡Así gana el Madrid! (Teraz) smile

LosMerengues
LosMerengues

Pri tej zaverecnej akcii Casemira som cely cas krical, nech uz konecne nahra. Nakoniec z toho vytazil "aspon" standarku. Velmi ma prekvapil Sergio, ze sa nepostavil k lopte. Za tohto stavu a bez ziadneho exekutora standarok na ihrisku som si myslel, ze k tomu nikoho ineho nepusti.

zemiak
zemiak

Mne tam robil hrozu Case. Pri tej lopte bol tak dlho, ze skoro minutu vyzeralo, ze to bude kopat on biggrin

adriano213
adriano213

Ja som bol na tom podobne lol

Zbynekova_zena
Zbynekova_zena

Dost, ze sa ti vysmiali na bilybalet.cz, uz sa ti vysmievaju aj na tomto portali. Niekolko uzivatelov ta napomenulo ci je to John Rambo, Eden alebo Janko citujem:

http://www.merengues.cz/zapasy/laliga-2017-18-real-madrid-valencia-cf-6921 John Rambo 28.8.2017 7:04 Dod1al, ty uz do boha s prepacenim vypadni do riti, opat si dostal po hube, opat si tu za totalneho **, tvoji milacikovia Bale a Benzema opat "rozhodli" zapas tym, ze sa zucastnili ale v prospech supera, ale opat tu budes mudrovat ako kila hovna v polkilovom sacku, ze okamzite zazraky robi len Jezis Kristus.

http://www.merengues.cz/clanky/rodrygo-posili-real-madrid-jiz-v-lednu-10231 Eden 11.10.2018 20:46 Chlape, začínam byť alergické na tie tvoje premúdrelé komentáre prakticky pod každým článkom.. biggrin Suhlasia vandertom, PeJo

http://www.merengues.cz/clanky/kto-moze-za-momentalnu-situaciu-v-reale-madrid-10273 Jánko 23.10.2018 14:41 toho samozvaného experta dod1ala čo ťaží z životných skúseností, pritom taká somarina Jánko 12.10.2018 0:15 očividne z komunistických skúseností keď neustále káže o tom aký názor je správny a ako sa má kto správať lol

Vyplody dod1al na tomto portali a trefny komentar: http://www.merengues.cz/clanky/marca-real-madrid-plne-duveruje-zinedine-zidanovi-8260 "dod1al 4.12.2017 20:43 (upraveno: 4.12.2017 20:54) logika mne osobne podsúva riešenie posunúť Bale-a/Isca na hrot, nasadzovať na krídelné posty CR7,Asensia,L.Vásqueza"

Zbynekova_zena: podla zvratenej logiky dod1al posunme 4 goloveho Isca na hrot a 50 goloveho CR, ktory straca rychlost na kridlo. Toto je futbalovy vyplod storocia rotflol rotflol rotflol

http://www.merengues.cz/clanky/co-sa-to-deje-s-favoritmi-10160 "dod1al 30.9.2018 20:53 ...sorry, tie nezmysly o "zabijakovi" vo vápne sú "jahodovou proklamáciou". Čo dokázal v ElDerbi zabijak D.Costa vo vápne??? Okrem jedného zbehnutia sa vo vápne ani nedostal k lopte...Lewandowski v posledných dvoch dueloch Bayern-u holé nič"

Zbynekova_zena: podla tejto primitívnej uvahy dod1al by sme vlastne ani nemali hrat na utocnika, naco nam je zabijak typu CR s 50 golmi??? Naco su Kane, Icardi, Lewandowski?? rotflol

http://www.merengues.cz/zapasy/laliga-2017-18-real-madrid-valencia-cf-6921 "dod1al 28.8.2017 0:43 ...ak by bol Icardi taký "zázračný" kanonier,ako mu vyšiel včerajší duel,tak strieľa s prstom v nose 45 gólov za sezónu. Ja som videl Icardiho aj Inter,ako boli neschopní streliť čo i len gól"

Zbynekova_zena: podla "experta" dod1al vlastne jeden z Top utocnikov na svete vlastne ani kanonierom nie je rotflol Dost ako si ho podali ostatni uzivatelia v clanku lol

Takto sa pan dod1al vyjadruje voci ostatnym fanusikom na tomto fore konkretne voci John Rambo: dod1al 28.8.2017 13:01 ...si úbohý ...to je všetko,čo ti k tomu s úplne pokojnou mysľou môžem povedať,aj to len z princípu elementárnej slušnosti,o ktorej ty mimochodom ani netušíš,tak to zrejme ani nemôžeš pochopiť,budiž ti je odpustené wink •P.S. 1 ak si si už dávno nevšimol.tak na tie tvoje mentálne skraty nikto ani nereaguje

Zbynekova_zena: ja ti zelam aby si sa v zivote konecne presadil a prestal si svoju nedocenenost okolia a to, ze si neuspesny, zamindrakovany clovek riesit na druhych uzivateloch. Chod a zarob si týmito názormi velke peniaze, tam sa presad. Nestaci len pouzivat slovo logika a skryvat sa za cudzie slova lebo to ten futbalovy analfabetizmus nezakryje. Tvoje futbalove myslenie sudiac podla tvojich nazorov je na urovni ziaka prvého stupna zakladnej skoli mily dod1al. Peace

football.is.passion
football.is.passion

Ja skôr nechápem prečo si sa tu tak vlastne opustil? Skôr sa zdá, že nejaké mindráky si tu ventiluješ ty biggrin Nič v zlom, len som to vôbec nepobral ten výlev tu.

Zbynekova_zena
Zbynekova_zena

To nie su mindraky vazeny uzivatel biggrin Len suhlasim s názorom majstra improvizacie a genialneho stratega ktory sa presadil vo svojej obyvacke. Pri nedostatku utocnikov nepotrebujeme "zabijaka", staci nam tam Isco lol

Zbynekova_zena
Zbynekova_zena

http://www.merengues.cz/clanky/marca-real-madrid-plne-duveruje-zinedine-zidanovi-8260 "dod1al 4.12.2017 20:43 (upraveno: 4.12.2017 20:54) logika mne osobne podsúva riešenie posunúť Bale-a/Isca na hrot, nasadzovať na krídelné posty CR7,Asensia,L.Vásqueza"

Citujem uzivatela a suhlasim s jeho nazorom. Podla jeho logiky by sme mali na hrot utoku vysunut Isca. V sucasnej situacii sa to javi ako vyborne riesenie. Iscova skvela rychlost, priamociarost, dribling, hlavickovanie a skvele kanonierske schopnosti nam vynesu minimalne 30 golov za sezonu.

Real Siempre
Real Siempre

Zas novy nick? Trochu trapne, ne?

TheBest
TheBest

V blázinci už zase povolili internet, že si tu tady? Normálním fans Realu děláš akorát tak ostudu, chováš se jak nějaký neandrtálec, to už pomalu i někteří z forcabarca jsou normálnější než ty.

Zbynekova_zena
Zbynekova_zena

Dakujem my sme sa uz zoznamili? Ano ved o to ide robit si z kretenov srandu biggrin

Zbynekova_zena
Zbynekova_zena

Kto su normalni fans? Ja som fanda 20 rokov. Myslis tych kktov co sa tu hraju na prezidentov, riaditelov a trenerov? Mali by tam ist trenovat biscottos

TheBest
TheBest

Jak jsem psal, někdy s nima souhlasím a někdy mi přijde že jsou mimo (jako třeba když tu někteří psali, jak po odchodu Ronalda budeme hrát líp a týmověji a že budeme hrát moderní fotbal atd.) Třeba s tím, že Perez by se neměl tolik starat do sportovních věcí týmu jsem s tebou souhlasil, ale když s tebou někdo nesouhlasí, tak to přece neznamená, že je pak budeš takhle urážet a dělat si srandy ze kterých se (sorry jako) směješ možná tak jen ty.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Těžko můžeš být fanda 20 roků, to už by jsi fandil 6 let tátovi v pytlu.

dod1al
dod1al

...pozor,pozor!!! Dôležité hlásenie - z našej liečebne ušiel pacient s mánickou poruchou prejavujúcou sa skrývaním sa za nick-ami a s utkvelou predstavou, že je tieňovým prezidentom RMCF, nie je nebezpečný, lebo je zbabelý, je len trápny a otravný...Liečebňa Dr. Chocholouška

Zbynekova_zena
Zbynekova_zena

Tak okrem futbalovej "odbornosti" si uz aj ziskal atestaciu byt psychiatrom. Gratulujem biggrin Po futbalovej temtike som ta vyskolil ako ziaka tak sa hras na psychiatra lol

Whites
Whites

Vidím nového uživatele s emailem na centrum.sk a říkám si, že on to bude Slovan. A taky že jo!

Zbynekova_zena
Zbynekova_zena

Huraaaaaa to ti trvalo. Ved ja to netajim uz dlho. Greatest, Slovan, Filozof. Za otvorene nazory a slobodu slova voci tym co sa hraju na odbornika ma fasista Milanek banoval. Tato stranka je diktatura.

Whites
Whites

Žádná diktatura, je to naše stránka a naše pravidla. Pokud se ti to nelíbí, můžeš svobodně odejít. Nikdo tě nenutí sem psát, to bys mohl jako správný demokrat vědět.

CrisRM
CrisRM

Chce pozornost a tu od vás má.. Jen bych dal ban a nic nepsal..

LosMerengues
LosMerengues

"Vsetci su blazni len ja som lietadlo."

Korunní princ
Korunní princ

Prosím, odejdi či se postav do pasivní role. Rád čtu komentáře mnohých přispívajících a ty jim jejich chuť plodit ničíš.

CrisRM
CrisRM

biggrin biggrin Hezky napsané... thumbsup

PuschKing
PuschKing

Slovan - Opustenie - nové diely lol Čo ty dokážeš zo seba za bludy vypustiť lol

luís.figo
luís.figo (upraveno: )

OT:

  • Vallejo sa dnes na treningu opat zranil a opustil plochu so slzami v ociach
  • SER ma od zastupcov Janova, ktori su v Madride potvrdene, ze prebiehaju rokovania ohladom Piateka. Ci sa jedna o rozhovory ohladom trvaleho prestupu alebo hostovania zname nie je.
LosMerengues
LosMerengues

Tak snáď privedieme toho Hermosa, s 3 stopermi ťažko odohráme celú sezónu.

luís.figo
luís.figo

Valleja je mi luto - ale on nema sancu bohuzial....podla mna sa jeho kariera kvoli pravidelnym zraneniam coskoro skonci definitivne cry

RMCF
RMCF

Jj vidím to stejně... Ohromná škoda, ten kluk měl velkej potenciál confused

dod1al
dod1al

...aj mne je ľúto Valleja, nech sa chlapec skoro vylieči a nech je psychicky silný pri tej smole...Real má možnosť situáciu riešiť, som zvedavý, či to bude transferom teraz, alebo do leta alternovaním s použitím dvojice J.Sánchez, Vallejo thinking

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To je až neuvěřitelné facepalm Je mi ho líto ale to musíme řešit. Pokud jde o Piateka, nevím jestli tohle je ta pomoc kterou bych čekal, na hostování bych ho bral, ale takhle vezem minuty Marianovi.

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup Piatek max hostovani, transfer urcite ne. A stoper? Za me v tuto chvili radeji Militao nez Hermoso.

Dveesa
Dveesa

Chalani :-), tymto mu len robite sluzbu, on to robi preto, aby niekto na neho reagoval..bez reakcie nebude mat motivaciu trollovat, takto sa spravaju paraziti.. A k demokracii ty Gimp(Pulp Fiction), samozrejme ze mas pravo vyjadrit svoj nazor, ale mas aj povinnost ho vyjadrit slusnym sposobom, aby si nenarusoval integritu ostatnych osob..ty demokrat :-)

Pro psaní komentářů se prosím přihlašte.